Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen korte klipp på Vine. Dette er klipp fra XBOX360.

 

Imponert over frameraten!

http://vinebox.co/u/wiTSAJpbo55

 

VIST FAEN FÅR VI SNØ!!! :D

 

 

HAHAHAHAH! Ler så jeg dauer! Kosollen hannes ble banned! Han var ikke så ekstremt smart, som var inne på xbox live, når han først skulle spille før release...! Ny xbox ftw!

 

"This console has been banned for

violations of the Terms of Use.

To protect the xbox live service and it's members,

Microsoft does not provide details about console bans.

There is no recourse for Terms of Use violations."

Endret av Skipstrixxy
Lenke til kommentar

Ser ut til å være kun en Playstation greie, ut fra det jeg har lest her inne på forumet.

 

Googlet og fant.

 

 

A representative from Rockstar Games stated that pre-orders on the Xbox Live are not possible due to technical reasons. This is because the Games on Demand services do not support the pre-order functionality. However, the individual also mentioned that the company would release the digital version of “GTA 5” as soon as possible if it were “technically feasible and permitted by Microsoft.”

http://www.examiner.com/article/gta-5-publisher-talks-xbox-360-digital-pre-orders-and-games-on-demand

Endret av OlaHaldor
Lenke til kommentar

GTA IV => Kjørefysikk => wat

Tror aldri jeg har gledet meg så mye til et spill som jeg nå gjør til GTA V, det er helt drøyt

Forhåndsbestillte på Spaceworld i går, i tillegg til det vanlige pre-order-greine så fikk jeg med et gavekort på 100 kroner og denne plakaten:
Side 1
post-112124-0-54918800-1378971456_thumb.png
Side 2
post-112124-0-70275100-1378971470_thumb.png

Endret av Snytefant
Lenke til kommentar

Kjørefysikken i GTA IV var en god porsjon mer realistisk enn tidligere spill i serien - og jeg likte det veldig godt. Vekt, masse, type bil gjorde en stor forskjell utover aksellerasjon som jeg har inntrykk av er den mest grunnleggende forskjellen i de tidligere spillene - uten å ha gått dypt i å sjekke dette.

 

Kjøreopplevelsen i GTA IV var helt etter min gane. Kan skjønne de som kjørte med tastatur på PC, men med gamepad var det helt fantastisk.

 

Fint lite er så irritabelt som linær og 100% utslag ved bilkjøring.

Endret av OlaHaldor
Lenke til kommentar

Kjørefysikken i GTA IV var en god porsjon mer realistisk enn tidligere spill i serien - og jeg likte det veldig godt. Vekt, masse, type bil gjorde en stor forskjell utover aksellerasjon som jeg har inntrykk av er den mest grunnleggende forskjellen i de tidligere spillene - uten å ha gått dypt i å sjekke dette.

 

Kjøreopplevelsen i GTA IV var helt etter min gane. Kan skjønne de som kjørte med tastatur på PC, men med gamepad var det helt fantastisk.

 

Fint lite er så irritabelt som linær og 100% utslag ved bilkjøring.

Enig. Elsket hvordan bilene oppførte seg i IV, og alt var mer lekent. I V ser det mer nfs og arcady ut på en måte,uten noe særlig morsomt liggende i det. Akkurat som jeg har fryktet hele tiden.

 

Spiller på pc og bytter mellom keyboard og ps3kontroll, samt da jeg hadde ps3, spilte jeg flere tusen timer der.

Endret av BananLaks
Lenke til kommentar

Nå har jeg ikke sett nok av kjøring til å uttale meg om hvordan V er, og jeg vil ikke uttale meg om kjørekontroll før jeg har fått prøvd det selv. :) Holder motet oppe!

 

 

Urettferdig kamp å sammenligne en av konsollverdenens ledende racing sims med en sandkasse hvor det er mulig å kjøre bil.. ? Jeg har kjørt mye Forza selv, og liker det. Men GTA gir oss tilgang på hva "average Joe" og noen rikinger kan kjøpe, ikke blodgærne racingbiler som er lagd for å kjøre raskest mulig på bane.

Endret av OlaHaldor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...