Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmmmmm. Kan ikke laste ned GTA filen før den 16/9 nå i stedet for idag, som det stod tidligere!

 

Mulig dette har noe med å gjøre at enkelte allerede har greid å cracke Xbox versjonen (leste dette på youtube, så ikke ta det for god fisk...)

Men ser nesten slik ut nå. Flere og flere gameplay videoer som kommer ut i HD.

Endret av Skipstrixxy
Lenke til kommentar

 

 

Satser på en PC release etter hvert uansett, inntil videre får man børste støvet av konsollene :)

 

 

 

Deriblant dette er grunnen. Mange kjøper til konsoll, hvor piratkopiering er minimal og så kjøper de det til PC når den tid kommer.

Håper bare ikke dette blir vanlig blant andre også.

Lenke til kommentar

 

Jeg er for lat til å drive med piratkopiering, enten om det er på konsoll eller ikke.... så formeg spiller det liten rolle. Jeg kommer til å kjøpe spillet både på konsoll og PC.

 

Det er jeg og. Men det er mange som "gidder" å piratkopiere på PC fordi det bare er å laste det ned og installere det. På konsoll må man gjøre noe med konsollen for å kunne spille piratkopierte spill, og jeg kjenner ingen som har gjort det med sine konsoller.

 

Vil tro at piratkopiering på konsoll sitter ganske mye lenger inne enn på PC, rett og slett fordi det innebærer mye mer "arbeid" og risiko.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Mulig dette har noe med å gjøre at enkelte allerede har greid å cracke Xbox versjonen (leste dette på youtube, så ikke ta det for god fisk...)

Men ser nesten slik ut nå. Flere og flere gameplay videoer som kommer ut i HD.

 

Kjipt. Hadde vert greit og fått lastet ned filen, slik att alt var klart til lansering!

Lenke til kommentar

Det var da svært. Har bestilt ca 30 spill fra Gamezone i år. Jeg vet det tar en dag.

 

Jeg vet at Gamezone tar en dag, men hele poenget her er at sendingsbekreftelsen betyr nada.

Kan selvfølgelig være at jeg bommer og du får spillet ditt i morgen, men slik jeg har skjønt systemet er pakkseddelen din printet ut og klar for sending derfor fikk du mailen. Med mindre du bor i langt opp i nord, så tror jeg det enten blir sendt i morgen, slik at du fortsatt kan få det en dag før release.

 

Kan jo selv si at jeg har bestilt rundt 15 spill fra Elkjøp og alltid fått det noen dager før release, men i dette tilfellet så skjer ikke det. GTA V er noe annet enn Fifa X, Call of Duty Y, Assasins Creed Z.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...