Skjelvgråt Skrevet 30. august 2013 Forfatter Del Skrevet 30. august 2013 er du "syk" i hodet? Du har ikke vært her lenge nok til å tillate deg til å snakke slik om en diskusjon.no veteran. 1 Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Du har ikke vært her lenge nok til å tillate deg til å snakke slik om en diskusjon.no veteran. Downvote...du har ikek vært her lenge nok Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Jejeje, diskuter GTA V her nå. Ikke hvem som har vært lengst her inne. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Greier meget fint å vente et par dager til. Heller jobbe og tjene penger enn å sitte hjemme å spille. Du vet du får betalt for å være syk? 3 dager egenmelding har man rett på, på enkelte arbeidsplasser har man fler. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Men egenmeldinger tyr man jo til når man er syk, ikke når man er "syk". Er uansett en veldig uinteressant diskusjon. Folk får gjøre hva man vil. Jeg skal ihvertfall ikke fake noe sykdom, ei heller ta meg fri. 4 Lenke til kommentar
per17 Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Du vet du får betalt for å være syk? 3 dager egenmelding har man rett på, på enkelte arbeidsplasser har man fler. bra arbeidsmoral, slike gutter vil jens stoltenberg ha Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Har ikke sagt at jeg gjør det, har jeg vel? Jeg nevnte tidligere i tråden at jeg skal ta meg ut opptjente feriedager. Det er en stor forskjell. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. august 2013 Forfatter Del Skrevet 30. august 2013 bra arbeidsmoral, slike gutter vil jens stoltenberg ha Ja men for real så jævlig seriøst du skulle ta ting. 1 Lenke til kommentar
per17 Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Ja men for real så jævlig seriøst du skulle ta ting. chill Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Spoiler for fææn! Nå vet vi det er hunder i spillet. (jk) 3 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Hadde dette vært for 5-6 år siden da jeg hadde en annen jobb enn det jeg har i dag så hadde jeg jobbet lange dager i forkant og så avspassert et par dager etter release. Nå er jeg avhengig av å være tilstede for å tjene max, så da tar jeg heller helgen til hjelp. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Spoiler for fææn! Nå vet vi det er hunder i spillet. (jk) Ser ut som at det kan være biler også. Faen. Jeg som håpet på et GTA satt i LotR-universet. 2 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Ser ut som at det kan være biler også. Faen. Jeg som håpet på et GTA satt i LotR-universet. ...and people GTA i LotR, hmm. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Spoiler for fææn! Nå vet vi det er hunder i spillet. (jk) call of duty : ghost har bedre hunder, og fisker som flytter på seg 4 Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Tar ikke humoren din helt her, per17. Men godt forsøk. Back ON TOPIC! Skal jobbe i Sverige mandag til fredag. Blir vel nødt til å ta med Xboxen, kjøpe spillet i Sverige, og selge det jeg har forhåndsbestilt når jeg kommer tilbake... Taper ikke mer en 50-100 kr på det så Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Har turnusfri når det kommer, DIGG! Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Tar ikke humoren din helt her, per17. Men godt forsøk. Du har sett denne? http://www.youtube.com/watch?v=TMYso30L9zI 2 Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Måtte jo forhåndsbestille da! Huff, blir mye penger på spill i høst! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå