Comma Chameleon Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Slapp av. Er ikke uvanlig at de skriver sånt. Jeg kranglet med CDON om det der på et annet spill. Jeg mente de ikke kom til å få det hit tidsnok, men det klarte de, med god margin. Nei stresser ikke. Regner med Elkjøp har fine rutiner. De har de i alle fall etter det jeg har erfart. Men greit å få oppklaring, også slik at de kan endre datoen på nettsidene deres. Kan spare folk for en del spørsmål. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) Om man betaler 300 eller 600 for et spill tar jeg ikke så tungt. Det gjør ikke store innslag på min økonomi så jeg velger det som er enklest for meg. Gidder ikke å gå i postkassen ha ha.. Herregud, denne sangen hadde jeg ikke hørt siden jeg var i tidlig tenårene. Så fant jeg ut at den er med i GTA V. http://www.youtube.com/watch?v=tuuuuuttuttt Og så legger vi slike ting i spoilere er du snill, det er ikke alle som MÅ vite alt mulig om spillet. Endret 25. august 2013 av Ham 550 4 Lenke til kommentar
per17 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) Herregud, denne sangen hadde jeg ikke hørt siden jeg var i tidlig tenårene. Så fant jeg ut at den er med i GTA V. http://www.youtube.com/wv=ULI5kolBpAk nice spoiler bro Endret 26. august 2013 av per17 Lenke til kommentar
Populært innlegg Filmvenn Skrevet 25. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 25. august 2013 Haha, så mye oppstyr for en sang? Bare hold dere vekke fra internettet i samme slengen. Ta på dere tinfoil-hattene og lås døra. 12 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Haha, så mye oppstyr for en sang? Bare hold dere vekke fra internettet i samme slengen. Ta på dere tinfoil-hattene og lås døra. Nei. Vi skal da kunne være på nette uten og være redd for spoilere for ett spill. Viss dere må prate om spoilere til spillet så¨ta det i en annen tråd. Og JA det inkluderer sanger som er i spillet. 3 Lenke til kommentar
Kennet_H Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 http://www.pressfire.no/mobile/page/7395 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) Nei. Vi skal da kunne være på nette uten og være redd for spoilere for ett spill. Viss dere må prate om spoilere til spillet så¨ta det i en annen tråd. Og JA det inkluderer sanger som er i spillet. Dette gir ikke mening, når det blitt spoilet så mye rundt spillet (som ikke er så spoilere) her tidligere. Det står heller ikke noe regler til tråden. Så ta paranoiaen din et annet sted inntil reglene for tråden endres. Edit: !!!! Endret 25. august 2013 av Maury 5 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Hvorfor å gjøre en stor sak ut av å legge noen ord/videoer i spoiler tag? Alltid noen som skal gjøre det vanskelig. 2 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Så optimist jeg er, håper jeg å se V på steam den 17. plutselig dukke opp fra intet. Ikke at det kommer til å skje, men krysser fingra for det uansett. Eneste håpet jeg har. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Dette gir ikke mening, når det blitt spoilet så mye rundt spillet (som ikke er så spoilere) her tidligere. Det står heller ikke noe regler til tråden. Så ta paranoiaen din et annet sted inntil reglene for tråden endres. Edit: !!!! Da får jeg heller sette deg på ignore - de fleste andre her respekterer at noen ikke vil ha spillet spoila og klarer å sette de innleggene i spoilertags, du vet, gjensidig respekt og sånt. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg iNtensimilla Skrevet 25. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 25. august 2013 nice spoiler bro Smart du er, som klager over spoiler, og samtidig quoter innlegget uten å sette spoiler tag over videoen, og flytter isteden videoen til siste side... Erre mulig? 18 Lenke til kommentar
Cretinous Git Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 En tråd om GTA V er kanskje ikke det lureste stedet på nettet å oppholde seg dersom man er redd for spoilere omkring GTA V. Og herregud så dårlig den sangen var, forresten. Greit å kunne trekke frem slike åttitallsperler når folk klager over dagens musikk. 2 Lenke til kommentar
per17 Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Haha, så mye oppstyr for en sang? Bare hold dere vekke fra internettet i samme slengen. Ta på dere tinfoil-hattene og lås døra. watch out we got a badas over here 2 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Ser poenget litt da. Folk sitter her og leser om kart, og ser videoer og screenshots fra spillet. Men noen sanger blir linket til, da blir det kaos. 6 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) watch out we got a badas over here Dette kommer fra rett kjeft vel og merke. Og nå er det du som er personen som spoiler denne tråden, funnyguy. Endret 26. august 2013 av Maury 7 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Sålenge det er R* som lanserer info så er jeg merkelig nok ikke så redd for å bli spoila, tro det eller ei. Kidz som har har fått med seg rippa lydfiler fra en pre-release har et dårligere filter for hva de spyr utover nettet. Men igjen så er det tydeligvis vanskelig å ta seg bryet med å bruke spoilertags. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Dette kommer fra rett kjeft vel og merke. Og nå er det du som er personen som spoiler denne tråden, funnyguy. not really Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Jo. Per 17år. Back on topic now. Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 26. august 2013 Del Skrevet 26. august 2013 Hvor lenge regner folk med man må vente på Pc utgave? Nå vet ikke jeg hvordan det har vært med tidligere spill, men er ganske nysgjerrig på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå