Comma Chameleon Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 bare 13-14 timer :O det er fryktelig lite synes jeg når det er gta vi snakker om Da snakker vi at vi bruker all tiden jeg ikke har satt til noe annet på det, så mye i min verden. Men sjekket postkassa, blir nok ikke før tirsdag for min del ser det ut til. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Posten er ofte litt sen på lørdager, la oss krysse fingrene. Skuffelsen kan fort bli stor når nøkkelen går i postkassa og døra åpner seg med tomt innhold. We'll see in a bit. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Posten er ofte litt sen på lørdager, la oss krysse fingrene. Skuffelsen kan fort bli stor når nøkkelen går i postkassa og døra åpner seg med tomt innhold. We'll see in a bit. Sjekka nå, ingenting fra Komplett... men enda tidlig! Posten Oslo kommer så seint på lørdager. Husker lørdagen før ACIII kom. Dro på sett klokka tre, ingenting i kassa. Kom hjem på kvelden. Der var det jammen et eksemplar Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Klarer ikke å vente til det kommer på PC, så jeg bestilte spillet til konsoll. Jeg hater konsoll, men det får vel gå siden det tross alt er GTA det er snakk om 1 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Håper Rockstar vil lage noe singelplayer DLC'er, ikke bare til multiplayer for det bryr jeg meg fint lite om Hva vil dere se/ha i en DLC pakke til singelplayer? Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Ble ikke noe på meg i dag heller så da håper jeg den kommer på mandag. her er det alltid slik at posten kommer før på lørdager. men jeg har opplevd at posten kommer 2 ganger en gang jeg bestilte noe kom posten ved 11 tiden uten spill men så kom spillet ca klokka 16.00. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 da har jeg fått gta 5 i posten noen andre som var like heldig? Dårlig med det. Hentes natt til tirsdag. Dagen i dag skal tilbringes på trenignssenter. 1 Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Ser når at komplett har lagt ut forhåndsbestilling på PC versjonen av GTA V! Lanseringsdato tydeligvis 18 mars! Altfor lenge å vente til så jeg må ha ps3 versjonen! Men jævli digg å se. Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Den forhåndsbestillingen for PC har ligget der hele tiden. Det er bare ren gjetning fra Komplett. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Ser når at komplett har lagt ut forhåndsbestilling på PC versjonen av GTA V! Lanseringsdato tydeligvis 18 mars! Altfor lenge å vente til så jeg må ha ps3 versjonen! Men jævli digg å se. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1537073&page=2 Være så snill å putte alt som har med GTA V til pc, i råden jeg lenket til over? Hadde vert fint å samle alle rykter på en plass. Lenke til kommentar
Theleader Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Noen som har en gameplay stream? Lenke til kommentar
Haawkz89 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 FAEN for et spill, gled dere!! Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Åjah da så, datoen er gjetning fra komplett sin side? Vel, det kan være menne går da ivhertfall ann å forhåndsbestille. Pc utgave blir det uansett. Se for dere GTA V med Supersampling AA og høy oppløsning, mye bedre view distance. Ahh... det blir nok pent. 1 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Noen som har en gameplay stream? http://www.dailymotion.com/video/x14oxl2_magic-mike-live_videogames Lenke til kommentar
Northkoreanhaircut Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 FAEN for et spill, gled dere!! Hvordan er grafikken? Lenke til kommentar
Theleader Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 http://www.dailymotion.com/video/x14oxl2_magic-mike-live_videogames Takk Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Hvordan er grafikken? Gratikken er da selvfølgelig god. Jeg er mest spent på frameraten. Men det ser VELDIG bra ut, etter å ha sittet et par timer å sett på live stream nå. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Der var mitt i postkassa. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Der var mitt i postkassa. Fra hvor? Jeg har bestilt fra Elkjøp og har enda ikke fått Gta V i postkassa.. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Fra hvor? Jeg har bestilt fra Elkjøp og har enda ikke fått Gta V i postkassa.. Gamezone, Ludo, og Spaceworld er de som har sendt tidligere. Ikke hørt om noen tilfeller fre Lefdal, Elkjøp og Komplett enda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå