Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

FIkk også lyst.. men har ikke mer enn 2-3GB ledig på PS3'en min. FML!

Ja ser ut som det kan skje her og. Men siden det er ute på PS Store midnatt på mandag kveld, så fikk ejg mer lyst å gjøre det. Kan jeg laste ned på ekstern HDD og spille på det? :p

Det skal nok gå bra om den har MINST 15mb/s skrivehastighet. http://www.insidegamingdaily.com/2013/07/02/gta-v-requires-an-8gb-hard-drive-install-on-all-platforms/

EDIT: Litt usikker på hvordan dette er for PS3 brukere...

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar

Har avbestilt min kopi hos Gamezone, kjøper det på PSN istedenfor. Nå er det bare å ta en kveld å rydde som et helvete på hardisken for å få plass til dette jævelskapet på den lille 40 gb PS3 hardisken min.. :confused:

Du må vel ha dobbelt så mye plass tilgjengelig enn det selve fila tar for å få lastet det ned. Var ihvertfall sånn når jeg skulle ha Uncharted. Dette får du såklart beskjed om etter du har betalt.

Takker!

Lenke til kommentar

Viktig spørsmål som slo meg right now:

http://www.elkjop.no/product/spill-og-konsoll/konsoll/PS312GBEU/playstation-3-12-gb-flash-minne

Jeg har denne på lugaren min ombord på skipet jeg jobber på.

Er det egentlig nok hard-disk plass på den til å spille GTA V??? Tenker jo at det spillet kommer til å bli enormt stort......

Hadde vert temmelig kjedelig å komme på jobb med spillet, for så å finne ut at det er for lite plass på ps3'en min..... XD da må jeg kjøpe en ps3 til å ha med på jobb........ HJELP!

Lenke til kommentar

GTA V vil vel ta 8GB plass.

PS3 has one disc that starts an automatic installation process, and the game will be ready to roll after that's complete. The PS3 and Xbox 360 installs require 8GB of free space

Da har jeg god margin! :)

Nå gjelder det bare å faktisk få tak i spillet før man reiser hehe....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...