neeeeii Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Får ikke de tre butikkene bot nå? Elkjøp har vell også sendt. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Mitt ble sendt fra komplett i går men ikke kommet hit til Lillehammer. Posten kommer kun 1 gang hos husstandene i døgnet så mandag kl 9 tenker jeg Lenke til kommentar
fredes Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Får ikke de tre butikkene bot nå? Elkjøp har vell også sendt. Elkjøp har bare sendt ut leveringsbekreftelser. Vet ikke om noen har mottatt noe fra dem enda. Og nei, butikkene får ikke bot. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Hmm trudde rockstar saksøkte dem som sendte ut for tidlig jeg.. Lenke til kommentar
fredes Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Da får de det travelt fremover. De fleste nettbutikker har brutt den avtalen, og mange fysiske butiker har gjort det samme. Som nevnt i en annen tråd så har kunder hos Amazon fått spillene sine allerede i går. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Hvis det reageres på brutt sperrefrist er det som skjer gjerne at butikkene det gjelder ikke får varer før slippdato i en periode. Men det er sjelden det gjøres. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Der var mitt i postkassa. hva i helvete? du bor jo i gokk Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Mitt er fortatt ikke sendt. Med Elkjøp. Har jeg det ikke på tirsdag kjøper jeg det i butikken så kan de få spillet i retur av meg. Lenke til kommentar
Tkse Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Noen som har en stream? Lenke til kommentar
August. Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Noen som har en stream? Anbefaler deg å følge med på Reddit. Der linkes det nye streamer og videoer få sekunder etter at de har kommet ut. Behøver ikke bla særlig langt nedover i den tråden her før du finner et par. http://www.reddit.com/r/GrandTheftAutoV/comments/1m8dsr/post_all_your_leaks_in_this_thread_only/?sort=new Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Holy shit den høyden. Endret 14. september 2013 av Mokko 5 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 hva i helvete? du bor jo i gokk Tromsø er en by, ikke et distrikt. Fra hvor? Jeg har bestilt fra Elkjøp og har enda ikke fått Gta V i postkassa.. Gamezone. 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Holy shit den høyden. Sykt! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Sjekk ut videoer fra BIG RKY på tubern Lenke til kommentar
per17 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Tromsø er en by, ikke et distrikt. Gamezone. fortsatt langt, og jeg bor lengre sør og ingenting her Lenke til kommentar
Egentlig2.0 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 fortsatt langt, og jeg bor lengre sør og ingenting her Sikkert derfor De sendte sikkert til nord først for å sikre at de kom frem i tide, også var muligens posten litt raskere enn enn de trodde. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Sikkert derfor De sendte sikkert til nord først for å sikre at de kom frem i tide, også var muligens posten litt raskere enn enn de trodde. bor i nord-norge, bare ikke like langt nord som tromsø Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 bor i nord-norge, bare ikke like langt nord som tromsø Tromsø er det mest sentrale nord for Trondheim, så det forklarer nok saken. 2 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Noen som har link til en stream av gta v ? Fant ingen aktive på reddit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå