Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er aldri noen garanti for å få spillet før eller på utgivelsesdatoen når man har forhåndsbestilt. Er min erfaring hvertfall. Ofte er man heldig og får det, men ikke alltid. Jeg forhåndsbestilte Final Fantasy XIV fra Gamezone, det hadde utgivelse nå tirsdag 27. og jeg fikk det ikke før I DAG, altså to dager etter release. Til tross for at det ble sendt før helga. Tror mye ligger på Posten, og ikke bare på hvor du har bestilt fra.

Har forhåndsbestilt GTA V fra Cdon, har stort sett gode erfaringer med rask levering derfra, så vi får se. Men jeg belager meg ikke på å ha det til den 17. Da risikerer jeg bare å bli skuffa.

Endret av Nevnarion
Lenke til kommentar

Er aldri noen garanti for å få spillet før eller på utgivelsesdatoen når man har forhåndsbestilt. Er min erfaring hvertfall. Ofte er man heldig og får det, men ikke alltid. Jeg forhåndsbestilte Final Fantasy XIV fra Gamezone, det hadde utgivelse nå tirsdag 27. og jeg fikk det ikke før I DAG, altså to dager etter release. Til tross for at det ble sendt før helga. Tror mye ligger på Posten, og ikke bare på hvor du har bestilt fra.

Har forhåndsbestilt GTA V fra Cdon, har stort sett gode erfaringer med rask levering derfra, så vi får se. Men jeg belager meg ikke på å ha det til den 17. Da risikerer jeg bare å bli skuffa.

Har du det ikke den 17 (før kl 16 f.eks) er det vel ikke verre å dra i butikken kjøpe det, ta vare på kvitteringa og levere det spillet du fikk i posten til samme butikk når du får det(med mindre de er rasshøl og merker det med "spaceworld" etc, isåfall send posten i retur)

Altså vil man spille så vil man spille, alltid muligheter ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

vid.

OMG! Dette blir så evig fett.... Fighter Planes og minigun er tilbake! Ellers, var ikke traileren sån himla god, den røpte vel egentlig ikke så mye mer enn det vi allerede vet... Og det er vel kanskje like greit ;-)

First thing to do, er hvertfal mountain bike og fallskjerm!

Endret av Skipstrixxy
Lenke til kommentar

dere må huske at rockstar er nazi på utgivelses dato, og de sender trusselbrev til alle butikker om å ikke sende før datoen.

derfor er det tvilsomt å få på datoen, sorry to burst ur bubble

per 17 år med svada igjen ja.

Det var ikke noe av dette i Norge under lanseringen til GTA IV. Det eneste virkelige trusselbrevet noen spilleskaper/utgivere har sendt ut til norske butikker var Microsoft sin mot Expert fordi Expert solgte spillet flere uker i forveien til noen.

• Liker 3
Lenke til kommentar

per 17 år med svada igjen ja.

Det var ikke noe av dette i Norge under lanseringen til GTA IV. Det eneste virkelige trusselbrevet noen spilleskaper/utgivere har sendt ut til norske butikker var Microsoft sin mot Expert fordi Expert solgte spillet flere uker i forveien til noen.

whatever make u sleep at night

Lenke til kommentar

dere må huske at rockstar er nazi på utgivelses dato, og de sender trusselbrev til alle butikker om å ikke sende før datoen.

derfor er det tvilsomt å få på datoen, sorry to burst ur bubble

Så hvorfor fikk jeg GTA IV to dager før release? Hvor er det du får faktaene dine fra forresten? Kilde?

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...