SniKaZ Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Er det mulig å teste hastighet på minnepenn? Har en på 32GB, og ser at ifølge rockstar må det være 15mb/s og usb 2.0, men finner ikke skrivehastigheten på minnepennen min noe sted.. EDIT: Fant program for testing etter litt leting. 20 mb/s regner jeg med fungerer greit Endret 28. august 2013 av SniKaZ Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Da har jeg selv bestilt fra Gamezone. Yey! De skal visst få de på lager 13 sept. Kanksje de er ekstra snille med å sende ut noen dager før. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Har bestilt til Xbox 360, men er det noen som har bestilt til PS3 som kunne tenke seg å bytte eller noe? (Oslo området) Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 De som har forhåndsbestilt GTA V på komplett, får man det før lanseringsdatoen? Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Er det noen mulighet for å se hvilke butikker som ikke allerede har solgt eksemplarene de får inn til første levering? Tenker å kjøpe til Xbox 360. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) De som har forhåndsbestilt GTA V på komplett, får man det før lanseringsdatoen? Regner med det. Jeg forhåndsbestilte fra Elkjop.no. Spurte på facebook siden deres når de har tenkt til å sende det ut, og da fikk jeg til svar at man skal ha spillet på lanseringsdatoen, eller dagen før Endret 28. august 2013 av iNtensimilla Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Regner med det. Jeg forhåndsbestilte fra Elkjop.no. Spurte på facebook siden deres når de har tenkte til å sende det ut, og da fikk jeg til svar at man skal ha spillet på lanseringsdatoen, eller dagen før Det hadde isåfall vært artig Står at forventet sendingsdato er 13. September på min ordre, som vil si at jeg får spillet den 16. (tar 3 dager å sende) om sendingsdatoen er korrekt, hadde vært kjekt det! Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 13.09 er fredag den 13'e! Så mulig at du får Jason på døra istedenfor Michael, Franklin og Trevor Men da har du nok spillet enten på mandag eller tirsdag Lenke til kommentar
per17 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 man får jo faen ikke spillet dagen før dersom man bor oppi gokk det er svindel og falsk reklame å si slikt. Ofc bor du i Oslo eller noe så får du det før dagen. 1 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Det hadde isåfall vært artig Står at forventet sendingsdato er 13. September på min ordre, som vil si at jeg får spillet den 16. (tar 3 dager å sende) om sendingsdatoen er korrekt, hadde vært kjekt det! Hvor ser du dette? Ser ikke noen forventet sendindsdato jeg.. Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Hvor ser du dette? Ser ikke noen forventet sendindsdato jeg.. Endret 28. august 2013 av nicwillu Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Åjaaa, trodde du hadde bestilt fra Elkjøp serru men det der er vel komplett Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 man får jo faen ikke spillet dagen før dersom man bor oppi gokk det er svindel og falsk reklame å si slikt. Ofc bor du i Oslo eller noe så får du det før dagen. Ta deg en bolle og ro deg ned a... Elkjøp vil prøve å levere spillet til release, hvis ikke dagen før. Er ikke det bra nok, så får du sende inn en skriftlig klage. 2 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Som en av de som bor oppi gokk kan jeg ikke påstå at jeg husker å ha fått et spill jeg har forhåndsbestilt etter utgivelsedatoen. Alltid fått de på dagen eller dagen før. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Jeg har forhåndsbestilit fra Elkjøp, vil jeg da få det dagen før? Noen som vet når de blir sendt ut? Takk! Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Regner med det. Jeg forhåndsbestilte fra Elkjop.no. Spurte på facebook siden deres når de har tenkt til å sende det ut, og da fikk jeg til svar at man skal ha spillet på lanseringsdatoen, eller dagen før Jeg har forhåndsbestilit fra Elkjøp, vil jeg da få det dagen før? Noen som vet når de blir sendt ut? Takk! Lenke til kommentar
Nacalai Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 (endret) Jeg har forhåndsbestilit fra Elkjøp, vil jeg da få det dagen før? Noen som vet når de blir sendt ut? Takk! Hadde du giddet å lest litt oppover så hadde du fått vite det rimelig raskt.............. Endret 28. august 2013 av nicwillu Lenke til kommentar
per17 Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 Ta deg en bolle og ro deg ned a... Elkjøp vil prøve å levere spillet til release, hvis ikke dagen før. Er ikke det bra nok, så får du sende inn en skriftlig klage. de bør skrive en notis at de faen ikke kan levere til kirkenes på datoen, da skal de ha premie Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 28. august 2013 Del Skrevet 28. august 2013 de bør skrive en notis at de faen ikke kan levere til kirkenes på datoen, da skal de ha premie Ser ut som Norske nettbutikker får GTA den 13. sept.. Da har jeg selv bestilt fra Gamezone. Yey! De skal visst få de på lager 13 sept. Kanksje de er ekstra snille med å sende ut noen dager før. .. så hvis det blir sendt før posten går fra Sandefjord på fredag den 13. til Kirkenes over helga, så har man det sikkert på tirsdag 17. Lenke til kommentar
Populært innlegg olehenri Skrevet 28. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 28. august 2013 Alltid fått på release eller dagen før oppi Gudbrandsdalen også.. Men, en ting som er litt bekymringsverdig er at om kjørefysikken er såpass forbedret som de har meldt at det faktisk føles ut som man kjører bil denne gangen så blir det 0 fitte i 2014... Da kommer jeg til å bruke litt for mye tid på dette spillet.. Men men, som i kjent Klypa stil : "mæinn mæinn, La gå, sola skine! " 13 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå