August. Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Ett minutt med gameplay på youtube. http://www.youtube.com/watch?v=IWBhHzF61TQ Disse videoene blir tatt ned utrolig fort nå. 1 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) Ett minutt med gameplay på youtube. http://www.youtube.com/watch?v=IWBhHzF61TQ Disse videoene blir tatt ned utrolig fort nå. ser da ekstremt smooth ut! :-D på en annen side, det kommer til å komme en del slike videoer de neste dagene, så de som skal sitte å slette dem har en stor jobb forran seg Endret 12. september 2013 av Skipstrixxy Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) Noen korte klipp på Vine. Dette er klipp fra XBOX360. Imponert over frameraten! http://vinebox.co/u/wiTSAJpbo55 VIST FAEN FÅR VI SNØ!!! HAHAHAHAH! Ler så jeg dauer! Kosollen hannes ble banned! Han var ikke så ekstremt smart, som var inne på xbox live, når han først skulle spille før release...! Ny xbox ftw! "This console has been banned for violations of the Terms of Use. To protect the xbox live service and it's members, Microsoft does not provide details about console bans. There is no recourse for Terms of Use violations." Endret 12. september 2013 av Skipstrixxy Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Ett minutt med gameplay på youtube. http://www.youtube.com/watch?v=IWBhHzF61TQ Disse videoene blir tatt ned utrolig fort nå. Ser ut som kjøringa har blitt veldig forenklet fra fireren. Litt skuffa, men det så også ut som bilene hadde litt tyngde. Håper de blir like lekne om man bruker brekket. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Ser fantastisk ut! Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Kan vel ut fra de videoene slå fast at ytelse ikke er et problem. 1 Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Noe som egentlig er helt utrolig! Hvordan vil dette se ut på neste generasjon? Spennende. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Preloading begynner i morgen på ps3. Var inne å satte den på å starte automatisk. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Ser at GTA V er borte fra PS Store? WTF? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Er det høve å kjøpe GTAV på Xbox marknadsplassen også? Eller er dette kun ei Playstation greie? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) Ser ut til å være kun en Playstation greie, ut fra det jeg har lest her inne på forumet. Googlet og fant. A representative from Rockstar Games stated that pre-orders on the Xbox Live are not possible due to technical reasons. This is because the Games on Demand services do not support the pre-order functionality. However, the individual also mentioned that the company would release the digital version of “GTA 5” as soon as possible if it were “technically feasible and permitted by Microsoft.” http://www.examiner.com/article/gta-5-publisher-talks-xbox-360-digital-pre-orders-and-games-on-demand Endret 12. september 2013 av OlaHaldor Lenke til kommentar
August. Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Noen korte klipp på Vine. Dette er klipp fra XBOX360. Imponert over frameraten! http://vinebox.co/u/wiTSAJpbo55 Han har fått seg en instagram-bruker, så kan forvente litt lengere videoer. Han er virkelig aktiv med å legge ut, men må advare sterkt mot spoilers. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Ett minutt med gameplay på youtube. http://www.youtube.com/watch?v=IWBhHzF61TQ Disse videoene blir tatt ned utrolig fort nå. Ble ikke særlig imponert, samt at kjørefysikken ser enda dårligere ut enn IV sin. Elsket IV sin. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Hah, kjørefysikken i IV er så ræva atte fy. Alt hittil ser bra ut, gleder meg! 1 Lenke til kommentar
Snytefant Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) GTA IV => Kjørefysikk => watTror aldri jeg har gledet meg så mye til et spill som jeg nå gjør til GTA V, det er helt drøytForhåndsbestillte på Spaceworld i går, i tillegg til det vanlige pre-order-greine så fikk jeg med et gavekort på 100 kroner og denne plakaten:Side 1Side 2 Endret 12. september 2013 av Snytefant Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Kjørefysikken er garantert mye bedre en IV. Synes det er helt vilt at det går an å kjøre dette på en maskin med 512mb ram, helt sykt. Samme med Last of Us forsåvidt. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) Kjørefysikken i GTA IV var en god porsjon mer realistisk enn tidligere spill i serien - og jeg likte det veldig godt. Vekt, masse, type bil gjorde en stor forskjell utover aksellerasjon som jeg har inntrykk av er den mest grunnleggende forskjellen i de tidligere spillene - uten å ha gått dypt i å sjekke dette. Kjøreopplevelsen i GTA IV var helt etter min gane. Kan skjønne de som kjørte med tastatur på PC, men med gamepad var det helt fantastisk. Fint lite er så irritabelt som linær og 100% utslag ved bilkjøring. Endret 12. september 2013 av OlaHaldor Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) Kjørefysikken i GTA IV var en god porsjon mer realistisk enn tidligere spill i serien - og jeg likte det veldig godt. Vekt, masse, type bil gjorde en stor forskjell utover aksellerasjon som jeg har inntrykk av er den mest grunnleggende forskjellen i de tidligere spillene - uten å ha gått dypt i å sjekke dette. Kjøreopplevelsen i GTA IV var helt etter min gane. Kan skjønne de som kjørte med tastatur på PC, men med gamepad var det helt fantastisk. Fint lite er så irritabelt som linær og 100% utslag ved bilkjøring. Enig. Elsket hvordan bilene oppførte seg i IV, og alt var mer lekent. I V ser det mer nfs og arcady ut på en måte,uten noe særlig morsomt liggende i det. Akkurat som jeg har fryktet hele tiden. Spiller på pc og bytter mellom keyboard og ps3kontroll, samt da jeg hadde ps3, spilte jeg flere tusen timer der. Endret 12. september 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 Når er jeg vant med kjørefysikken til Forza som jeg kun kjører med kontroller, så det går fint Ann å ha mye realisme igjennom håndkontrolleren. Jeg sier ikke at GTA skal kjøre simulation, men forventer en stor forbedring fra IV. Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 12. september 2013 Del Skrevet 12. september 2013 (endret) Nå har jeg ikke sett nok av kjøring til å uttale meg om hvordan V er, og jeg vil ikke uttale meg om kjørekontroll før jeg har fått prøvd det selv. Holder motet oppe! Urettferdig kamp å sammenligne en av konsollverdenens ledende racing sims med en sandkasse hvor det er mulig å kjøre bil.. ? Jeg har kjørt mye Forza selv, og liker det. Men GTA gir oss tilgang på hva "average Joe" og noen rikinger kan kjøpe, ikke blodgærne racingbiler som er lagd for å kjøre raskest mulig på bane. Endret 12. september 2013 av OlaHaldor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå