Populært innlegg Mladic Skrevet 6. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 6. september 2013 Lik inlegget mitt dersom dere mener at neste GTA etter V bør bli GTA Oslo. Hadde blitt den kjedeligste GTA noensinne. Umulig å få fem stjerner fordi det ikke er nok mannskap i Oslo. 22 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Lik inlegget mitt dersom dere mener at neste GTA etter V bør bli GTA Oslo. Nei nei og atter nei! Hva pokker skal man gjøre i oslo da? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) HVa med ett nytt GTA London? eller hmmmmm GTA Moskva. Eller GTA Berlin. Endret 6. september 2013 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 De kommer nok til å holde seg til USA tipper jeg. Og London høres ikke så spennende ut med tanke på et ganske ensformig landskap rundt byen. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Første jeg skal gjøre er å finne meg en bil og bare kjøre rundt og se byen, luksusvillaene og litt ut på landet. Skal bruke første kvelden bare på utforsking, drikke øl og kose meg. Skulle det vært ny GTA et sted i verden ville jeg hatt det i en ny storby som for eksempel Rio de Janeiro eller en ny versjon av dagens Miami.. 1 Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Hadde vært lættis med Shanghai eller Tokyo Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 De kommer nok til å holde seg til USA tipper jeg. Og London høres ikke så spennende ut med tanke på et ganske ensformig landskap rundt byen. I tillegg til at hele byen er dekket med CCTV-kameraer slik at det hele hadde blitt veldig urealistisk, og umulig å gjøre noe kriminelt uten å "bli tatt". Hva med et futuristisk GTA? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) GTA Futurama...hahaha Endret 6. september 2013 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Hva med et futuristisk GTA? Kunne tatt et futuristisk spill i fra R*. Men ikke et futuristisk GTA tror jeg. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Flygende biler..ELSK!!! EDIT: LOL Endret 6. september 2013 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Hadde vært lættis med Shanghai eller Tokyo Tokyo kunne hatt noe for seg. Likte Hong Kong settinga i Sleeping Dogs fordi jeg har vært der en del ganger, og Tokyo er en interessant by med potensiale på flere plan. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Baksiden av coveret. 5 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) OMG that is amazing. Endret 6. september 2013 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 6. september 2013 Forfatter Del Skrevet 6. september 2013 Dere går rampage, som i og for seg er greit og jeg har også gjort det. Men jeg blir å kjøre ordentlig. Dra på tur, og late som det er the real shit mens en hører på god musikk. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Tror jeg må tenke tilbake 15år for å finne et øyeblikk jeg har gledet meg så mye til et spill. Er 31år så fleste spill idag er bare "meh". Men GTAV er egentlig drømmespillet jeg fantaserte om som liten. Et spill der alt er mulig og kan gjøre alt du kan tenke deg i et online miljø med andre spillere. Singleplayeren virker utrolig nyskapende og spennende, samtidig har du en multiplayer som er drømmen til alle MMO spillere egentlig. Stor interaktiv by som du kan bo i med realtime gameplay. Det virker som det blir det beste spillet som noensinne har vært, nesten for utrolig til å være sant. Men Rockstar kan klare det. 5 Lenke til kommentar
Fredrik_89 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Har noen erfaring med hvordan det er å få tak i GTA i Oslo på lanseringsdatoen? Jeg husker at jeg ikke fikk tak i GTA IV da det kom, så jeg har vurdert å forhåndsbestille på nett, men der har man risikoen for at det ikke kommer innen 17. september. Alternativet er å bestille i butikk, men der virker vel prisene å være betraktelig høyere enn ellers? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Har noen erfaring med hvordan det er å få tak i GTA i Oslo på lanseringsdatoen? Jeg husker at jeg ikke fikk tak i GTA IV da det kom, så jeg har vurdert å forhåndsbestille på nett, men der har man risikoen for at det ikke kommer innen 17. september. Alternativet er å bestille i butikk, men der virker vel prisene å være betraktelig høyere enn ellers? GTA kan bestilles på nettet. Sendes som regel ut noen dager i forveien. Endret 6. september 2013 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Populært innlegg Alt-Ctrl Skrevet 6. september 2013 Populært innlegg Del Skrevet 6. september 2013 Hadde blitt den kjedeligste GTA noensinne. Umulig å få fem stjerner fordi det ikke er nok mannskap i Oslo. Fem stjerner i GTA Oslo ville tilsvart et par patruljebiler, men uten håndvåpen. En stjerne ville tilsvart at du er anmeldt, men at saken sannsynligvis blir henlagt. 11 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 Kommer til å henge på de stedene jeg kjenner igjen fra Los Angeles turene mine jeg er jeg redd :9 1 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 6. september 2013 Del Skrevet 6. september 2013 (endret) Fem stjerner i GTA Oslo ville tilsvart et par patruljebiler, men uten håndvåpen. En stjerne ville tilsvart at du er anmeldt, men at saken sannsynligvis blir henlagt. HAHAHAH !!! Nå lo jeg så jeg trilla av stolen her! Anmeldt, og innkalt til avhør men henlagt sak pga manglende bevis. Endret 6. september 2013 av Skipstrixxy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå