Windoge Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Vet ikke det er nevnt, men han som lekket GTA V bildene og filmene tidlig har fått kontoen sin på Xbox 360 bannet. http://www.vg247.com/2013/09/12/someone-is-vine-ing-the-hell-out-of-gta-5-gameplay-spoilers/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Er jo akkuratt lignende fysikk som i IV så hvorfor skulle ikke krasje fysikken være bra i V? Dessuten så er det en bil som tåler mer en de mer blikk boks bilene. Lenke til kommentar
Skulkesyk Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=ch8f_qOxpoc Endret 12. september 2013 av Skulkesyk 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Spørre deg igjen om 4 uker, om du fremdeles mener kjørefysikken i IV er bedre enn i V Tviler. Dessuten vil jeg enda ikke hatt spilt spillet innen de fire ukene. Jeg har ikke lenger noen konsoll, og har ingen intensjon om å få tak i en. Holder meg med ps3-kontrolleren min på pc, det er nok Alt det andre ser, og er nok, veldig bra. Men som sagt, virker kjørefysikken til å være for nfs og arcady, noe jeg hater. Derfor jeg aldri spiller spill som nfs osv Er jo akkuratt lignende fysikk som i IV så hvorfor skulle ikke krasje fysikken være bra i V? Dessuten så er det en bil som tåler mer en de mer blikk boks bilene. Har du sett på måten bilene flytter på seg enda? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Taser gun og oppgradert Euphoria-motor = mange morsomme og uforutsigbare hendelser. 1 Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Hvordan har noen greid å få tak i og spille GTA V? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Uærlige butikkansatte eller anmeldere. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Hvordan har noen greid å få tak i og spille GTA V? Uærlige butikkansatte eller anmeldere. Skal da veldig mye til at en så stor release ikke blir lekket, på en eller annen måte. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Uærlige butikkansatte eller anmeldere. Tviler på det er noen anmeldere. Med mindre de var klare for å få sparken. 1 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Så noen her nevnte at Gamestop hadde den derre Manual boka til GTA V. Må man ha forhåndsbestillt spillet hos dem for å få tak i den boka? Må man i det heletatt ha forhåndbestillt spillet hos dem, for å kunne kjøpe det hos dem, natt til tirsdag? Jeg har forhåndsbestillt hos spaceworld, men vurderer bare å gi faen i det, og heller kjøpe spillet hos gamestop natt til tirsdag. Er det kanskje en fordel å forhåndsbestille først da? Eventuelt, noen som vet prisen på den tilhørende boka? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Tviler på det er noen anmeldere. Med mindre de var klare for å få sparken. Tviler på det jeg også, men man vet jo aldri. Lenke til kommentar
August. Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) Så noen her nevnte at Gamestop hadde den derre Manual boka til GTA V. Må man ha forhåndsbestillt spillet hos dem for å få tak i den boka? Må man i det heletatt ha forhåndbestillt spillet hos dem, for å kunne kjøpe det hos dem, natt til tirsdag? Jeg har forhåndsbestillt hos spaceworld, men vurderer bare å gi faen i det, og heller kjøpe spillet hos gamestop natt til tirsdag. Er det kanskje en fordel å forhåndsbestille først da? Eventuelt, noen som vet prisen på den tilhørende boka? Edit: svarte deg i den andre tråden i stedet for. Endret 12. september 2013 av August. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Sett noen få leaka klipp på youtube og alt jeg har å si er fy faen....fy faen. Det ser seriøst nextgen ut og dette er på PS3 og Xbox ? Fatter ikke. Animasjonene og grafikken er betydelig forbedret. 1 Lenke til kommentar
August. Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Alle bilene inkludert stats, informasjon om sideoppdrag, random events +++: http://imgur.com/a/v65rG Noen våpen samt informasjon om wanted level: http://imgur.com/a/ov4Rc#ZQjg5L3 3 Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Scrollet veldig kjapt gjennom uten å se noe spesielt på bilene, men shitpommesfrit det er mange kjøretøy! Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 [spekulasjon] Så et klipp på YouTube av en relativt liten hvit sportsbil som kræsjet inn i en politibil i høy fart. Ingen av bilene "spant" eller så ut til å være særlig påvirket. De to bilene bare kjørte inntil hverandre noen meter og så svingte han seg fri igjen. Om det er sånn at man ikke spinner ut av kontroll om en annen bil treffer den bakre halvdelen av din egen bil eller vica versa så må jeg innrømme at jeg kommer til å bli veldig skuffet[/spekulasjon] Men hey, det var bare ett klipp med noen få sekunder ut av forhåpentligvis flere titalls timer med spilling. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Har dere sjekket ut Lifeinvader? (Rockstar's "Facebook"). "Stalk" og få rabatter og gratis shit in-game. Genialt, rett og slett. Dette er virkelig "Second Life". 1 Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 "Stalk" og få rabatter og gratis shit in-game. Genialt, rett og slett. Dette er virkelig "Second Life". Drittkult! Har allerede begynt å stalke Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Noen som vet hva prisen blir/er/var på PS Store? Hos Gamestop skulle de ha 600kr for standard versionen. Lefdal og Elkjøp skal ha 449,- (eller 399,- skal Lefdal ha som dagstilbud på release dagen 17.09). Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) Sett hvordan Niko har det? http://www.youtube.com/watch?v=1gyS0hQMLPs&feature=player_embedded#t=281 Endret 12. september 2013 av Kluvert 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå