Mladic Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) 15 minutter lang gameplay video, bitcheees. Edit: Oppdrag ved 4:40 Edit: Ordentlig spoiler ved 7:20 Endret 13. september 2013 av Mladic 1 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Støvet er børstet av ps3'n igjen! Får lide seg igjennom noen timer GTA IV da, mens man venter heheh... Noen som forresten har peiling på hvordan man sjekker status på hard drive? tnks Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) Systeminnstillinger -> systeminfo - eller noe som ligner, kun hatt PS3 i noen ytterst få dager Endret 13. september 2013 av Stoddart 1 Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Ting du kan unlocke når du er medlem i Social Club. Lenke til kommentar
Frille Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Join crewet vårt: http://socialclub.rockstargames.com/crew/fardal_terminators Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Må innrømme at det så sykt bra ut. Liker at det ikke er masse indikatorer i selve spillverdenen, men alt foregår på GPS'n. Da ser verden mer ren og realistisk ut. Skulle ønske flere spill gjorde dette! Ser alt av leaks som finnes Lenke til kommentar
Sakiko Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Selv har jeg ikke forhåndsbestillt men når jeg er ferdig på jobb tirsdag kommer jeg til å raide alle butikker i nærheten til jeg finner et. Håper ikke det er så gale at de faktisk blir helt tom Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 13. september 2013 Forfatter Del Skrevet 13. september 2013 Nå kan vi jo kose oss med å bla langt tilbake i tråden, da release enda var et år unna.. Alle tingene som ble diskutert, det vi håpet på skulle komme også videre.. Og tenk dere, nå er vi bare et par dager unna. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Tror jeg blir å kose meg med alle, men mest med Trevor! For en type Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Sexy sexy... Faen, skulle bare ønske jeg kunne spille det NÅ! Lenke til kommentar
August. Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Tror jeg blir å kose meg med alle, men mest med Trevor! For en type Må si det er den karakteren jeg liker best av det jeg har sett så langt. Elsker Jack Nicholson-gærning vibbene. Dersom dette var en film kunne det vel nesten ikke vært noen andre enn nettopp han som hadde klart å utføre rollen best. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Må si det er den karakteren jeg liker best av det jeg har sett så langt. Elsker Jack Nicholson-gærning vibbene. Dersom dette var en film kunne det vel nesten ikke vært noen andre enn nettopp han som hadde klart å utføre rollen best. Ja, for 20 år siden 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Jack Nicholson (20 år yngre) som Trevor! Og kanskje Tracy Morgan eller Martin Lawrence som Franklin! Usikker på hvem jeg vil ha som Michael. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Jack Nicholson (20 år yngre) som Trevor! Og kanskje Tracy Morgan eller Martin Lawrence som Franklin! Usikker på hvem jeg vil ha som Michael. Ice Cube som Franklin. En yngre versjon av Ray Liotta, Michael Madsen, eller Robert De Niro. Endret 14. september 2013 av Orwandel Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Blir å bruke mest Trevor selv, men kommer til å variere noen ganger. Herregud, kan den forbaska tirsdagen komme! Vekk meg noen a! 2 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Noen som vet hvordan det social crewet fungerer når man starter opp spillet, om det er innlogging ala sånne EA id osv, sånn at jeg ser hvem som er på fra crewet eller kommer det med online biten senere Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 (endret) Blir vel noe lignende som i RDR. Edit: Altså man må gå innpå en meny i Social Club Endret 14. september 2013 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 kk lenge siden jeg har spilt RDR, så husket ikke helt IKke lenge igjen nå gutta !!!¤¤¤!# 1 Lenke til kommentar
GnilreG Skrevet 14. september 2013 Del Skrevet 14. september 2013 Social club er både på xbox og PS3? Er det cross console? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå