Woltox Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Hvor har folk best erfaring på å få spillet litt tidligere? (selv om jeg ikke får spilt, får jeg kanskje lastet det "ned/inn" på boxen. Uansett, så håpefull jeg er så håper jeg at det dukker opp på steam dagen føre release -.- er dog lov å håpe. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Uansett, så håpefull jeg er så håper jeg at det dukker opp på steam dagen føre release -.- er dog lov å håpe. Du har større sannsynlighet for å få en komet i hodet.. 6 Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 Mye action på gtaforums.com nå! Spent på å se flere av låtene som er med! Lenke til kommentar
maarud37 Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 (endret) Endret 23. august 2013 av maarud37 Lenke til kommentar
per17 Skrevet 23. august 2013 Del Skrevet 23. august 2013 OMG! leaked til piratebay Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Grand Theft Auto V Soundtrack Leaks via PS3 Pre-Load West Coast Classics (classic hip hop)Host: DJ PoohTracklist:•*2pac - Ambitionz Az A Ridah•*N.W.A. - Appetite For Destruction•*N.W.A. - Gangsta Gangsta•*c walk - Kurupt•*DJ Quik - Dollars and Sense•*Snoop Dogg - Gin N Juice•*King T - Played Like A Piano'•*Geto Boys - Mind Playin' Tricks•*Tha Dogg Pound Ft. Mack 10 - Nothin' But The Cavi Hit•*Too $hort - So You Want To Be A Gangster•*Snoop Dogg Dr. Dre - Still D.R.E•*Snoop Dogg Dr. Dre - The Next Episode•*Mc Enit - straight up menace•*The Dogg Pound - What Would You Do•*Kausion - What You Wanna Do (Ft. Ice Cube)•*Ice Cube - You Know How We Do ItSoulwax FMHost: Soulwax•*Mim Suleiman - Mingi•*FKCLUB - The Strange Art (In Flagranti Remix)•*Matias Aguayo - El Sucu Tucu•*Joe Goddard feat. Valentina - Gabriel (Soulwax Remix)•*Daniel Maloso - Body Music•*Green Velvet & Harvard Bass - Lazer Beams•*Zombie Nation - Tryouts•*Goose - Synrise (Soulwax Remix)•*Tiga - Plush (Jacques Lu Cont Remix)•*The Hacker - Shockwave (Gesaffelstein Remix)•*Pulp - After You (Soulwax Remix)Non Stop Pop FM (pop/dance)•*Robyn - Every Heartbeat•*Rihanna - Only Girl (In the World)•*Modjo - Lady•*Britney Spears - Gimme more•*Kelly Rowland - Work•*Petshop Boys - West End Girls•*All Saints - Pure Shores•*Mis-Teeq - Scandalous•*Moloko - Time Is Now•*Amerie - One Thing•*Fergie - Glamorous•*Hall And Oates - Adult Education•*Corona - Rhythm Of The Night•*Stardust - Music Sounds Better With You•*Jane Child - Don't Wanna Fall In Love•*Wham! - Everything She WantsRebel Radio (Country)•*Ozark Mountain Daredevils - If You Wanna Get To Heaven•*Hank Snow - It Don't Hurt Anymore•*Johnny Paycheck - It won't be long (and I'll be hating you)•*Johnny Cash - General Lee•*Willie Nelson - Whiskey River•*Jerry Reed - You Took All The Ramblin' Out Of MeVinewood Boulevard Radio (alternative rock)Hosts: Nate and Steve•*Sam Flax - Fire Doesn't Burn Itself•*Metz - Wet Blanket•*Ceremony - Histerya•*Bass Drum of Death - Crawling After You•*Shark? - California GrrrlsElectronic/Chillwave/Ambient radio station:•*Cashmere Cat - Mirror Maru•*The Hics - Cold Air•*Inc - The PlaceEverything else:•*Foreigner - Dirty White Boy•*The Cult - Rain•*Steve Miller Band - Rock 'N Me•*Elton John - Saturday Night's Alright for Fighting•*Greg Kihn Band - The Breakup Song (They Don't Write 'Em)•*Julian Lennon - Too Late for Goodbyes•*The Doobie Brothers - What a Fool Believes•*Kano - Can't Hold Back (Your Loving)•*One Way - Cutie Pie•*Rick James - Give It to Me Baby•*Evelyn "Champagne" King - I'm in Love•*Eddie Murphy - Party All the Time•*Stevie Wonder - Skeletons•*Kleer - Tonight•*D Train - You're the One for Me•*Bob Seger and The Silver Bullet Band - Hollywood Nights•*Youth Brigade - Blown Away•*The Germs - Lexicon Devil•*The Weirdos - Life of Crime•*Black Flag - My War•*Descendents - Pervert•*Circle Jerks - Rock House•*T.S.O.L. - Abolish Government/Silent Majority•*Suicidal Tendencies - Subliminal•*Fear - The Mouth Don't Stop (The Trouble with Women IS)•*Kendrick Lamar - A.D.H.D•*YG - I'm A Real 1•*Kelly Rowland - Work (Freemasons Remix)•*The Game - Ali Bomaye (Explicit) ft. 2 Chainz, Rick Ross•*Hackman - Forgotten Notes•*Bernard Wright - Haboglabotribin'•*Taana Gardner - Heartbeat (Club Version)•*Zapp - Hearbreaker. Pt. 1, Pt. 2•*B.T. Express - Do It•*Aaron Neville - Hercules•*Rihanna - Only Girl (In the World)•*All Saints - Pure Shores•*Muse - Madness•*Ab-Soul – Illuminate (Thank you xl2onald)•*All Saints - Pure Shores•*Mis-Teeq - Scandalous•*Inner Circle - Bad Boys (hahaha, perfect song.)•*Marlena Shaw - California Soul•*Outkast - Elevators (Me & You)•*Regulate - Warren G and Nate Dogg•*Smokey Robinson- Cruisin•*B.T. Express - Do It 'Til You're Satisfied Lenke til kommentar
greenman Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Mye bra musikk på den listen der! Bedre enn forventet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Jeg synes det motsatte :-P Lenke til kommentar
greenman Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Jeg var solgt når jeg leste Kendrick. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Det der er en av de beste soundtrackene jeg har lest. Det er en spesiell mix med en av de beste sangene fra 80-tallet og til nå. Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Gin & juice? Awesome! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Virkelig synd hvis det lekker ut en versjon av GTAV som fungerer på modda PS3'er. Atter en gang vil det lønne det seg å priatkopiere. Innerst inne håper jeg dette egentlig er et planlagt trekk med en fake GTAV-utgave som bricker alle PS3'ene som er modda, men det er vel i overkant optimistisk.. Jeg får vel også trå varsomt for spoilere fordi til og med spillelistene på radioene vil jeg skal være en overraskelse. Entering stealthmode.. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Er mest singleplayer spill som er utsatt for piratkopiering. Med tanke på hvor insane og rått Onlinedelen i GTAV er så blir nok folk å kjøpe det uansett. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Kan vi sette en regel om ingen spoilere? Jeg vet at jeg vill vertfall ikke ha noen spoilere, det inkluderer egentlig radio listene også. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Kan vi sette en regel om ingen spoilere? Jeg vet at jeg vill vertfall ikke ha noen spoilere, det inkluderer egentlig radio listene også. Støttes Lenke til kommentar
Stoddart Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Ser radiolista er i spolier nå, så. Skuffende sortering på den lista, kun 6 countrysanger? Ser på "the rest" delen at det er ting som tyder på mer country der.Uansett... COUNTRY!!!! Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Sykt fett at norske Cashmere Cat er med Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 (endret) saints row iv er virkelig svakt sammenlinet med gta iv. gta v kommer som kongen på haugen. Endret 24. august 2013 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 GTA IV var et skitspill av en dimensjon ukjent. Første GTA-spillet jeg ble lei før jeg hadde runda det. Har faktisk startet på spillet frem ganger, men faller fra hele tiden. Drittspill. Men har trua på V! Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 24. august 2013 Del Skrevet 24. august 2013 Oversiktskart over GTA V 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå