Mr. Hermonella Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Hvor lenge regner folk med man må vente på Pc utgave? Nå vet ikke jeg hvordan det har vært med tidligere spill, men er ganske nysgjerrig på det ca. 8-12 måneder. samme som med GTA IV Lenke til kommentar
kilik Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Jeg tipper den kommer til våren samtidig med PS4 og X1-versjon. Tipper det blir annonsert i januar etter at man har fått solgt x antall millioner til PS3/X360 under julesalget. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 (endret) Hvor lenge regner folk med man må vente på Pc utgave? Nå vet ikke jeg hvordan det har vært med tidligere spill, men er ganske nysgjerrig på det Oktober-GTA-spillene (3, VC, SA) kom fra midten av Mai - Tidlig Juni på PC.April GTA (4) kom i Desember, så ett sted mellom 7 og 8 måneder gjetter jeg på! EDIT: Siterte feil person -.- noob -.- Endret 26. august 2013 av Stoddart Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Haug med krangleinnlegg ender i en forespørsel om å komme Back on topic. Neste innlegg; Når kommer PC utgaven? Mission successful. 1 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Neste innlegg; Når kommer PC utgaven? Har du sett posten over deg? 1 Lenke til kommentar
per17 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 nå må dere faen slutte å mase om pc versjon om et år kanskje Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Vet noen om det har vært problemer at butikker blir utsolgt veldig fort for GTA spill?Tenkte å kjøpe det på dagen, men vet ikke om jeg skal gå innom og legge det av eller om jeg bare skal vente. Noen erfaringer med det? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Jeg ville ha forhånds bestillt det, det blir ikke noen extra kostnad. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Vet noen om det har vært problemer at butikker blir utsolgt veldig fort for GTA spill? Tenkte å kjøpe det på dagen, men vet ikke om jeg skal gå innom og legge det av eller om jeg bare skal vente. Noen erfaringer med det? alle kjøper hos elkjøp og gamezone så de blir garantert utsolgt Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Har du sett posten over deg? Du tok den ikke 2 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Noen som vet om en butikk der man kan bestille, og hente det i butikken på dagen? Tenkte på elkjøp men de har KUN mulighet til å sende den med posten -.- Lenke til kommentar
per17 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Noen som vet om en butikk der man kan bestille, og hente det i butikken på dagen? Tenkte på elkjøp men de har KUN mulighet til å sende den med posten -.- gamestop Lenke til kommentar
Avean Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 (endret) Kommer det ikke tirsdag 17. da? faen. Blir stress. Blir vel null konsentrasjon på jobb. Endret 26. august 2013 av Avean Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Noen som vet om en butikk der man kan bestille, og hente det i butikken på dagen? Tenkte på elkjøp men de har KUN mulighet til å sende den med posten -.- Platekompaniet, du forhåndsbestille i butikken da. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 alle kjøper hos elkjøp og gamezone så de blir garantert utsolgt Vet du om jeg kan forhåndsbestille og hente det ut fra butikk hos Spaceworld? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Anbefaler IKKE å bestille hos Elkjøp.Var utrolig mange som fikk The Last of Us flere dager etter lansering. Vi preordra flere uker i forveien. Ville heller kjørt Komplett. Dem har i det minste roboter som aldri gjør feil. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Bestill fra Spaceworld, da har du det lørdagen før Skjedd hver eneste gang jeg har bestilt et spill som kommer på en tirsdag. Men da sendes det riktignok på fredag, og jeg bor bare en t-bane strekning unna lageret i Oslo Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Gamezone er best av nettbutikkene. Kan ikke huske å ha fått et spill etter slippdato fra dem. Som regel har det kommet flere dager før. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 (endret) Har de seneste gangene bestilt fra Komplett.no, og har alltid fått det minst en dag før release. Bestilte GTA IV på CDon når det kom ut, og de sendte først feil spill to dager før release (de sendte GTA SA til PS2) og for at jeg skulle få GTA IV måtte jeg sende tilbake GTA SA, vente til de mottok det, prosessere det og sende meg det riktige. Alt i alt fikk jeg spillet ni eller 10 dager etter release, så der har jeg aldri forhåndsbestilt siden. Forhåndsbestilte The Last of Us hos Lefdal og da fikk jeg det dagen etter release, så det kan jeg heller ikke anbefale. Gamezone skal også visstnok være bra. Endret 26. august 2013 av Audun0505 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå