Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det har heller ingen sammenheng med hvor mange som hadde betalt for en PC versjon...

Det vil alltid være pirater, og det vil alltid være forbrukere som vil betale for en vare..

EDIT:

Dessuten så er det vanskelig å få det til å fungere online med pirat spill, og da er jo halve moroa borte..

Endret av iNtensimilla
Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan preload påvirker salget i butikkene? IV var vel utsolgt noen dager/uker etter at det først kom ut i Norge om jeg husker riktig.

Det påvirker ikke på noen annen måte enn at noen foretrekker ha kjøpe spillet fysisk. Jeg kjøper ingenting digitalt, med mindre det er DLC. Når jeg forhåndsbestiller spill fra nettbutikk, får jeg som regel spillet i postkassa 1-2 dager før lansering, så jeg hadde ikke fått spillet raskere ved å preloade det.

Lenke til kommentar

Jepp, finner ikke posten nå, men det ble posta en rabattkupong for halv pris på alle PS3 og Xbox spill. Tilbudet er over for lenge siden :p

Kjipern for oss som tapte 200 kroner. Men men, lite man får for 200 kroner i dag uansett. :p

Men nice da. Fysisk kopi. Regner med det blir noe ala det kartet som var med i fireren. Liberty City-kartet.

Lenke til kommentar

Tirsdag er en litt skummel dag å slippe et storspill på. Tenker da på om spillet når frem til release. Nettbutikkene bør sende ut spillet på fredagen da.

En av grunnene til at jeg ikke har forhåndsbestilt.

Spørsmålet er nettopp om de sender ut på fredag eller ikke. Ingen sender vel ut varer på lørdag, og sender man på mandag er det for seint.

Endret av MrLG
Lenke til kommentar

Logget inn på elkjøp.no, og der står det "Varen sendes 17.09.2013". Ikke bra. Skal sende mail og purre på de. Nekter at de sender spillet på release-dagen.

Slapp av. Er ikke uvanlig at de skriver sånt. Jeg kranglet med CDON om det der på et annet spill. Jeg mente de ikke kom til å få det hit tidsnok, men det klarte de, med god margin.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...