Filmvenn Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 per 17 år med sine kommentarer igjen. 3 Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 (endret) cheater er på konsoll også. Er velldig skjeldet med cheatere på konsoll i motsetning til pc Endret 18. august 2013 av Demon_Hunter Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Merkelig.. Man er jo i 2013... Med dagens teknologi burde det da ikke være umulig å lage et spill som ikke kan piratkopieres, eller køddes med. Det er jo greit, alle PC'er nå til dags er jo stort sett online. Og programer som Steam er jo løsningen på problemet. Problemet er vell at alle har tilgang på denne teknologien. Så om noen prøver å lage et spill som ikke kan kopieres, så kan andre med samme teknologi reverse denne prosessen. Hverken online sperrer, steam eller lignende vil kunne stoppe dette. Eneste måten jeg ser det kunne blitt bedre er å laget et helt lukket system som en konsoll er. Men til og med da hadde helt sikkert noen kommet seg gjennom som vi ser på dagens konsoller. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Er velldig skjeldet med cheatere på konsoll i motsetning til pc dersom de ikke gir gta v på pc så går alle cheatere dit Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 dersom de ikke gir gta v på pc så går alle cheatere dit tviler på det. dessuten er det ikke like lett å cheate på konsoll som på pc Lenke til kommentar
Vice Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Beste måten for min del å bli kvitt online cheating i GTA permanent og 100% vil være å fjerne hele online biten. Jeg kjøper uansett ikke et GTA spill for online delen sin skyld. Endret 18. august 2013 av Vice Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Hvorfor skal man cheate på GTA Online? Det er jo ikke direkte player vs player når det er max 16 players fordelt på et kart på større enn GTA IVs kart, GTA SAs kart og Red Dead Redemptions kart til sammen. Fjerne multiplayerdelen? Hah. Det er grenser for hvor moro man kan ha det i singleplayer, jeg gidder ikke runde samme spillet ørten ganger. For meg er hvertfall multiplayer et ENORMT pluss. Å spille med venner i en sandbox-verden, nå MED missions og ting å gjøre, må jo bli episk! Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 tviler på det. dessuten er det ikke like lett å cheate på konsoll som på pc xbox 360 har jo sinnsykt med cheatere som spiller online i spill som cod, battlefield osv... Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Så mange som whiner om cheaters i gta nå... GTA har tradisjon for mods, og sånn kommer det alltid til å være (ihvertfall sålenge det kommer til PC) Spiller man online med venner så kan man bare kicke cheatersa. Problem solved. Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 var det noe og bry seg om. det er faktisk verre og klage om LOL en og skrive det. Bare så du vet det ^^ Bare så du vet det, så nei. 1 Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Beste måten for min del å bli kvitt online cheating i GTA permanent og 100% vil være å fjerne hele online biten. Jeg kjøper uansett ikke et GTA spill for online delen sin skyld. Ikke engang etter du såg online gameplay traileren? Jeg kunne lett kjøpt GTA bare for online delen og ikke noe singleplayer del etter det jeg såg Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 per 17 år med sine kommentarer igjen. Skulle ønske forumet hadde down votes... 1 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Ikke engang etter du såg online gameplay traileren? Jeg kunne lett kjøpt GTA bare for online delen og ikke noe singleplayer del etter det jeg såg Enig med Vice. Aldri spillt GTA pga online biten... Når jeg spiller gta har jeg som regel ikke tilgang på nett likevel. Så for min del kunne rockstar likesågodt droppet hele onlinebiten, å brukt tilden på å perfeksjonere spillet ennå mer. Men er jo mulig at jeg kommer til å prøve meg litt online på dette, men uansett! GTA har jeg slltid spillt for å finne på kødd i et svært sandkasse spill. Ikke for å spille multiplayer Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Enig med Vice. Aldri spillt GTA pga online biten... Når jeg spiller gta har jeg som regel ikke tilgang på nett likevel. Så for min del kunne rockstar likesågodt droppet hele onlinebiten, å brukt tilden på å perfeksjonere spillet ennå mer. Men er jo mulig at jeg kommer til å prøve meg litt online på dette, men uansett! GTA har jeg slltid spillt for å finne på kødd i et svært sandkasse spill. Ikke for å spille multiplayer Jeg vill si at det og finne på kødd er mye morsommere sammen med folk? Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 'The more the merrier!' Lenke til kommentar
Leon83 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Nytt semester. Skal jeg tørre å kjøpe dette spillet mon tro 1 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Tør du å IKKE kjøpe spillet? Lenge til eksamen enda... Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Jeg vill si at det og finne på kødd er mye morsommere sammen med folk? Om jeg kan skyte og knerte de jeg spiller med, for så å rassere leiligheten deres (som de har brukt evig mye tid på å lage til) så er det meget mulig at det kan bli ganske bra Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Det kommer en sånn passiv modus hvor du ikke kan bli skutt eller skyte andre. Det er genialt for det er alltid noen som skal lage kvalm. 1 Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 19. august 2013 Del Skrevet 19. august 2013 Det kommer en sånn passiv modus hvor du ikke kan bli skutt eller skyte andre. Det er genialt for det er alltid noen som skal lage kvalm. GTA: Nice City 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå