Solid Snail Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Hva har det her med piracy å gjøre? Det er folk som har kjøpt spillet, og som har rotet med pre-loadfilene. Fordi PC spill bare *poff* opptrer på piratbukta. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) Det har heller ingen sammenheng med hvor mange som hadde betalt for en PC versjon... Det vil alltid være pirater, og det vil alltid være forbrukere som vil betale for en vare.. EDIT: Dessuten så er det vanskelig å få det til å fungere online med pirat spill, og da er jo halve moroa borte.. Endret 25. august 2013 av iNtensimilla Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Noen som vet hvordan preload påvirker salget i butikkene? IV var vel utsolgt noen dager/uker etter at det først kom ut i Norge om jeg husker riktig. Det påvirker ikke på noen annen måte enn at noen foretrekker ha kjøpe spillet fysisk. Jeg kjøper ingenting digitalt, med mindre det er DLC. Når jeg forhåndsbestiller spill fra nettbutikk, får jeg som regel spillet i postkassa 1-2 dager før lansering, så jeg hadde ikke fått spillet raskere ved å preloade det. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Kjøpte det bare på PSN nå for 499,-, Spillet blir preloada 13.september og da kan jeg sitte et par timer å spille samme natta som release er. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 449,- fra Elkjøp her. Håper å få det et par dager før slik elkjøp er kjent for. Dette blir bra. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) 250,- i fysisk kopi fra El-kjøp her, brukte tilbudet som ble nevnt tidligere i tråden Endret 25. august 2013 av Mr. Hormonella Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 250,- i fysisk kopi fra El-kjøp her, brukte tilbudet som ble nevnt tidligere i tråden WHAT!?? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Bra at det kommer på en fredag og ikke midt i uka så man måtte falle ned en trapp og knekke nakken eller noe for å sitte hjemme. Lenke til kommentar
Seal Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Bra at det kommer på en fredag og ikke midt i uka så man måtte falle ned en trapp og knekke nakken eller noe for å sitte hjemme. Kommer det ikke tirsdag 17. da? Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 WHAT!?? Jepp, finner ikke posten nå, men det ble posta en rabattkupong for halv pris på alle PS3 og Xbox spill. Tilbudet er over for lenge siden Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Bra at det kommer på en fredag og ikke midt i uka så man måtte falle ned en trapp og knekke nakken eller noe for å sitte hjemme. Kommer vel natt til tirsdag? Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Jepp, finner ikke posten nå, men det ble posta en rabattkupong for halv pris på alle PS3 og Xbox spill. Tilbudet er over for lenge siden Kjipern for oss som tapte 200 kroner. Men men, lite man får for 200 kroner i dag uansett. Men nice da. Fysisk kopi. Regner med det blir noe ala det kartet som var med i fireren. Liberty City-kartet. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Fikk GTA:V til 250kr fordi Black Ops 2 ble forsinket med en dag. Ganske nice! Det med BO2 var heller ikke noe problem. Kjøpte spillet i butikk dag 1, og så returnerte spillet jeg fikk i posten dagen etter. Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) Bra at det kommer på en fredag og ikke midt i uka så man måtte falle ned en trapp og knekke nakken eller noe for å sitte hjemme. Det kommer midt i uka 17. er en tirsdag Endret 25. august 2013 av Demon_Hunter Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Tirsdag er en litt skummel dag å slippe et storspill på. Tenker da på om spillet når frem til release. Nettbutikkene bør sende ut spillet på fredagen da. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) Tirsdag er en litt skummel dag å slippe et storspill på. Tenker da på om spillet når frem til release. Nettbutikkene bør sende ut spillet på fredagen da. En av grunnene til at jeg ikke har forhåndsbestilt. Spørsmålet er nettopp om de sender ut på fredag eller ikke. Ingen sender vel ut varer på lørdag, og sender man på mandag er det for seint. Endret 25. august 2013 av MrLG Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) Logget inn på elkjøp.no, og der står det "Varen sendes 17.09.2013". Ikke bra. Skal sende mail og purre på de. Nekter at de sender spillet på release-dagen. edit: Mail sendt! Oppdaterer her når jeg får svar. Endret 25. august 2013 av uTukt Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 (endret) Herregud, denne sangen hadde jeg ikke hørt siden jeg var i tidlig tenårene. Så fant jeg ut at den er med i GTA V. Endret 25. august 2013 av Maury Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 25. august 2013 Del Skrevet 25. august 2013 Logget inn på elkjøp.no, og der står det "Varen sendes 17.09.2013". Ikke bra. Skal sende mail og purre på de. Nekter at de sender spillet på release-dagen. Slapp av. Er ikke uvanlig at de skriver sånt. Jeg kranglet med CDON om det der på et annet spill. Jeg mente de ikke kom til å få det hit tidsnok, men det klarte de, med god margin. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå