Demon_Hunter Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 jeg sletta bf3 med sine 11 gig i dag så da har jeg vell plass nok nå tenker jeg. 1 Lenke til kommentar
Braindawg Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Har både PS3 og Xbox 360. Er det kommet noen indikasjon på at spillet er bedre på ene konsollen fremfor den andre? Føler mest for å kjøpe det til Xbox360 men tenker jeg må undersøke mer om multiplayer funksjonene i spillet og hvilken konsoll mine venner skal kjøpe det til først. det er nesten et trist dilemma det med venner som har forskjellige konsoller, jeg ender vel opp med å kjøpe 3 kopier, til alle 3 platformer for å få spilt med alle vennene mine. angående hvilken plattform det blir best på så har jjeg litt trua på PS3 for en gangs skyld. 1 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 det er nesten et trist dilemma det med venner som har forskjellige konsoller, jeg ender vel opp med å kjøpe 3 kopier, til alle 3 platformer for å få spilt med alle vennene mine. angående hvilken plattform det blir best på så har jjeg litt trua på PS3 for en gangs skyld. Her blir det hvertfal PS3... Og selfølgelig håper jeg virkelig at man får en PC versjon om ikke så alt for lenge, det hadde vert f-a-n-t-a-s-t-i-s-k !! Er fremdeles INGEN platformer som slår PC i den spillkategorien. Men det må selvfølgelig vere en PC versjon som fungerer... Ikke som GTA IV 1 Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 De har vel lært av sine feil regner jeg med. Håper jeg. Noen av screenshotene fra GTA V syns jeg ser for gode ut for å være fra konsoll. Noen av de ser ut som det er masse AA med i bilde mens andre ser mye dårligere ut uten noe form for AA. Ergo regner jeg med noen av screenshotene kommer fra pc versjonen. Vi får se. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 De har vel lært av sine feil regner jeg med. Håper jeg. Noen av screenshotene fra GTA V syns jeg ser for gode ut for å være fra konsoll. Noen av de ser ut som det er masse AA med i bilde mens andre ser mye dårligere ut uten noe form for AA. Ergo regner jeg med noen av screenshotene kommer fra pc versjonen. Vi får se. Hva tror du de lagde spillet på da? en Sega Genesis? Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) De har vel lært av sine feil regner jeg med. Håper jeg. Noen av screenshotene fra GTA V syns jeg ser for gode ut for å være fra konsoll. Noen av de ser ut som det er masse AA med i bilde mens andre ser mye dårligere ut uten noe form for AA. Ergo regner jeg med noen av screenshotene kommer fra pc versjonen. Vi får se. Det er vel ikke bekreftet at det kommer på pc? Og jeg synes jo det er VELDIG merkelig at for et års tid siden, kunne man forhåndsbestille en pc-versjon, som senere viser seg at kanskje ikke kommer? Er det slik at spillkjeder kan starte forhåndsbestilling på de plattformene dem selv ønsker, uten retningslinjer fra utvikler? Jeg synes det er ekstremt merkelig. Uansett (jeg har ikke peilig på dette da) men tipper jo hele spillet blir laget på PC, så overført til konsoll? Nei, jeg krysser fremdeles fingrene for en RÅ pc-versjon tidlig på nyåret eller noe slikt... En som ikke klikker i vinkel når man har AMD med over 2000mb grafikkminne.... http://www.change.org/en-CA/petitions/rockstar-release-gta-v-on-pc her er forresten opprop om PC utgave. Får bare notere ned navnet sitt, så kanskje man blir lagt merke til. Jeg skal kjøpe TO kopier om det kommer til pc. Endret 10. september 2013 av Skipstrixxy Lenke til kommentar
Harribo Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Pc versjonen er ikke bekreftet nei, men det betyr ikke at det ikke kommer. Vanlig taktikk fra rockstar dette. De kommer til å selge bøtter og spann, såklart det kommer til pc Quoter en kar fra et forum: "The whole point of this thread is if there is a PC version even if it isn't announced, and for that I'm sure the answer is yes there is and if it isn't ready yet it's in the final stages. I mean even in E3 the "closed doors" information that most of the retailers and big companies know leaked to the public by a "mistake". One mistake is possible, two it's a coincidence with three, four and/ or more there is more to it.I mean come on, the Social Club software which is an exclusive PC program had a folder and code lines for GTA V "by mistake", why would Rockstar add those code lines if they weren't already working in the content for it? Why would someone sell Steam Keys for a game that doesn't exist? Why would Rockstar employees write in their own CV that they worked in a game in a platform that doesn't exist?Well I'm always stating the obvious, but each one is free to believe in whatver they want, it's just a matter of logic nothing else." Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Pc versjonen er ikke bekreftet nei, men det betyr ikke at det ikke kommer. Vanlig taktikk fra rockstar dette. De kommer til å selge bøtter og spann, såklart det kommer til pc Quoter en kar fra et forum: "The whole point of this thread is if there is a PC version even if it isn't announced, and for that I'm sure the answer is yes there is and if it isn't ready yet it's in the final stages. I mean even in E3 the "closed doors" information that most of the retailers and big companies know leaked to the public by a "mistake". One mistake is possible, two it's a coincidence with three, four and/ or more there is more to it. I mean come on, the Social Club software which is an exclusive PC program had a folder and code lines for GTA V "by mistake", why would Rockstar add those code lines if they weren't already working in the content for it? Why would someone sell Steam Keys for a game that doesn't exist? Why would Rockstar employees write in their own CV that they worked in a game in a platform that doesn't exist? Well I'm always stating the obvious, but each one is free to believe in whatver they want, it's just a matter of logic nothing else." Mange gode poeng der ja. Som nevnt tidligere også; hvorfor kan (kunne) man forhåndsbestille et produkt som ikke fins. Satser på at det blir anonsert etter noen uker / mnd med kanllsalg på konsoll! Jeg har ingen ting imot å skaffe meg spillet både på konsoll og PC, så lenge PC-versjonen fungerer bedre denne gangen... :-) Lenke til kommentar
jihn Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Glad jeg kjøpte nyere versjon av ps3 med hele 300gb hdd. Hehe.Er jo samma hvilken versjon vel? Røsk ut den roterende disken for å stappe inn en SSD uansett?Min erfaring er ihvertfall at maskinen er roligere Gleder meg ihvertfall til tirsdag, satser på at kolikken har blitt litt bedre på tvillingene. Burde ha litt ekstra energi til gta. På den andre siden så får jeg jo ikke sovet noe særlig lengre, så har plenty av tid til å sitte foran tvn Endret 10. september 2013 av jihn Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Spill har faktisk høyere omsetning enn film Hvis vi ser bort ifra at WOW er det mest solgte spillet noensinne, fordi det er abonnementbasert spill imotsetning til alle andre filmer og spill som betales for bare en gang. Topp fem listen for filmer slår topp fem listen for spill. Gone with the Wind, som er filmen med høyest inntekter, tjente $3,3 milliarder, mens Black Ops tjente $1,5 milliarder. 1 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 http://www.pressfire.no/nyheter/PC/7347/-Grand-Theft-Auto-V-kommer-til-pc-i-hst http://www.gamereactor.no/nyheter/192364/-+GTA+V+kommer+til+PC+i+h%F8st/ http://www.spill.no/default.aspx?section=artikkel&id=4605 nVidia har hvertfal vert ute å slengt med kjeften.... Som alle sier, ingen ting bekreftet av R*, men tror nok ikke dette er usansynlig nei. Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Nvidia sjefen har jo nevnt GTA V til PC da. :s edit: Haha postet akkurat likt med Skipstrixxy Endret 10. september 2013 av Andzel Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 (endret) Kartet er lekket ved at noen har fått tak i en sånn Bradygames-spillguide. Så nå må man virkelig begynne å ferdes på internett med omhu.. http://i.imgur.com/iUSTRJC.jpg (dårlig oppløst bilde av biler, ikke særlige spoiler). Kart: http://i.imgur.com/wAdFTwr.jpg Og litt størrelsesperspektiv: http://imgur.com/a/gaxht#0 Endret 10. september 2013 av Mokko 4 Lenke til kommentar
Jext Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 De venter nok til konsollversjonene er utgitt før de annonserer PC versjonen, er jo slik de får mest mulig salg. Er ikke noe tvil om at det kommer til PC, og jeg venter gladelig på denne versjonen av spillet. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Hvis vi ser bort ifra at WOW er det mest solgte spillet noensinne, fordi det er abonnementbasert spill imotsetning til alle andre filmer og spill som betales for bare en gang. Topp fem listen for filmer slår topp fem listen for spill. Gone with the Wind, som er filmen med høyest inntekter, tjente $3,3 milliarder, mens Black Ops tjente $1,5 milliarder. Nå må du se på 2012 vs. 2012, Gone with the wind er OLD AS FUCK Lenke til kommentar
jihn Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Helgoland, ser større ut en hva jeg hadde forventa 1 Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Nå må du se på 2012 vs. 2012, Gone with the wind er OLD AS FUCK Hvorfor? Jeg så på det mest selgende spillet og den mest selgende filmen noensinne, og Gone with the wind slår Black Ops, som er det mest selgende spillet noensinne (bortsett fra WoW). Lenke til kommentar
MrL Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Kartet er lekket ved at noen har fått tak i en sånn Bradygames-spillguide. Så nå må man virkelig begynne å ferdes på internett med omhu.. http://i.imgur.com/iUSTRJC.jpg (dårlig oppløst bilde av biler, ikke særlige spoiler). Kart: http://i.imgur.com/wAdFTwr.jpg Og litt størrelsesperspektiv: http://imgur.com/a/gaxht#0 Utrolig kult å se at det er nærmest helt likt som det kartet fansen har laget, med andre ord utrolig bra jobba av fansen. 1 Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 De av dere som ønsker å kjøpe guide, kan sjekke CDON. Guiden var vesentlig billigere der enn andre steder jeg har sett den. Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 det er nesten et trist dilemma det med venner som har forskjellige konsoller, jeg ender vel opp med å kjøpe 3 kopier, til alle 3 platformer for å få spilt med alle vennene mine. angående hvilken plattform det blir best på så har jjeg litt trua på PS3 for en gangs skyld. Hadde det kommet til PC innen rimelig tid hadde det selvfølgelig blitt PC versionen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå