Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg bare lurte på en ting (beklager hvis dette spørsmålet er stilt før). Om jeg forhåndskjøper spillet på PSN i morgen, vil jeg da kunne laste ned spillet 16 september, og det er klar til å spilles natt til tirsdag?

Etter det jeg vet kan du lastet det ned fra og med den 13. Så kommer natt til tirsdag klokka 00.01 og da åpnes det for de siste få filene på et par hundre kb som gjør at du kan spille.

Endret av Ham 550
Lenke til kommentar

Jeg hadde samme plan som deg (jobber på Spaceworld), helt til jeg fikk greie på at Rockstar var livredde for at spillet skulle bli solgt før release. Så de kom ikke til å levere spill til Norge før på fredag. Dvs at pallene med GTA V ikke er på plass i de forskjellige butikkene før mandag (Mulig lørdag om Posten løsner håndbrekka på bilene sine).

 

Mulig dette bare gjelder Spaceworld... Men det var beskjeden vi fikk fra Rockstar hvertfall.

Faen så jævla teit...
Lenke til kommentar

Hvordan er det med pre-download for oss som ikke kjøper spillet på PSN? Får vi også mulighet til dette eller må vi hente disken først?

 

Slik jeg har forstått det kan du laste ned spillet fra mandag eller noe (ikke helt sikker på hvilken dag, så sjekk dette lenger bak i tråden)... Natt til tirsdag 00.01 kan du laste ned noen små filer som gjør at du får spille spillet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...