Stifi Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Hmm, Gamezone sa til meg og andre her inne at de ikke sender før mandag. Men ser nå at den er sendt. Kan det stemme? I så fall har jeg den til mandag. Korrekt. De må forholde seg til regler som alle nettbutikker går under, sånn at du ikke skal få det før lanseringsdagen. Pakken blir sendt mandagen. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Sykt teit at nettbutikkene å hype så jævlig mye og markere det som sendt. #marketing Lenke til kommentar
Haawkz89 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Ja jævla irriterende, hvorfor sende ut en mail om at spillet er sendt hvis dem ikke sender før mandag? Er jo ikke noe logikk i det.. Har også sendt mail til dem det gjelder, alle sier at det er sendt bortsett fra gamezone :S Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 I anledning lansering av GTA V så opplever vi at det verserer en del rykter om når spillene blir sendt. Vi ønsker derfor å informere om at spillet for øyeblikket fortsatt befinner seg på vårt hovedlager. Spillet vil ankomme Norge om kort tid, slik at alle som har forhåndsbestilt skal ha spillet på lanseringsdato. Fra elkjøp sin facebook side for ca 30 min siden.. Men jeg fikk mail fra Elkjøp om at det er sendt! Juger de? Lenke til kommentar
Haawkz89 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Pleier alltid være sånn. Nei gjør jo ikke det? Når jeg har fått sånne mail har alltid spillet kommet 1-2 dager etter den mailen kom Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Tviler på at det tar én dag med posten fra Kristiansand til Tromsø, hvis profilen din er oppdatert. Men det er jo lov å være optimist Samme her. Tror ikke min blir sendt før mandag. Vurderer neeesten å stikke til nærmeste nattåpent den 17. isteden Bruker å komme dagen etter. Fikk Dark Souls fra Gamezone i går, dagen etter bestilling. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Bestilte Blacklist av Komplett på onsdag, er fortsatt ikke fremme i Bergen. Pleier å få ting dagen etter fra platekompaniet osv. Så ja, man vet aldri. Lenke til kommentar
Egentlig2.0 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Bruker å komme dagen etter. Fikk Dark Souls fra Gamezone i går, dagen etter bestilling. Shit. Ja, da er det bare å krysse fingrene og håpe på at du har det snart! Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Lykke til med det... Det var da svært. Har bestilt ca 30 spill fra Gamezone i år. Jeg vet det tar en dag. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Noen som får til og laste ned GTA filen fra PSN store? Lenke til kommentar
Saethe Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Mulig jeg tar mega feil, men trur det er tinglyst bot på 500 euro, pr eksemplar, dersom spillet selges 1 dag fortidlig. Dette gjelder salg direkte i butikk. netthandel blir jo anderledes. Prøvde å finne kilden min for dette, men det må forbli som en teori for denne gang. Lenke til kommentar
Barcaa_95 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Noen som får til og laste ned GTA filen fra PSN store? Ikke foreløpig. En som har snakket med sony fikk dette svaret: I've been on the phone with Sony just now and it should be eligible to pre load between 3-8pm today the 13th if not then it will it will be within 24 hours Lenke til kommentar
aklla Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Det var da svært. Har bestilt ca 30 spill fra Gamezone i år. Jeg vet det tar en dag. Men de spillene har faktisk blitt sendt når det står sendt? Tipper spillene ikke er levert til posten enda, men bare er merket som sendt da de er plassert på en pall, klar til å leveres. Lenke til kommentar
veluci Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Ikke foreløpig. En som har snakket med sony fikk dette svaret: I've been on the phone with Sony just now and it should be eligible to pre load between 3-8pm today the 13th if not then it will it will be within 24 hours Fint og høre.. Bare det ikke tuller seg ved lanseringen!!!! Lenke til kommentar
Egentlig2.0 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) Men de spillene har faktisk blitt sendt når det står sendt? Tipper spillene ikke er levert til posten enda, men bare er merket som sendt da de er plassert på en pall, klar til å leveres. Mye mulig at det er noe sånt. Sendte mail til Gamezone hvor jeg har forhåndsbestilt, lurte på når de sender spillet ettersom jeg bor rett i nærheten av butikken. Fikk til svar at de sender spillet til meg på mandag slik at jeg har det på tirsdag. Likevel fikk jeg sendingsbekreftelse på mail for en halv time siden edit: Gamezone skrev også på fb siden deres: "Alt er gjort klar til sending, og da sendes leveringsbekreftelse automatisk. Ingen gta er sendt enda. Alt sendes lørdag/mandag." Endret 13. september 2013 av Maeriel Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Men de spillene har faktisk blitt sendt når det står sendt? Tipper spillene ikke er levert til posten enda, men bare er merket som sendt da de er plassert på en pall, klar til å leveres. Spillene har ankommet dagen etter at jeg har mottatt bekreftelse på at de er sendt. Ikke vet jeg, men dukker GTA V opp i morgen, så poster jeg bilde. 2 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Veldig optimist i dag? ;P Er fredag den 13'ende i dag. Så ingen spill er sendt heheh Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Mye mulig at det er noe sånt. Sendte mail til Gamezone hvor jeg har forhåndsbestilt, lurte på når de sender spillet ettersom jeg bor rett i nærheten av butikken. Fikk til svar at de sender spillet til meg på mandag slik at jeg har det på tirsdag. Likevel fikk jeg sendingsbekreftelse på mail for en halv time siden edit: Gamezone skrev også på fb siden deres: "Alt er gjort klar til sending, og da sendes leveringsbekreftelse automatisk. Ingen gta er sendt enda. Alt sendes lørdag/mandag." Greit nok, men litt teit å skrive på selve leveringsbekreftelsen at varene er sendt. Varebeskrivelse Bestilt Levert Rest Grand Theft Auto 5 m/ bonus 360 1 1 0 GRATIS PS2 spill tilfeldig valgt 1 1 0 VAREN ER NÅ SENDT FRA VÅRT LAGER. ÅPNE VEDLEGG FOR Å SE VARE. Lenke til kommentar
Theleader Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Blir vel mye videoer nå som gta 5 er leaka på torrentsider til 360 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Greit nok, men litt teit å skrive på selve leveringsbekreftelsen at varene er sendt. Varebeskrivelse Bestilt Levert Rest Grand Theft Auto 5 m/ bonus 360 1 1 0 GRATIS PS2 spill tilfeldig valgt 1 1 0 VAREN ER NÅ SENDT FRA VÅRT LAGER. ÅPNE VEDLEGG FOR Å SE VARE. Fikk du med ett PS2 spill på kjøpet? 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå