Aleks Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Tviler på at det blir barn til tross for den barneskolen. De hadde vel barnehager og lekeplasser i GTA IV uten at det var noen barn der. Det trengs ikke og er neppe verdt oppstyret, selv om R* ikke er redde for å være kontroveriselle. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Jeg vil så aldeles ikke ha barn med i GTA. Det er bare mindre piksler. 1 Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Ikke lenge til det kommer ut nå! Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 23 dager og 33 minutter og 30 sekunder : D Lenke til kommentar
per17 Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 hvorfor er det så lenge til release, når folk allerede kan preloade? spillet er jo ferdig for faen Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Fordi de har satt en utgivelsesdato. Spillet skal trykkes, pakkes, shippes osv osv. Det er lettere med digitalt hvor du bare kan slenge fila på noen servere. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Noen som vet hvordan preload påvirker salget i butikkene? IV var vel utsolgt noen dager/uker etter at det først kom ut i Norge om jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Og de kan fortsette å teste for bugs og slikt, og sende det ut med en Day 1 patch. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Noen som vet hvordan preload påvirker salget i butikkene? IV var vel utsolgt noen dager/uker etter at det først kom ut i Norge om jeg husker riktig. Veldig mange som vil ha spillet fysisk, så tror ikke det har så mye å si. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Fordi de har satt en utgivelsesdato. Spillet skal trykkes, pakkes, shippes osv osv. Det er lettere med digitalt hvor du bare kan slenge fila på noen servere. joda, men over 20 dager på slikt? jaja Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Flere som meg altså. GTA er et spill jeg vil ha fysisk i samlingen. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Har amerikansk Xbox, så regner med jeg må vente noen dager over release før spillet kommer fra Play Asia. Det kommer til å bli tortur! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Kjekt da at Xbox One blir regionfri (mener jeg). PS3 er jo det, og har merka at det er gull, å kunne kjøpe spill overalt. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 (endret) Ja, det blir veldig greit. Skulle bare mangle, egentlig. Regionsperrer er en uting. Endret 24. august 2013 av MartinF Lenke til kommentar
MrL Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Altså, hvis du laster ned "gratisversjonen" av GTA V er man jo bare tidenes dust, det er nærmest ingen spill i verden som kan gi deg mer value for 500 kr. Det er faktisk nesten skammelig å tenke på at man selger dette spillet til samme pris som flere andre selskaper selger drittspill til samme pris. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Morsomt hvordan noen sier at de ikke har Gta V på pc pga piracy. Oh the irony. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Hva har det her med piracy å gjøre? Det er folk som har kjøpt spillet, og som har rotet med pre-loadfilene. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Hva har det her med piracy å gjøre? Det er folk som har kjøpt spillet, og som har rotet med pre-loadfilene. Det hadde med at spillet har blitt ferdiglagd og er på vei til trykk, og da er som regel bukta neste. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Nå aner jeg ikke hvor stort problemet med cfw på PS3 faktisk er, men vil tro det er betrakelig mindre enn på PC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå