Theleader Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Noen som vet om hele mapen på GTA 5 kan utforskes med en gang? Eller går de tro GTA stil å låser opp banedel etter missions? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Hele kartet er åpent fra starten av. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Jsticks11 på Vine legger ut videoer nå. Gammelt nytt?Fikk hvertfall sett noe kult, men introfilmen skippet jeg lett.. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Så ca. 20-30sek med gameplay i dag tidlig, men jeg skal holde meg mer.Blir morsomt å spille det uten å ha sett noe videoer o.l. (bortsett fra litt bilkjøring jeg så) Flere som holder seg unna? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Jeg har holdt meg unna alt bortsett fra promo-stuff som R* har gitt ut. Ønsker og være så rein til sinns som overhodet mulig. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Av samme grunn som jeg ikke laster ned cams av filmer før jeg ser dem på kino, skal jeg nok fint klare å holde meg i fire dager til. 3 Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Er glad jeg var i halvsøvne da jeg så dem i dag morrest før jobb, husker ikke stort mye av det. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Jeg holder meg unna, vil ikke ødelegge gleden av et spill jeg har ventet såååå lenge på! Lenke til kommentar
Jokkas Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Holder meg litt unna jeg også, prøver ikke å grave fram informasjon om spillet for å si det sånn. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) nvm... Endret 12. september 2013 av Mladic Lenke til kommentar
August. Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) ^ Noen som forresten har fått med seg den utrolig komiske historien til han som poster gameplay via Vine? Først får en person uten evne til å verken filme eller skrive et godt sammendrag tak i en kopi. Så gjør han ingen forsøk på å gjemme Xbox-brukernavnet sitt eller spille offline, som endte i online ban. Nå presterte han å vise hele verden passordet sitt på instagram når han skulle promotere instakontoen sin på Vine. Out of all the gamers in the world. The guy who gets GTA 5 first is a stoner who doesn't know how to upload a video loner than a 7 second vine. Also is incapable of making an account and telling people without giving away his password. Little fact: His earlier vines before he got the game was just him showing the weed he had just bought. There was about 5 videos. Once again, out of all the gamers who would happily leak GTA 5, this guy gets it.... For oss som ikke klarer å vente og liker å grave litt, så er kontoen han nå bruker her: http://instagram.com/jsticks111# Endret 12. september 2013 av Dysfunctional Link til instagram-kontoer med bilder av GTA V lagt i spoiler av moderator. 1 Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Blir litt som jeg føler med lottotrekninger, bare gamlinger som vinner. Hva skal de med pengene? Jeg har mer bruk for det! Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Artig å lese noen av de gamle ønsketrådene her inne! hehe! Martin, du har 6 av 6 riktige! Lenke til kommentar
henrikrox Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 KOm på jobb i dag, lå 15 kopier der av gta v oh lord, tenkte å spørre i morgen om jeg kan ta med 1 hjem og betale på release, siden det er stengt for betaling før release. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Sett hvordan Niko har det? http://www.youtube.com/watch?v=1gyS0hQMLPs&feature=player_embedded#t=281 Stakkaren tok det ikke bra når Roman ville gå på bowling med han hehehe.. Har dere sjekket ut Lifeinvader? (Rockstar's "Facebook"). hvordan funker dette ? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) hvordan funker dette ? Om du har en Social Club profil, så er det bare å logge inn med den. Endret 12. september 2013 av aBaDmAn91 1 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Håper virkelig vi får den "neverwanted" cheat coden tilbake... Den er gull verdt når man skal ut å bare gjøre faenskap! Lenke til kommentar
August. Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) http://www.justin.tv/mariokart_stream#/w/6819297536 Livestream. Desverre spiller han story missions... Ah, nvm. Endret 12. september 2013 av August. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) Haha, likte denne... en kommentar på IGN. "Goodbye social life." Endret 12. september 2013 av aBaDmAn91 1 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Jeg vil svert gjerne joyne et crew for ps3, men skjønner ingen ting av dette. Kan noen forklare meg hvordan jeg gjør dette? Jeg har logget med på social club nå på internett... Må dette gjøres via pc? Vil man også bruke social club på PS3? Jeg skjønner ikke dette jeg. Takk for hjelpen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå