per17 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 jeg drømte at gta v fikk 55/100 på metacritic (80 reviews) Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Vil også legge til at Gamestop på Downtown i Porsgrunn er nattåpent natt til 17. Fikk i alle fall sånn midnight launch lapp av dem når jeg forhåndsbestilte og forhåndsbetalte. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 har det kommet noen rapporter fra folk som har prøvespilt spillet om framerate problemer og lignende? husker gta 4 og dets elendige framerate... Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Vil også legge til at Gamestop på Downtown i Porsgrunn er nattåpent natt til 17. Fikk i alle fall sånn midnight launch lapp av dem når jeg forhåndsbestilte og forhåndsbetalte. Noen som vet pm butikk i ålesundsområdet som holder nattåpent, natt til 17? Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Rockstar har gitt ut noen smakebiter av noen radiokanaler med DJ og musikk, for de som er interessert. Følg lenke i spoiler. https://soundcloud.com/rockstargames NYDELIG!!! Tror jeg kommer til å høre en del på radioen igjen i GTAV ! På GTA IV ble den som regel skrudd av veldig fort..... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Noen som vet pm butikk i ålesundsområdet som holder nattåpent, natt til 17? ring gamestop i ålesund tlf 70128787 Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Tipper nok de fleste gamestop butikkene kommer til å holde open natt til 17. håper på en velldig rask sending siden den sendes den 13. fra de fleste online butikker. så da hadde det vert fint å få det dagen etter som er på en lørdag. Det har hendt meg noen ganger at jeg har fått det dagen etter bestilling flere steder. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Tipper nok de fleste gamestop butikkene kommer til å holde open natt til 17. håper på en velldig rask sending siden den sendes den 13. fra de fleste online butikker. så da hadde det vert fint å få det dagen etter som er på en lørdag. Det har hendt meg noen ganger at jeg har fått det dagen etter bestilling flere steder. Jepp, elkjøp sender også ut 13. Herlig det Kan faktisk risikere å få spille lørdag 14. i og med at jeg bor i Oslo. Endret 2. september 2013 av Krokanrull Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Jepp, elkjøp sender også ut 13. Herlig det Kan faktisk risikere å få spille lørdag 14. i og med at jeg bor i Oslo. Elkjop sender fra Sverige så vil nok heller tippe mandag, men du kan ha flaks! Men Spaceworld derimot sender fra Ensjø så alle i Oslo har det på lørdag Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Elkjop sender fra Sverige så vil nok heller tippe mandag, men du kan ha flaks! Men Spaceworld derimot sender fra Ensjø så alle i Oslo har det på lørdag Noen som kan verify'e dette? edit. Sendte elkjøp en mail og spurte for å være sikker. Endret 2. september 2013 av Krokanrull Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Noen som kan verify'e dette? Jeg har jobbet i elkjøp og kan bekrefte dette. Hovedlageret deres ligger i Sverige, og det blir derfor sendt fra der. Endret 2. september 2013 av SniKaZ Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Da er det bare å krysse fingrene for lørdag. 1 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Rockstar har gitt ut noen smakebiter av noen radiokanaler med DJ og musikk, for de som er interessert. Følg lenke i spoiler. https://soundcloud.com/rockstargames Den første låta på Rebel Radio er fantastisk. Rebel Radio ftw. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 NEI! En kanal heter Rebel Radio. SPOILER! ALT GÅR B-A-N-A-N-A-S. Over 20 timer med soundtrack virker sweet. 2 Lenke til kommentar
Egentlig2.0 Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 NEI! En kanal heter Rebel Radio. SPOILER! ALT GÅR B-A-N-A-N-A-S. Faen heller, hele spillet ødelagt Noen som vet hvor lang tid det kan ta før det havner i postkassa i Vest-Agder? Har forhåndsbestilt fra Gamezone. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Faen heller, hele spillet ødelagt Noen som vet hvor lang tid det kan ta før det havner i postkassa i Vest-Agder? Har forhåndsbestilt fra Gamezone. Mandag/tirsdag Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 har det kommet noen rapporter fra folk som har prøvespilt spillet om framerate problemer og lignende? husker gta 4 og dets elendige framerate... Samme lurer jeg på... Gidder ikke tråle markedet for en billig brukt maskin, kjøpe GTA V og finne ut at det kjører like smooth som en pensjonist med automatgir. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Det ser ut til å kjøre bedre en i GTA IV.. Var en av trailerne som ble spilt inn med PS3, mener jeg.. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Det ser ut til å kjøre bedre en i GTA IV.. Var en av trailerne som ble spilt inn med PS3, mener jeg.. Gta V er mye bedre optimalisert enn hva GTA IV var Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 (endret) Nå holder vi en saklig diskusjon rundt GTA V videre ellers er jeg nødt til å slippe ut en små-grinete moderator ut av buret sitt! Eventuell reaksjon tas via PM eller i Klager på moderatoravgjørelser, ikke i tråden her. Endret 2. september 2013 av Hansien 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå