Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Hmm, Gamezone sa til meg og andre her inne at de ikke sender før mandag. Men ser nå at den er sendt. Kan det stemme? I så fall har jeg den til mandag. :)

 

Korrekt. De må forholde seg til regler som alle nettbutikker går under, sånn at du ikke skal få det før lanseringsdagen. Pakken blir sendt mandagen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

I anledning lansering av GTA V så opplever vi at det verserer en del rykter om når spillene blir sendt. Vi ønsker derfor å informere om at spillet for øyeblikket fortsatt befinner seg på vårt hovedlager. Spillet vil ankomme Norge om kort tid, slik at alle som har forhåndsbestilt skal ha spillet på lanseringsdato. Fra elkjøp sin facebook side for ca 30 min siden..

Men jeg fikk mail fra Elkjøp om at det er sendt! Juger de?
Lenke til kommentar

Tviler på at det tar én dag med posten fra Kristiansand til Tromsø, hvis profilen din er oppdatert. Men det er jo lov å være optimist :D

 

Samme her. Tror ikke min blir sendt før mandag. Vurderer neeesten å stikke til nærmeste nattåpent den 17. isteden :p

Bruker å komme dagen etter. Fikk Dark Souls fra Gamezone i går, dagen etter bestilling. :)

Lenke til kommentar

Men de spillene har faktisk blitt sendt når det står sendt?

Tipper spillene ikke er levert til posten enda, men bare er merket som sendt da de er plassert på en pall, klar til å leveres.

 

Mye mulig at det er noe sånt.

 

Sendte mail til Gamezone hvor jeg har forhåndsbestilt, lurte på når de sender spillet ettersom jeg bor rett i nærheten av butikken. Fikk til svar at de sender spillet til meg på mandag slik at jeg har det på tirsdag. Likevel fikk jeg sendingsbekreftelse på mail for en halv time siden :)

 

edit:

Gamezone skrev også på fb siden deres: "Alt er gjort klar til sending, og da sendes leveringsbekreftelse automatisk. Ingen gta er sendt enda. Alt sendes lørdag/mandag."

Endret av Maeriel
Lenke til kommentar

Men de spillene har faktisk blitt sendt når det står sendt?

Tipper spillene ikke er levert til posten enda, men bare er merket som sendt da de er plassert på en pall, klar til å leveres.

 

Spillene har ankommet dagen etter at jeg har mottatt bekreftelse på at de er sendt. Ikke vet jeg, men dukker GTA V opp i morgen, så poster jeg bilde.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

Mye mulig at det er noe sånt.

 

Sendte mail til Gamezone hvor jeg har forhåndsbestilt, lurte på når de sender spillet ettersom jeg bor rett i nærheten av butikken. Fikk til svar at de sender spillet til meg på mandag slik at jeg har det på tirsdag. Likevel fikk jeg sendingsbekreftelse på mail for en halv time siden :)

 

edit:

Gamezone skrev også på fb siden deres: "Alt er gjort klar til sending, og da sendes leveringsbekreftelse automatisk. Ingen gta er sendt enda. Alt sendes lørdag/mandag."

 

Greit nok, men litt teit å skrive på selve leveringsbekreftelsen at varene er sendt.

Varebeskrivelse Bestilt Levert Rest Grand Theft Auto 5 m/ bonus 360 1 1 0 GRATIS PS2 spill tilfeldig valgt 1 1 0

 

VAREN ER NÅ SENDT FRA VÅRT LAGER. ÅPNE VEDLEGG FOR Å SE VARE.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...