Gintoki Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Min kopi var sendt tidlig fra Gamezone i dag. Da er det her i morgen tidlig. Min er ennå som plukkliste Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Veldig optimist i dag? ;P spørs hvor han bor det. jeg får gamezone pakker dagen etter sending Lenke til kommentar
Egentlig2.0 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Min kopi var sendt tidlig fra Gamezone i dag. Da er det her i morgen tidlig. Tviler på at det tar én dag med posten fra Kristiansand til Tromsø, hvis profilen din er oppdatert. Men det er jo lov å være optimist Min er ennå som plukkliste Samme her. Tror ikke min blir sendt før mandag. Vurderer neeesten å stikke til nærmeste nattåpent den 17. isteden Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Men er det mulig å avbestille nå på Elkjøp hvis det er "ordre under behandling"? Høres jo ikke lyst ut, fordi jeg vil egentlig gjøre det hvis ikke det er sendt i dag. Er jo fra Sverige så er helt dumt hvis det blir sendt på mandag?! Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Tviler på at det tar én dag med posten fra Kristiansand til Tromsø, hvis profilen din er oppdatert. Men det er jo lov å være optimist Samme her. Tror ikke min blir sendt før mandag. Vurderer neeesten å stikke til nærmeste nattåpent den 17. isteden Skulle ønske jeg også kunne det, men desverre s ar jeg verken bil eller moppe, plus at jeg drar på onsdag til hellas i en uke så er jo ikke en dritt tid jeg får i spillet Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Det er jo nydelig! Beklager små bilder, begge er offisielle Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Jeg kjører fint over de bila der! 2 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 HAHAHAHAH!!!! Nei faktisk ikke!!! Men nå lo jeg JÆVLA godt her!!! Tenkte på deg med en gang jeg så det Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Og bare for å ha sagt det.. Fikk mail fra Gamezone nå VAREN ER NÅ SENDT FRA VÅRT LAGER. ÅPNE VEDLEGG FOR Å SE VARE. Lenke til kommentar
Barcaa_95 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Elkjøp på facebook: I anledning lansering av GTA V så opplever vi at det verserer en del rykter om når spillene blir sendt. Vi ønsker derfor å informere om at spillet for øyeblikket fortsatt befinner seg på vårt hovedlager. Spillet vil ankomme Norge om kort tid, slik at alle som har forhåndsbestilt skal ha spillet på lanseringsdato. Lenke til kommentar
BWP Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Fikk også sendingsbekreftelse fra gamezone nå, men ettersom en ansatt selv skrev på forumet at de ikke ville bli utsendt før mandag er jeg litt i tvil. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Det betyr nok ikke mer enn at brevpakken er registrert pakket og klar for henting av posten. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Føler at det kan bli vanskelig, men ja ja, får håpe de har rett. Elkjøp på facebook: I anledning lansering av GTA V så opplever vi at det verserer en del rykter om når spillene blir sendt. Vi ønsker derfor å informere om at spillet for øyeblikket fortsatt befinner seg på vårt hovedlager. Spillet vil ankomme Norge om kort tid, slik at alle som har forhåndsbestilt skal ha spillet på lanseringsdato. Lenke til kommentar
Haawkz89 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Synes det er jævla rart at dem sender en mail der dem sier at pakken er sendt hvis den forsatt ligger på lager? Pleier da ikke være sånn.. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Brevpost leveres rett i postkassen i løpet av 1-3 dager dersom det er plass. Servicepakker og større brevpostsendinger blir levert til ditt lokale postkontor i løpet av 1-5 dager. I slike tilfeller vil du motta en hentelapp fra ditt postkontor når pakken ligger klar til henting. Står det 1-3 dager så skal det ta 1-3 dager. Dog det er virkedager, så søndag kan iallefall utelukkes, men nå bor jeg nærme gamezone, så går nok veldig fint Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Synes det er jævla rart at dem sender en mail der dem sier at pakken er sendt hvis den forsatt ligger på lager? Pleier da ikke være sånn.. Pleier alltid være sånn. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Fikk mail ved tja 12 tiden om at Gta V var sendt. Elkjøp! 1 Lenke til kommentar
1i1i1i1i1 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Hmm, Gamezone sa til meg og andre her inne at de ikke sender før mandag. Men ser nå at den er sendt. Kan det stemme? I så fall har jeg den til mandag. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 (endret) Tviler på at det tar én dag med posten fra Kristiansand til Tromsø, hvis profilen din er oppdatert. Men det er jo lov å være optimist På mandag sendte Gamezone "The Elder Scrolls Anthology", på tirsdag fikk jeg det i posten. Jeg bor i Tromsø. Det har skjedd flere ganger at jeg får pakken dagen etter at den har blitt sendt. Endret 13. september 2013 av aBaDmAn91 1 Lenke til kommentar
Barcaa_95 Skrevet 13. september 2013 Del Skrevet 13. september 2013 Fikk mail ved tja 12 tiden om at Gta V var sendt. Elkjøp! I anledning lansering av GTA V så opplever vi at det verserer en del rykter om når spillene blir sendt. Vi ønsker derfor å informere om at spillet for øyeblikket fortsatt befinner seg på vårt hovedlager. Spillet vil ankomme Norge om kort tid, slik at alle som har forhåndsbestilt skal ha spillet på lanseringsdato. Fra elkjøp sin facebook side for ca 30 min siden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå