Aleks Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Finnes det noen bilder som sammenligner hvor stort GTA IV er iforhold til de bildene? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Oversiktskart over GTA V GTA V 3D map.jpgGTA V map.jpgGTA V map2.jpgGTA map4.jpgGTA V map3.jpg Disse kartene er dog vel og merke laget av fansen, og er ikke offisielt fra Rockstar. Dog er de nok ekstremt nærme hva det "ordentlige" kartet kommer til å se ut, helt utrolig hvor mye tid fansen har brukt på dette 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Husker jeg leste i et gaming blad for lenge siden hvor de hadde vert på det første møtet med Rockstar angående San Andreas, skikkelig sykt, reporteren hadde laget cirka 8 sider om saken og de fikk ikke lov og ta bilder så fyren hadde laget et eget kart av kartet de ble visst. Var kjempedigg og lese og spekulere hvordan spillet ville bli, hørtes jo ut som en Life Simulator fra hva jeg leste. Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Er jeg den eneste som håper på mer enn ett bebygd område? Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Nope. Greit å ha en storby, to-tre mindre byer og småbebyggelse her og der. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Er jeg den eneste som håper på mer enn ett bebygd område? Nei, men det er jo små tettsteder rundt om vertfall. Tingen blr vel en stor hovedby med små steder rundt som skaper liv og en del ødemark med dyreliv Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Hadde håpt på tre stykk som i San Andeas, Los Santos, San Fierro og Las Venturas. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 (endret) Hadde håpt på tre stykk som i San Andeas, Los Santos, San Fierro og Las Venturas. Det var indeed veldig kult å ha 3 såpass spennende byer med i et spill, samt alle roadtripene med spennende landskap imellom. Dog etter alle bilder og videoer jeg har sett av det nye landskapet, tviler jeg på at mange blir skuffet. Det er nødvendigvis ikke bedre med 3 halvferdige byer enn 1 stk enormt detaljert by med område. Endret 24. august 2013 av MrLG Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Rockstar kontaktet GTAForums.com og fikk stengt ned hele underforumet med spoilere rundt GTA V etter at lydfilene til storyen (inkl. slutten) ble lekket ved preloadingen. 1 Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Var det en side der man kan se sangene som kommer i spillet? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Hvem er det som gidder å sitte og høre på hvordan spillet slutter? 2 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Hvem er det som gidder å sitte og høre på hvordan spillet slutter? Satt akkurat og tenkte det samme. 1 Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Finnes det noen bilder som sammenligner hvor stort GTA IV er iforhold til de bildene? "Los Santos is approximately the same size as GTA IV's Liberty City" Veiene på de uofisielle kartene av GTA V kan vel kun være hovedveiene? http://www.gtav.net/map/ Lenke til kommentar
per17 Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 hvordan kan de vite hvordan spilet slutter? Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 hvordan kan de vite hvordan spilet slutter? Ved å bruke ørene? 4 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Los Santos er hele kartet eller bare byen? Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Los Santos er sannsynligvis bare byen. Los Santos Elementary ble vist i reklamevideon for Sue Murry, men tviler på at det blir barn i GTA V, men håper på det. Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Et spill hvor man kan drepe barn (eller skyte men ikke drepe)? Jeg tviler. Det hadde blitt en shitstorm uten sidestykke. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Jeg vil så aldeles ikke ha barn med i GTA. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Jeg kunne ikke brydd meg mindre. Jeg ser at det er et spill, og om jeg skyter en hund, en robot, en mann, kvinne, barn bryr meg ikke noe. Bare piksler på en skjerm. Tviler sterkt på at jeg klarer å leve meg så godt inn i GTA:V at jeg hadde fått noe følelsemessig bånd til det. Meen jeg vil helst at de ikke har det da, bare fordi jeg ikke orker det mediesirkuset det hadde blitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå