Muggkaare Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Har lest 265 flere ganger både i går og i dag. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Du bør sjekke hvor mye plass du _egentlig_ har ledig, PS3 reserverer vel endel til OS. OS reserverer vel neppe 4 gig? Lenke til kommentar
Andzel Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Hva forventer du i et spill som kjører på eldgammel hardware, er open world, og med flere muligheter en tidligere sett i noe annet spill? For meg er det ikke annet en imponerende. Lever det på PC så skal du se mer imporerende grafikk osv når folk starter å modde det. Bare å se på GTA IV det, hvor bra spillet har litt med modding . Men igjen jeg skal selv ha GTA V på PS3, men jeg tror at hvis GTA ikke sto i navnet hadde det ikke solgt like bra ^^. 1 Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Det at både PS3 og Xbox360 versjonen må installere 8 gb, hva er egentlig forskjellen her? At Xbox har en installasjonsplate og en spillplate, mens PS3 har en spill og installasjonsplate? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 OS reserverer vel neppe 4 gig? OSet tar vel opp no plass, samt at det reserverer 12% eller noe av disken til cache. Har du ikke PS3en din oppe så du kan sjekke? Om ikke så burde du koble den til og installere firmwareupdates. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) OSet tar vel opp no plass, samt at det reserverer 12% eller noe av disken til cache. Har du ikke PS3en din oppe så du kan sjekke? Om ikke så burde du koble den til og installere firmwareupdates. Ganske vanskelig, ps3'en min befinner seg en plass på kysten utenfor Vietnam, og jeg er i Norge heheh... Ganske enkelt, med en 12gb flash disk på ps3'en kan jeg gamble på å reise til vietnam uten ps3? Ps3'en jeg har er ubrukt, så det er ikke spill inne på den.. Er jo 4 gig ledig plass på disken da til OS etter jeg har installert GTA V. Jeg har da heller ikke sjangs til å koble til den PS3'en til nett for updates. Endret 9. september 2013 av Skipstrixxy Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Vet ikke om du får spilt GTA uten de siste firmwareupdates. Kanskje de er på disken? Jeg aner ikke, rett og slett. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Vet ikke om du får spilt GTA uten de siste firmwareupdates. Kanskje de er på disken? Jeg aner ikke, rett og slett. Av erfaring fra tidligere spill, så er de siste updatene på spill-disken,.. Slik at folk i Nevada og Kautokeino skal kunne ha samme gleden, uten å koble internett i Lavoen sin... :-) Er disk-plassen som bekymrer meg, men går det ikke, går det ikke... Da blir det 8 lange uker!!! Endret 9. september 2013 av Skipstrixxy Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 Jeg sjekka nå, disken er faktisk 16GB, men har 12GB tilgjengelig. Så da bør det går bra. 2 Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 9. september 2013 Del Skrevet 9. september 2013 (endret) Store spørsmålet blir vel hvor stort i filstørrelse GTA Online blir.. Spørs om ikke jeg må finne et supplement til mine 14 GB tilgjengelige på Xboxen. Må jo ha plass til andre spill. Endret 9. september 2013 av Dofty Lenke til kommentar
Dennsa Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Et dumt spørsmål, men hvor sjekker man hvor mye plass man har igjen på PS3? 1 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Et dumt spørsmål, men hvor sjekker man hvor mye plass man har igjen på PS3? Du har hørt om Google? Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Et dumt spørsmål, men hvor sjekker man hvor mye plass man har igjen på PS3? Det ligger under fanen nest til venstre og systeminformasjon. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Du har hørt om Google? Lykke til med å bruke google for å finne ut hvor mye plass man har igjen. 4 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Lykke til med å bruke google for å finne ut hvor mye plass man har igjen. Man bruker google til og finne ut hvor det står hen..... Lenke til kommentar
Dennsa Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Det ligger under fanen nest til venstre og systeminformasjon. Takk for hjelpa Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Om noen er interessert, her er en fan-lagd 3d-modell av mappet https://sketchfab.com/show/6aee9e8f9120463ba15e277c369f48e7 Lenke til kommentar
PantZman Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Har både PS3 og Xbox 360. Er det kommet noen indikasjon på at spillet er bedre på ene konsollen fremfor den andre? Føler mest for å kjøpe det til Xbox360 men tenker jeg må undersøke mer om multiplayer funksjonene i spillet og hvilken konsoll mine venner skal kjøpe det til først. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Men tjener ikke filmindustrien mer enn spillindustrien? Spill har faktisk høyere omsetning enn film 1 Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 10. september 2013 Del Skrevet 10. september 2013 Glad jeg kjøpte nyere versjon av ps3 med hele 300gb hdd. Hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå