Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

attachicon.gif-LWIFY.jpg

1328572377_37-Ski-Mask-Way.gif

Du er gæærn as! Den lappen med nicket ditt kan være redigert inn....

EDIT: Sitter og hører på GTA V sountracket nå, hvis de sangene her kommer i GTA V så blir det tidenes soundtrack!!

Hvis jeg ikke har GTA V på mandags morgen, så må jeg kjøpe spillet i sverige, selv om jeg allerede har kjøpt og betalt for spillet. Skal jobbe der hele uka, og ligger på hotell. Så får ta med Xbox'en :) Glad det ikke er multiplayer den første uka :)

Endret av iNtensimilla
Lenke til kommentar

GTA, GTA London, GTA 2, GTA 3, Vice City, San Andreas, Liberty city Stories, Vice city Stories? jeg vill si att alle de er gode spill?

1: Innlegget var ikke spesielt seriøst, ref. innlegget over.

2: Når du først svarer på innlegget, så er fellesnevneren til alle spillene du listet opp ... nettopp singelplayer.

3: Mulig du siterte feil innlegg.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er det lydinngang direkte i Xbox for headset? Ikke xbox headset men vanlige?

Jeg har Xboxen på en 23" pc skjerm, som har HDMI inngang, men av en eller annen grunn så får jeg bare lyd i ene øret når jeg bruker lydinngangen på skjermen.

Har ikke Xboxen min her, så må vite om jeg må kjøpe med meg et originalt Xbox headset til jeg skal hjem.

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar

Jeg har Xboxen på en 23" pc skjerm, som har HDMI inngang, men av en eller annen grunn så får jeg bare lyd i ene øret når jeg bruker lydinngangen på skjermen.

Har ikke Xboxen min her, så må vite om jeg må kjøpe med meg et originalt Xbox headset til jeg skal hjem.

Litt feil tråd egentlig, men da trenger du en sånn:

Xbox 360 overgang til RCA(analog) eller optisk lyd

41TDJASN65L.jpg

+ en overgang med 2 stk hann-kontakt RCA (rød og hvit på bildet) til minijack hunn-kontakt. Er ikke så lett å finne på Clas Ohlson og Biltema, men de har den nok på diverse elektronikk butikker.

For å få surround må du bruke optisk lyd.

Lenke til kommentar

Litt feil tråd egentlig, men da trenger du en sånn:
Xbox 360 overgang til RCA(analog) eller optisk lyd

41TDJASN65L.jpg

+ en overgang med 2 stk hann-kontakt RCA (rød og hvit på bildet) til minijack hunn-kontakt. Er ikke så lett å finne på Clas Ohlson og Biltema, men de har den nok på diverse elektronikk butikker.

For å få surround må du bruke optisk lyd.

Okei. Vet jeg gikk litt OT. Kom bare plutselig på det når jeg satt å såg gjennom denne tråden, siden det er hovedsaklig dette spillet jeg skal bruke Xboxen til :p Men takk for hjelp, og beklager for Of topic :)

Lenke til kommentar

Bare for å svare på dette. Sjekk to ting: er XBOXen satt opp til å sende stereo eller 5.1 surround? Den må stå i stereo.

Og er skjermen stilt inn til stereo eller surround? Jeg hadde samme problem på en Dell skjerm, og dette løste seg da jeg satte begge enheter til stereo. Du skal i utgangspunktet ikke trenge å kjøpe noen ekstra dippedutter, kabler, konvertere etc.

Endret av OlaHaldor
Lenke til kommentar

Nå bør det vell egentlig være rimelig kjapt før vi får et bilde av kartet.

Det blir vel i tilfelle et bilde av omrisset, hvis jeg skal tro previewene. De sa at

selv om kartet var åpent fra start, så var det dekket av "fog of war", slik at man skulle være nødt til å utforske for å åpne det. Er med andre ord ikke sikkert det følger med trykt kart ( i standardutgaven) engang.

Edit: la til spoiler tag

Endret av teitur
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...