Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V

Anbefalte innlegg

Er det mulig å teste hastighet på minnepenn? Har en på 32GB, og ser at ifølge rockstar må det være 15mb/s og usb 2.0, men finner ikke skrivehastigheten på minnepennen min noe sted..

EDIT: Fant program for testing etter litt leting.

20 mb/s regner jeg med fungerer greit

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De som har forhåndsbestilt GTA V på komplett, får man det før lanseringsdatoen?

Regner med det. Jeg forhåndsbestilte fra Elkjop.no. Spurte på facebook siden deres når de har tenkt til å sende det ut, og da fikk jeg til svar at man skal ha spillet på lanseringsdatoen, eller dagen før :)

Endret av iNtensimilla
Lenke til kommentar

Regner med det. Jeg forhåndsbestilte fra Elkjop.no. Spurte på facebook siden deres når de har tenkte til å sende det ut, og da fikk jeg til svar at man skal ha spillet på lanseringsdatoen, eller dagen før :)

Det hadde isåfall vært artig :) Står at forventet sendingsdato er 13. September på min ordre, som vil si at jeg får spillet den 16. (tar 3 dager å sende) om sendingsdatoen er korrekt, hadde vært kjekt det!

Lenke til kommentar

man får jo faen ikke spillet dagen før dersom man bor oppi gokk

det er svindel og falsk reklame å si slikt. Ofc bor du i Oslo eller noe så får du det før dagen.

Ta deg en bolle og ro deg ned a... Elkjøp vil prøve å levere spillet til release, hvis ikke dagen før. Er ikke det bra nok, så får du sende inn en skriftlig klage.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Regner med det. Jeg forhåndsbestilte fra Elkjop.no. Spurte på facebook siden deres når de har tenkt til å sende det ut, og da fikk jeg til svar at man skal ha spillet på lanseringsdatoen, eller dagen før :)

Jeg har forhåndsbestilit fra Elkjøp, vil jeg da få det dagen før? Noen som vet når de blir sendt ut? Takk!

Lenke til kommentar

Jeg har forhåndsbestilit fra Elkjøp, vil jeg da få det dagen før? Noen som vet når de blir sendt ut? Takk!

Hadde du giddet å lest litt oppover så hadde du fått vite det rimelig raskt.............. :)

Endret av nicwillu
Lenke til kommentar

Ta deg en bolle og ro deg ned a... Elkjøp vil prøve å levere spillet til release, hvis ikke dagen før. Er ikke det bra nok, så får du sende inn en skriftlig klage.

de bør skrive en notis at de faen ikke kan levere til kirkenes på datoen, da skal de ha premie

Lenke til kommentar

de bør skrive en notis at de faen ikke kan levere til kirkenes på datoen, da skal de ha premie

Ser ut som Norske nettbutikker får GTA den 13. sept..

Da har jeg selv bestilt fra Gamezone. Yey! De skal visst få de på lager 13 sept. Kanksje de er ekstra snille med å sende ut noen dager før.

.. så hvis det blir sendt før posten går fra Sandefjord på fredag den 13. til Kirkenes over helga, så har man det sikkert på tirsdag 17.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...