Anonym259235 Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) GTA V er det eneste spillet jeg har kjøpt på lenge, og er eneste jeg kommer til å kjøpe på lenge. Endret 31. august 2013 av Banksy 3 Lenke til kommentar
Βlur Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Forhåndsbestille eller kjøpe over disk på lanseringsdagen? Har ikke lyst til å risikere å måtte vente på sen levering, men vil heller ikke risikere at spillet blir utsolgt i butikkene. Dilemma. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Forhåndsbestill i butikk da. Lenke til kommentar
Populært innlegg MultiForce Skrevet 31. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 31. august 2013 dere bulde heller satse på call of duty ghosts, mye bedre enn gta v ser ut som Du burde heller satse på skolen. 27 Lenke til kommentar
Populært innlegg Aleks Skrevet 31. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 31. august 2013 dere bulde heller satse på call of duty ghosts, mye bedre enn gta v ser ut som Det blir som å sammenligne Miley Cyrus med The Beatles. 13 Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Noen poster en sang fra radioen i spillet - everyone loses their minds. Noen poster et helt TV-program fra spillet - Applause. WTF?! 9 Lenke til kommentar
per17 Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Noen poster en sang fra radioen i spillet - everyone loses their minds. Noen poster et helt TV-program fra spillet - Applause. WTF?! hvem ser på tv i spillet? lol 1 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 De som ønsker å oppdage alt selv. 3 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) hvem ser på tv i spillet? lol Tydeligvis de som har satset noe på skolen i livet, og som ikke går rundt å sier lol hele dagen. Endret 31. august 2013 av Maury 6 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Spillet er på tilbud på http://www.elkjop.no/cms/s-OdOsGQVwW3QAAAFA1qsv1LoJ/elkjop-prispresser-uke-35?scid=INT_BANNER_PRISPRESSER-13 til 399kr denne helgen. 1 Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Spillet er på tilbud på http://www.elkjop.no/cms/s-OdOsGQVwW3QAAAFA1qsv1LoJ/elkjop-prispresser-uke-35?scid=INT_BANNER_PRISPRESSER-13 til 399kr denne helgen. Er jeg garantert spillet ved release om jeg bestiller der eller er den tid forbi? 1 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Man er ikke garantert noe sted. Brått så går postbilen ut i elva, en komet kommer -.- Bare å satse for å håpe det går bra.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Jeg tenkte mer på om lageret holder? Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Jeg vet ikke helt om jeg stoler på elkjøp, har lest at de har faila på release tidligere? Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Man er ikke garantert noe sted. Brått så går postbilen ut i elva, en komet kommer -.- Bare å satse for å håpe det går bra.. Er det ikke det beste å kjøpe den i butikken? For da vet jo at du får spillet med en gang på release. Jeg hørte også noe med at Rockstar har økt produksjonen for GTA V enn estimert produksjon, altså at de har produsert flere kopier enn det de tror skal selges. Kan noen bekrefte/avkrefte dette? Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Jeg er usikker på om jeg vil ha det på Xbox eller ikke.. Liker ikke den typen spill på konsoll.. Eneste grunnen til at jeg har Xbox er forza serien Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Spillet er på tilbud på http://www.elkjop.no/cms/s-OdOsGQVwW3QAAAFA1qsv1LoJ/elkjop-prispresser-uke-35?scid=INT_BANNER_PRISPRESSER-13 til 399kr denne helgen. Takk for det! 1 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Er det ikke det beste å kjøpe den i butikken? For da vet jo at du får spillet med en gang på release. Jeg hørte også noe med at Rockstar har økt produksjonen for GTA V enn estimert produksjon, altså at de har produsert flere kopier enn det de tror skal selges. Kan noen bekrefte/avkrefte dette? Beste blir jo å få reservert den i en butikk. (Ifølge elkjøp kundestøtte kan du reservere kopier i butikk til en pris, men er ikke alle butikker som følger den tankegangen)-(elkjøp sarpsborg haha) Du kan også prøve å komme på utgivelsedagen men ingen garantier at spillet er der når du kommer. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 Jeg vet ikke helt om jeg stoler på elkjøp, har lest at de har faila på release tidligere? Aldri failet på en release hos meg, og alltid fått før for min del både når jeg har bodd i Oslo og i Akerhus. Men hører noen har hatt problemer, så... Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 31. august 2013 Del Skrevet 31. august 2013 (endret) Beste blir jo å få reservert den i en butikk. (Ifølge elkjøp kundestøtte kan du reservere kopier i butikk til en pris, men er ikke alle butikker som følger den tankegangen)-(elkjøp sarpsborg haha) Du kan også prøve å komme på utgivelsedagen men ingen garantier at spillet er der når du kommer. Jeg tror jeg aldri har opplevd at et spill er utsolgt på release i Norge. Det nærmeste jeg har kommet til "utsolgt" var at en Spaceworld hadde bare 8 eksemplarer igjen av L.A. Noire da jeg skulle ha det på release. En ting er sikkert... Aldri kjøp fra Amazon hvis du vil ha det på release. Fikk et spill en uke etter relase fordi den havnet i tollen... Endret 31. august 2013 av Mladic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå