Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ettersom det står GTA i navnet så blir det vel 10 av 10 uansett. Uansett at grafikken er litt lavere på dette spillet enn andre spill synes jeg.

Du tar 100 % feil, hadde det ikke stått GTA i navnet hadde det antakeligvis blitt tatt imot enda bedre(hvis mulig) da du aldri hadde forventet et såpass bra spill. Det faktum at man vet at det er GTA gjør at man forventer mer, og mer må til for å innfri disse forventningene.

Er så drittlei av pøbler som tror GTA bare lever på navnet, virker som enkelte har null peiling på hvor mye de jobber ræva av seg for å levere et bra produkt til en befolkning som stadig setter høyere forventinger :hm:

Endret av MrLG
  • Liker 8
Lenke til kommentar

Det eneste jeg sa var at Rockstar ikke truet noen norske butikker i 2008. Eier du vett i hue så skjønner det er to forskjellige ting.

Gå tilbake på skolen du, 17åringer trenger å holde seg der.

De truet dem nå, så 2008 er ikke relevant

Hvorfor så sint, ikle min skyld att rockstar er nazi

Lenke til kommentar

De truet dem nå, så 2008 er ikke relevant

Hvorfor så sint, ikle min skyld att rockstar er nazi

Kan du vennligst dokumentere påstanden din om trusler?

Ut i fra hva jeg har lest har de bare gitt en streng beskjed til butikker angående når spillet kan sendes ut og ikke.

Lenke til kommentar

Ahh, husker jeg og en kompis satt og spilte GTA når jeg gikk i 5. klasse.. Good times. Artig å se hvor langt det har kommet egentlig. Husker jeg fikk helt :eek: første gangen jeg spilte GTA III.

Jeg husker og første gangen jeg spillte GTA III... Det var et spill som gjorde intrykk på mange måter! hadde jo aldri sett noe lignende før.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg var en utrolig stor fan av GTA2, husker hvor mind blown jeg ble av traileren til GTA III back in the days.

denne du tenker på ? ;)

Når det gjelder GTA III, har jeg alltid lurt på hvorfor historien ble laget slik at Claude ble skutt i kjeften, slik han ikke kunne snakke.. Om det var for at Rockstar skulle spare penger i form av skuespillere til stemmegivning eller hva det var... hehehe...

Endret av Skipstrixxy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...