Mladic Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Wow... Det er faktisk formet som et ansikt Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Jeg bare lurte på en ting (beklager hvis dette spørsmålet er stilt før). Om jeg forhåndskjøper spillet på PSN i morgen, vil jeg da kunne laste ned spillet 16 september, og det er klar til å spilles natt til tirsdag? Etter det jeg vet kan du lastet det ned fra og med den 13. Så kommer natt til tirsdag klokka 00.01 og da åpnes det for de siste få filene på et par hundre kb som gjør at du kan spille. Endret 10. september 2013 av Ham 550 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Wow... Det er faktisk formet som et ansikt Hvor sjøen representerer hjernestørrelsen på Homer! Passer jo bra! Endret 10. september 2013 av Skipstrixxy Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Wow... Det er faktisk formet som et ansikt Ser mer ut som en ninja turtle... Endret 10. september 2013 av Mokko 2 Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Fy fan det er stort! Dette blir herlig Synd jeg jobber, samt pusser opp utleieleiligheten samtidig. Men fruen har fått beskjed, mandagskveld er jeg "opptatt". 1 Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Jeg hadde samme plan som deg (jobber på Spaceworld), helt til jeg fikk greie på at Rockstar var livredde for at spillet skulle bli solgt før release. Så de kom ikke til å levere spill til Norge før på fredag. Dvs at pallene med GTA V ikke er på plass i de forskjellige butikkene før mandag (Mulig lørdag om Posten løsner håndbrekka på bilene sine). Mulig dette bare gjelder Spaceworld... Men det var beskjeden vi fikk fra Rockstar hvertfall. Faen så jævla teit... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Rockstar var livredde for dette forrige gang også. Etter det jeg husker var det null gameplay lekket på nettet før selve lanseringsdatoen. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Rockstar var livredde for dette forrige gang også. Etter det jeg husker var det null gameplay lekket på nettet før selve lanseringsdatoen. GTA IV ble lekket til xbox, og jeg husker jeg så en Youtube video før release og ble overrasket over den nye fysikkmodellen, for Rockstar hadde aldri vist gameplayvideo av GTA IV før. Endret 10. september 2013 av MrLG Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Når vi snakker om fysikkmodellen. Har Rockstar gått bort fra Euphoria-motoren sin på GTA V? Har ikke fulgt med helt på det punktet. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Når vi snakker om fysikkmodellen. Har Rockstar gått bort fra Euphoria-motoren sin på GTA V? Har ikke fulgt med helt på det punktet. Sånn jeg har forstått det har de forbedret den veldig, men de har vell ikek gått bort fra den. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Legit? Nei. Dette bildet har blitt debunked på GTA-Forums. Når vi snakker om fysikkmodellen. Har Rockstar gått bort fra Euphoria-motoren sin på GTA V? Har ikke fulgt med helt på det punktet. Den er fortsatt i bruk! Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Faen så jævla teit... Jævla bra! 1 Lenke til kommentar
1-600-DOCTORB Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Hvordan er det med pre-download for oss som ikke kjøper spillet på PSN? Får vi også mulighet til dette eller må vi hente disken først? Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Hvordan er det med pre-download for oss som ikke kjøper spillet på PSN? Får vi også mulighet til dette eller må vi hente disken først? Slik jeg har forstått det kan du laste ned spillet fra mandag eller noe (ikke helt sikker på hvilken dag, så sjekk dette lenger bak i tråden)... Natt til tirsdag 00.01 kan du laste ned noen små filer som gjør at du får spille spillet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Dere må ha disk. 1 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Dere må ha disk. Huff. Frykter man må stille seg tidlig i kø om man skal få dette spillet natt til tirsdag... Får ta med gitaren.... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Damn.....stort altså! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Gleder meg til vi kan få sammenligninger i forhold til f.eks GTA SA, GTA IV, RDR og Just Cause 2. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 11. september 2013 Del Skrevet 11. september 2013 Jævla bra! Hvordan kan du syns det er bra ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå