Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå har jeg hørt utallige folk klage over at Elkjøp ikke leverte spillene.

Nyeste, Last of us, mange spill kom rett og slett med ødelagt cover og får sent .

Så det blir vel 50-50.

Nå bor jeg lengre opp i Norge så vi bare går til butikken siden det ikke er så vanskelig og komme seg til midten av byen.

Lettere når man ikke må stresse med og forehånds bestille

Lenke til kommentar

Er nok langt ifra halvparten som ikke får spillet sitt i tide. Er nok snak om en bitteliten prosent (Promille, kanskje) som sliter.

Uansett, håper vi slipper noe av dette i spillet

AruflLn.jpg

Joda du får gå rundt i Norge og samle opp hva hele befolkningen av Gta fans får i posten, tviler på at det bare blir en liten promille ;). Nå er ikke alle gamere en del av Gamer .no vet du,

Og visst pakken har skader på beregnes den som ikke levert.

Thats the rules.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Jeg tror det er veldig individuelt når man får spillet på release og når man ikke får det. Jeg tviler sterkt på at Elkjøp og co ansetter flere folk bare for å få sendt ut spill i tide. Har de mye å gjøre så bør man påregne forsinkelser, de er ikke forplikta til å sende ut spillet før release siden de kan skylde på postgangen.

Lenke til kommentar

Men GTAV har en påtvunget installasjon på 8GB. Installering av spilldisken kommer utenom.

Jeg sendte forøvrig en mail til elkjøp og spurte om noe greier rundt ordren min. Fikk svar på det jeg lurte på, men dama slang også på et "skal bli sendt ut til deg på release dagene.". Hva nå enn det vil si. Da jeg bestilte er stod det at det ville bli sendt den 13., men jeg kan ikke se at det står nå lengre.

Lenke til kommentar

Instalasjonen av GTA V er på 8GB! Det kommer til å ta timer før man kan spille..

Ja kommer til å være ekstremt. Er en 5400 rpm disk 8gb med data skal gjennom + en treg bluray spiller som skal lese. Husker Gran Turismo 5. Mener det tok en time før jeg fikk spilt.

Lenke til kommentar

Viss fare for at jeg dør, da jeg reiser på havet release dag, i langt vekkistan... og blir vekke 8 uker

I dine sko hadde jeg ikke overlatt noe til tilfeldighetene. Jeg hadde dratt til en liten lokal spillbutikk, gjerne litt utpå bygda, og innyndet meg hos butikksjefen.

1. Bor du sentralt så skal noen av butikkene til Gamestop ha nattåpent - sjekk med din lokale butikk.

2. Disse butikkene hadde nattåpent i forbindelse med GTAIV-lanseringen. Kanskje noen av dem skal gjenta dette?

Spaceworld Oslo, Storgata

Spaceworld Fredrikstad

Spaceworld Bergen (fire butikker, inkl. Storsenteret)

Spaceworld Tromsø, Nerstranda

Spaceworld Trondheim

Xgame - Lille London i Trondheim

Gamezone i Kristiansand, Lillehammer og Stavanger

Game Oslo, Kirkegata

Game, Trondheim

Playcom DVD-Galleriet, Bergen

Musikkverket Alliance Platebar, Sandefjord

Musikkverket Halden

Musikkverket Askimtorget

Musikkverket Rygge Storsenter (på Peppes Pizza)

EB Games Lagunen, Bergen

Lykke til. Unner deg GTAV ombord, bare pass på at du får litt søvn også :green:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...