Sulphuras Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Når vi snakker om fysikkmodellen. Har Rockstar gått bort fra Euphoria-motoren sin på GTA V? Har ikke fulgt med helt på det punktet. Kan godt være jeg tar feil, men er ikke engine den samme som i Max Payne 3? Ihvertfall fysikken. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 http://en.wikipedia.org/wiki/Rockstar_Advanced_Game_Engine Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Godt er det, for Euphoria er rå! Lenke til kommentar
Jext Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Selv om jeg venter på PC versjonen er jeg spent på hvordan dette spillet kjører, spesielt på 360. Jeg har selv en 360 men nekter å kjøpe flere spill til den av ytelsesmessige årsaker... Jeg er ikke noe stor "grafikkhore" men jeg takler rett og slett ikke å spille spill på den gamle hardwaren noe mer, oppløsning og framerate er som sandpapir for øynene mine. Lenke til kommentar
Dennsa Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Prøvd å google meg frem til svaret, men fant ingenting. Jeg har planer om å kjøpe GTA V på Playstation store. Så leste jeg at det var en som påsto at hvis man kjøpte det på playstation store, så ville man ikke få spilt online. Dette er vell bare absurd? Lenke til kommentar
coshr Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Noen som har peiling på hvorfor jeg ikke får forhåndsbestilt spillet på PSN? Får bare meldingen "You are not eligible to purchase or download this content". Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Prøvd å google meg frem til svaret, men fant ingenting. Jeg har planer om å kjøpe GTA V på Playstation store. Så leste jeg at det var en som påsto at hvis man kjøpte det på playstation store, så ville man ikke få spilt online. Dette er vell bare absurd? Ingen får spille online før 1. oktober uansett såvidt jeg har forstått. Lenke til kommentar
Serial Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Noen som har peiling på hvorfor jeg ikke får forhåndsbestilt spillet på PSN? Får bare meldingen "You are not eligible to purchase or download this content". Tror dem stengte det ned etter lekasjen tidligere. Synd sony ikke har mer kontroll på PSN :S Lenke til kommentar
coshr Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Tror dem stengte det ned etter lekasjen tidligere. Synd sony ikke har mer kontroll på PSN :SOK.. Hvor er det best å forhåndsbestille spillet da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 litt avhengig av hvor du bor, men gamezone, komplett, cdon etc er alle gode steder. hva med en lokal spillbutikk? Lenke til kommentar
coshr Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 litt avhengig av hvor du bor, men gamezone, komplett, cdon etc er alle gode steder. hva med en lokal spillbutikk?Bor midt i Bergen. Noen som har nattåpent? Lenke til kommentar
Kluvert Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Er ikke det noe demo på 5'rn? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Bor midt i Bergen. Noen som har nattåpent? vil vedde på at gamestop har en eller flere butikker som har nattåpent i bergen, du kan forhåndsbestille hos gamezone som sender ut på mandag, da vil du ha det på tirsdag. Er ikke det noe demo på 5'rn? har vel aldri vært laget noen demo av noe gta spill siden gta 3. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Bor midt i Bergen. Noen som har nattåpent? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1536727&p=20920127 Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Noen som ca har peil på korleis gta v vill kjøre på xbox360 vs ps3? Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Det er det ingen som vet ennå, vingebil. Ikke før noen har fått spillet slik at man kan sammenligne. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Hvordan kan du syns det er bra ? Får ikke jeg spillet tidligere, trenger ikke andre få det tidligere heller! Meg først, meg viktigst Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 (endret) Noen som etterlyste en sammenligning mellom størrelsen på kartene... Vel, her er den første jeg har funnet at GTA V vs. RDR, GTAIV og GTASA. Den er vel ikke så bra som jeg hadde ønsket, men den gir et vist perspektiv. http://i.imgur.com/1uYcYu5.jpg Endret 11. september 2013 av Skipstrixxy Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Hadde vært morsomt og sett kartene i riktig skala, for å se om det virkelig er større enn de tre spillene sammenlagt slik Rockstar har påstått tidligere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132 Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Det ser ut til at dette kan være GTA V kartet. Kilde: http://www.playday.no/content/s%C3%A5-er-dette-los-santos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå