Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V

Anbefalte innlegg

Personlig føler jeg noe av sjarmen ved GTA er nettopp det å kunne tulle rundt med slike koder dersom man vil, i et ellers seriøst spill. Håper på muligheten til å spawne nådeløse militære kjøretøy, fly rundt i en gammel sedan og se gjøre om alle til Elvis-kopier.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Rart hvordan folk er forskjellig..

Jeg er litt slik at jeg nesten må starte på nytt i en tidligere save, om jeg dreper/tilfeldig kjører over en sivilist.. Å gå "total mayhem" har jeg aldri syntes at har vært noe gøy! De få gangene jeg har prøvd på noe slikt, har det vel knapt gått et minutt før jeg reloader og spiller "ordentlig" igjen.. hehe..

:)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er litt slik at jeg nesten må starte på nytt i en tidligere save, om jeg dreper/tilfeldig kjører over en sivilist.. Å gå "total mayhem" har jeg aldri syntes at har vært noe gøy! De få gangene jeg har prøvd på noe slikt, har det vel knapt gått et minutt før jeg reloader og spiller "ordentlig" igjen.. hehe..

Hehe, det trodde jeg nesten ikke noen gjorde... :ohmy: En litt stilig detalj med GTA IV var at folk kunne bli hengende fast i håndtaket på bildører om det prøvde å ta tilbake bilen sin. Da var det kjekt å ta seg rennfart og vippe av vedkommende med en lyktestolpe, husjørne, møtende biler etc... heheheh!

Endret av Skipstrixxy
Lenke til kommentar

Sandbox skal være litt useriøst mann! :dribble: Og jeg skal spille GTA, ikke Saints Row ikke MAFIA, ikke FIFA, ikke ditt ikke datt, jeg skal spille GTA.... GTA SA hadde en (etter mitt syn) perfekt balanse, mellom seriøsitet og useriøsitet, og det var jo nettop derfor jeg brukte så enormt mange timer av livet mitt på det spillet.

- Syklet fra politiet opp Mount Chiliad (husker jo eksempler hvor politiet kom NED Mount Chiliad også når de jaktet på deg. Da selvfølgelig med pedalen i bånn, og på skyss og tvers av alle veiene der oppe. Og det gikk jo skjeldent så bra :green:)

- Syklet ned igjen fra Mount Chiliad i 100-oghelvete nermest loddrett både med og uten fallskjerm..

- Harvester i Las Venturas - The Strip! (hvor seriøst er egentlig det i utgangspunktet?!)

- Kjørte med MC og trøsykkel opp wirene på Golden Gate, for så å hoppe i havet (eller ennå bedre, om å gjøre å kjøre fortest mulig ned wiren på andre siden og opp igjen for så å flakse flere 100 meter i lufta og lande trygt på andre siden av bruen...!)

- Dro med meg bobiler opp Mount Chiliad med traktor, for så å sleppe dem ned stupet (jævla bobilturister!!)!

- Bunny-jumpet på sykkel fra hustak til hustak....

- Knerta folk med rotorbladene på helikoperene....

- Stjele Jumbojet i vegas, etterfulgt av et iherdig landingsforsøk i Grove Street (dæven så det nabolaget fikk gjennomgå under mitt regime! HAHAHA :green: )

- Utrydda halve befolkningen i San Fierro med super punch nevene mine!

- Kite tankser utefor Area 51, med MC (de tok meg ALDRI ahahah)

- Slo bulker i bildører med nevene!

- Landa jagerfly utenfor huset mitt i Grove Street!

- Kjørte tog i 2000km/t og beregna avsporingen til jeg var ute av tunellene forbi Grove Street, og lagde DEN avsporingen i slummen...!

hehe... og all denne mimringen minner meg også om en gang en kompis hadde moddet SA, og fikk tak i noen HEFTIGE BMW'er som han likte så godt... Han greide å kjøre en av disse bmw'ene halveis uti sjøen... Og vi ble seriøst sittende med en dritseriøs bilberging i 3 timer før vi fikk opp den jævla bilen igjen!!! (tror dama hanna var drittlei alt som het sandbox på slutten!!)

Ja... Seriøsitet og realisme er bra i enkelte spill... MEN, det er alle overnevnte tingene +++++, som gjorde at jeg hadde det så ekstremt mye morro med GTA SA, og at det fremdeles er Number 1, GTA spill for meg...!

At man nermest ikke kunne gjøre NOEN av de tingene i IV (plus han helvetes fetter Roman, som på død og liv skulle finne på ting hele jævla tiden!!!) gjorde spillet (etter min mening) enormt mye mer kjedelig og mye mindre underholdende. Og det førte og til at jeg gjennomførte det en gang, og pakket det vekk, temmelig skuffa over hele greia.

Dersom de har en like god balanse mellom seriøsitet og useriøsitet i GTA V som man fant i SA, så ser det dårlig ut med tanke på fitte i hele 2014 for min del hvertfal.. Da kan du heller spille MAFIA, om du skal ha det blytungt og seriøst...! :tease:

Wtf did i just read

Lenke til kommentar

Når ble det seriøst å kjøre over 200 mennesker om dagen?

Hvor i mitt innlegg står det at jeg kjører over 200 mennesker om dagen? Og det er forskjell på trafikkulykker og superkrefter, så det er sagt.

Når jeg mener seriøst, mener jeg ikke at det skal være kjedelig. Jeg har brukt kodene til SA mange hundre ganger, men det blir kjedelig etter 5 minutter. Det Skipstrixxy nevner er jo ikke overnaturlig eller useriøst slik jeg mener det. Se på Saints Row, det er det jeg mener med useriøst.

Endret av Audun0505
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498

skal man ha det seriøst, gå og lev i den virkelige verden, vil man ha det moro, og ikke ser noen problemer med å kjøre over 200 digitale folk i timen, spill gta!

Lenke til kommentar

Haha, du er ikke alene. Jeg også er slik at jeg skal være "good guy". For meg går dette igjen i alt jeg spiller. Når jeg for eksempel spiller Skyrim, er jeg alltid veldig nøye med hva jeg gjør. Har jeg gjort noe som teller negativt mot min følelse av jeg er en snill og ydmyk helt, loader jeg (med mindre jeg spiller som en kriminell faen, da). På en annen side må jeg si at den største moroa jeg hadde med GTA IV var da jeg og en kompis bare tulla rundt i free roam med randoms online (likte ikke storyen/enspilleren i dette spillet like godt som i for eksempel SA). Det har vel noe å gjøre med hvordan du ser på karakteren du spiller og hvordan du føler at han skal fremstå, samt hvilken betydning dette har for deg og gleden du har av å spille :)

Lenke til kommentar

Legg merke fra 00:35 !! Sykeste Bike railinga jeg har sett noen sinne! Hahah, savner nesten vinteren og ski-railing nå! Og hvertfal GTA SA! Må nesten finne det frem igjen senere tror jeg..!

Savner disse syke ideene, og muligheten til å gjennomføre dem. Men kan gjerne være vanskeligere å få det til, så lenge det går an... :green:

Og hvem savner ikke denne følelsen? :green:

Mye rart som ramla ned fra det fjellet der.

Endret av Skipstrixxy
Lenke til kommentar

Legg merke fra 00:35 !! Sykeste Bike railinga jeg har sett noen sinne! Hahah, savner nesten vinteren og ski-railing nå! Og hvertfal GTA SA! Må nesten finne det frem igjen senere tror jeg..!

Savner disse syke ideene, og muligheten til å gjennomføre dem. Men kan gjerne være vanskeligere å få det til, så lenge det går an... :green:

Og hvem savner ikke denne følelsen? :green:

Mye rart som ramla ned fra det fjellet der.

Det blir så sykt lol å hoppe/kjøre/sykle/whatevs utfor det fjellet i GTA V, med dagens fysikkmotor.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...