Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V

Anbefalte innlegg

Det kommer en sånn passiv modus hvor du ikke kan bli skutt eller skyte andre. Det er genialt for det er alltid noen som skal lage kvalm.

Jeh . Det fantes i RDR også. Likevel ble jeg en gang forfulgt av en forb@##a k#dd som konstant skjøt hesten min, kastet dynamitt eller molotov coctails (som fortsatt fint tok livet av en), eller hamret løs med stridsøks slik at man ikke fikk gjort noe som helst.
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var ikke GTA laget for at det er gøy å lage kvalme sålenge det skjer i spill

Gleder meg virkelig til å høre musikken Rockstar har valgt til GTA5. Den er alltids kanonbra i alle GTA spillene. Håper det er Radio i den miniubåten. Skal cruise under vann på jakt etter sunkne skip, mens jeg hører på lazlow

Ang musikk.. Ønsker med gjensyn med KDST og KROSE fra SA, samt Radio:X! Fra Vice City hadde vi VROCK og Flash som var knallbra! Og Liberty Rock Radio fra GTA IV var heller ikke så ille, men KDST og ROSE hadde vert konge å høre igjen! dribble.gif

(hater egentlig hardcore country musikk, men var kanon å kjøre harvester i SA å høre på "All my x'es live in texas" mens man choppet opp folk i alle småbyene! HAHAH)

Endret av Skipstrixxy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Noen som vet om det er mulig å kjøpe de ingame itemene collector edition har om jeg kjøper standard versjon?
Har lyst til å ha alt når jeg først skal kjøpe GTA, men synes likevell at over 1000 kroner for et spill er for mye, når det eneste jeg får som jeg kommer til å bruke er et par ekstra biler

Lenke til kommentar

Noen som vet om det er mulig å kjøpe de ingame itemene collector edition har om jeg kjøper standard versjon?

Har lyst til å ha alt når jeg først skal kjøpe GTA, men synes likevell at over 1000 kroner for et spill er for mye, når det eneste jeg får som jeg kommer til å bruke er et par ekstra biler

Sannsynligvis havner det på markedsplassen etterhvert, det var i alle fall tilfellet med Red Dead Redemption (men det var bare pre-order-bonuser, ingen collector's edition).

Jeg vil også tro at alt er inkludert i en eventuell "complete edition".

Lenke til kommentar

Sannsynligvis havner det på markedsplassen etterhvert, det var i alle fall tilfellet med Red Dead Redemption (men det var bare pre-order-bonuser, ingen collector's edition).

Jeg vil også tro at alt er inkludert i en eventuell "complete edition".

hmm... I pre-order edition får jeg med den balongen som flyr i lufta. Mens collecter var det jo nye biler, spillbar figur osv...
Men bestilte meg den enkle versjonen, så får det bare gå. :)

Noen som vet om man kan bruke egen musikk som ligger lagret på konsollen i en egen radiokanal slik man har kunnet på pc?

Det gikk på GTA IV, så det regner jeg med skal gå fint på V også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...