Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man er ikke garantert noe sted.

Brått så går postbilen ut i elva, en komet kommer -.-

Bare å satse for å håpe det går bra..

Er det ikke det beste å kjøpe den i butikken? For da vet jo at du får spillet med en gang på release.

Jeg hørte også noe med at Rockstar har økt produksjonen for GTA V enn estimert produksjon, altså at de har produsert flere kopier enn det de tror skal selges. Kan noen bekrefte/avkrefte dette?

Lenke til kommentar

Er det ikke det beste å kjøpe den i butikken? For da vet jo at du får spillet med en gang på release.

Jeg hørte også noe med at Rockstar har økt produksjonen for GTA V enn estimert produksjon, altså at de har produsert flere kopier enn det de tror skal selges. Kan noen bekrefte/avkrefte dette?

Beste blir jo å få reservert den i en butikk. (Ifølge elkjøp kundestøtte kan du reservere kopier i butikk til en pris, men er ikke alle butikker som følger den tankegangen)-(elkjøp sarpsborg haha)

Du kan også prøve å komme på utgivelsedagen men ingen garantier at spillet er der når du kommer.

Lenke til kommentar

Beste blir jo å få reservert den i en butikk. (Ifølge elkjøp kundestøtte kan du reservere kopier i butikk til en pris, men er ikke alle butikker som følger den tankegangen)-(elkjøp sarpsborg haha)

Du kan også prøve å komme på utgivelsedagen men ingen garantier at spillet er der når du kommer.

Jeg tror jeg aldri har opplevd at et spill er utsolgt på release i Norge. Det nærmeste jeg har kommet til "utsolgt" var at en Spaceworld hadde bare 8 eksemplarer igjen av L.A. Noire da jeg skulle ha det på release.

En ting er sikkert... Aldri kjøp fra Amazon hvis du vil ha det på release. Fikk et spill en uke etter relase fordi den havnet i tollen...

Endret av Mladic
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...