Muggkaare Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Traileren var "meh". Flott for folk som ikke vet at spillet kommer, men for oss innvidde så sa det ikke mye. 3 uker. Er jo laget for å være en reklamesnutt under neste Breaking Bad-episode. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Har det vært noe snakk om GTAV på PS4? Snakker vi en oppskalert versjon om 5-6 måneder eller bør jeg bare satse på å kjøpe det til PS først som sist? Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Har det vært noe snakk om GTAV på PS4? Snakker vi en oppskalert versjon om 5-6 måneder eller bør jeg bare satse på å kjøpe det til PS først som sist? Nei, det er ikke snakk om det. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Takk. Da blir vel GTA det siste spillet til PS3 jeg kjøper, FIFA venter jeg med til PS4, tror jeg. Lenke til kommentar
Gorzun Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Har innsett at jeg ikke klarer å vente på en PS4 versjon som enda ikke er annonsert... Så spørsmålet blir, 360 eller ps3? Googler ivei men finner ikke noe definitivt som kan avgjøre dette for meg.. Lenke til kommentar
aurbfowhcssru54igq Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Bestilte det fra komplett nå. Noen som har forhåndsbestilt derfra før? Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 GTA blir det siste her også, når X1 kommer så blir det kun den og PS3 her i gården. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Prøvde å spørre om dette tidligere i tråden; Hvordan vet man at f.eks elkjøp ikke er utsolgt for spillet? De får vel ikke inn ubegrenset med eksemplarer til utgivelsesdato? Har ikke lyst til å forhåndsbestille og måtte vente på neste levering.. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Prøvde å spørre om dette tidligere i tråden; Hvordan vet man at f.eks elkjøp ikke er utsolgt for spillet? De får vel ikke inn ubegrenset med eksemplarer til utgivelsesdato? Har ikke lyst til å forhåndsbestille og måtte vente på neste levering.. Vær tidlig ute på utgivelsedatoen er ditt eneste alternativ da -.- Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Hvis noen trenger GTA online crew (klan) til ps3: http://socialclub.rockstargames.com/crew/ndrangheta Har selv forhåndsbestilt CE fra lefdal, er litt spent på når jeg får den Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Jeg har til gode å oppleve at noen er utsolgt for et spill på lanseringsdagen uansett hvor populært spillet er. Tror ikke GTAV vil være noe annerledes.. Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 29. august 2013 Del Skrevet 29. august 2013 Takk, da tok jeg sjansen på Elkjøp. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Jeg har til gode å oppleve at noen er utsolgt for et spill på lanseringsdagen uansett hvor populært spillet er. Tror ikke GTAV vil være noe annerledes.. GTA IV var jo utsolgt overalt til PS3 en stund etter lansering, men det skyldtes vel kanskje en leveringsfeil eller noe. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 GTA IV var jo utsolgt overalt til PS3 en stund etter lansering, men det skyldtes vel kanskje en leveringsfeil eller noe. Mulig. Jeg har bare hatt suksess med å hente spillet jeg vil ha i lunsjen eller etter jobb. GTAV har jeg kjøpt via PSN-butikken fordi jeg begynner å få plassmangel hjemme og vil heller ha filmene mine i hyllene. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 GTA IV var jo utsolgt overalt til PS3 en stund etter lansering, men det skyldtes vel kanskje en leveringsfeil eller noe. Dette var en produksjonsfeil mener jeg. At enkelte butikker går tomme for kopier skjer til tider på populære spillutgivelser. Når jeg jobbet på Spaceworld så gikk vi innimellom tom for selv mindre titler som solgte flere kopier enn vi ville ha trodd (spesielt på Capcom-spill). Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Er det noen som vet om det er mulig å dra i butikk å bytte spill man bestiller fra nettbutikk? Forhåndsbestilte GTA V til X360, men så ønsker jeg det på PS3. Så er det mulig å dra i butikken å bytte til PS3-versjonen? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Kan du ikke sende en mail til nettbutikken og høre om de kan gjøre om orderen? Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Bestilte til 50%, så kjenner jeg Elkjøp rett så kansellerer de ordren. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Bestilte til 50%, så kjenner jeg Elkjøp rett så kansellerer de ordren. Bare send de mail eller kontakt de på facebook via melding der, så ordner de det Lenke til kommentar
Warpanda Skrevet 30. august 2013 Del Skrevet 30. august 2013 Hallo!. Jeg lurer på om dere vet om Preload kommer tilbake før release på ps3?. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå