Skjeggape Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Håper virkelig Rockstar etterhvert utvider server kapasiteten fra 16 spillere. Noen som har hørt noe rykter om det? Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Jeg kunne ikke spille GTA IV i det heletatt på min pc. Pcen min kjører både skyrim og bf3 samtidig, på full grafikk, men GTA IV greide den ikke //www.diskusjon.no//public/style_emoticons/default/rofl1.gif Greide aldri å skru opp grafikken, på spillet eller oppløsningen på skjermen! Elendige greier. Bruker du steam? Options/ preferences. Gå til launch options og skriv inn det under: - norestrictions -nomemrestrict Det skal fikse alle dine problemer. 1 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Håper virkelig Rockstar etterhvert utvider server kapasiteten fra 16 spillere. Noen som har hørt noe rykter om det? Det mer ikke serverne det går på, mere hva dagens konsoller kan ta uten og lagge. når det kommer ut til PC så blir det nok 32++ stykk på en server. 1 Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Ok, så da er det sannsynlig at PS4 utgaven (den dagen dette vil komme) vil ha støtte for 32+ spillere? Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Bruker du steam? Options/ preferences. Gå til launch options og skriv inn det under: - norestrictions -nomemrestrict Det skal fikse alle dine problemer. Kult... Må jo nesten prøve dette når jeg kommer hjem fra sjøen og likevel må vente noen dager på GTAV;-) Lenke til kommentar
OlaHaldor Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 (endret) Om det skulle råde noen tvil til deg, Deldy, så er dette 2560x1440 med følgende innstillinger. Fornøyd med å få 40-50fps på dette. Innendørs får jeg 120-150fps.Jeg har egentlig 6GB RAM på GPU, men spillet ser dem ikke. Ikke at det egentlig gjør noen skade, som du ser. God margin.Dette ble en avsporing.. Endret 17. august 2013 av OlaHaldor 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 (endret) Tror at hvis nextgen versjonen av GTA V kommer. Så blir det støtte for både 64 og 128 spillere. MEn dagens geen kommer ikke inn på de serverne isåfall. Endret 17. august 2013 av Slettet+513 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 128 spillere i en verden hadde vært så banalt rått og rotete atte YEAH! 1 Lenke til kommentar
veluci Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Hei. Er det sånn att hvis du kjøper spillet online på PS3, så kan du laste ned spillet gratis på PS4? Og hvis du kjøper en cd versjon, så vil ikke den funke på PS4? Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Det tror jeg ikke Sony har sagt noe om. Men nå er det heller ikke vært sagt noe om en versjon til PS4, så det er ikke sikkert det blir aktuelt. Rockstar sier det ikke foreligger noen planer om en nestegenerasjonsutgave (eller PC-utgave for den del) per dags dato. Men vil ikke tro du kan laste ned nye utgaver av spill du har kjøpt på PS3. Om det skulle komme på PS4, så vil det nok være en annen, forbedret utgave, og jeg tror ikke Rockstar er interessert i å gi bort en sånn utgave gratis. Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Tror at hvis nextgen versjonen av GTA V kommer. Så blir det støtte for både 64 og 128 spillere. MEn dagens geen kommer ikke inn på de serverne isåfall. jeg syns at 32 spillere er for mye på gta da blir det bare surr og folk ødelegger for andre folk. men på deathmatch greiene der kan det godt vere litt flere folk men i verdenen vill jeg nok ikke hatt mer en 20 Lenke til kommentar
per17 Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Hei. Er det sånn att hvis du kjøper spillet online på PS3, så kan du laste ned spillet gratis på PS4? Og hvis du kjøper en cd versjon, så vil ikke den funke på PS4? LOL? er du fjern? hvorfor tror du de venter så lenge med pc versjon? for å selge dobbelt opp... blir selvsagt det samme med next gen 3 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Ironisk at ett spørsmål om en annen er fjern kommer fra en som benytter seg av "LOL". 9 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Ironisk at ett spørsmål om en annen er fjern kommer fra en som benytter seg av "LOL". var det noe og bry seg om. det er faktisk verre og klage om LOL en og skrive det. Bare så du vet det ^^ 3 Lenke til kommentar
Avean Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 LOL? er du fjern? hvorfor tror du de venter så lenge med pc versjon? for å selge dobbelt opp... blir selvsagt det samme med next gen Rockstar venter ikke for å selge dobbelt opp. Red Red Redemption var en stor suksess men en PC versjon kom aldri. GTAIV var det siste spillet de lagde for PC. Spillet slet maks med cheatere i en så stor skala at hele multiplayeren døde ut. Det problemet slipper dem til en viss grad på konsoll. I tillegg har du all piratkopieringen. Jeg tviler vi får se en PC utgave. Har lyst på det selv men samtidig er jeg glad for å ENDELIG kunne spille GTA online uten å irritere meg over cheatere. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Har du glemt Max Payne 3? 1 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 (endret) Rockstar venter ikke for å selge dobbelt opp. Red Red Redemption var en stor suksess men en PC versjon kom aldri. GTAIV var det siste spillet de lagde for PC. Spillet slet maks med cheatere i en så stor skala at hele multiplayeren døde ut. Det problemet slipper dem til en viss grad på konsoll. I tillegg har du all piratkopieringen. Jeg tviler vi får se en PC utgave. Har lyst på det selv men samtidig er jeg glad for å ENDELIG kunne spille GTA online uten å irritere meg over cheatere. Merkelig.. Man er jo i 2013... Med dagens teknologi burde det da ikke være umulig å lage et spill som ikke kan piratkopieres, eller køddes med. Det er jo greit, alle PC'er nå til dags er jo stort sett online. Og programer som Steam er jo løsningen på problemet. Man må være koblet til internett for å kunne spille spillet, og lisenskoden på spillet bindes til ett spill, og kan ikke brukes flere ganger, samt legge en sperre i programvaren slik at man ikke kan kødde med den selv. Alle *hjemmelagde" patcher må godkjennes av folk fra Rocstar etc. Apple gjør da dette, hvorfor kan ikke andre gjøre det? På denne måten hindrer man jo kopieringen (eller minimaliserer den).. Vi har da teknologi til å styre en rakett opp i ræva til en kamel fra 2000km... Hvorfor skal det være så vanskelig å lage et pc-spill som ikke kan kopieres? Skjønner det ikke... Endret 18. august 2013 av Skipstrixxy Lenke til kommentar
kremt Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Rockstar venter ikke for å selge dobbelt opp. Hvor naiv er du egentlig? 4 Lenke til kommentar
per17 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Ironisk at ett spørsmål om en annen er fjern kommer fra en som benytter seg av "LOL". hæ? welcome to the internet, "lol" er et vanlig ord Lenke til kommentar
per17 Skrevet 18. august 2013 Del Skrevet 18. august 2013 Rockstar venter ikke for å selge dobbelt opp. Red Red Redemption var en stor suksess men en PC versjon kom aldri. GTAIV var det siste spillet de lagde for PC. Spillet slet maks med cheatere i en så stor skala at hele multiplayeren døde ut. Det problemet slipper dem til en viss grad på konsoll. I tillegg har du all piratkopieringen. Jeg tviler vi får se en PC utgave. Har lyst på det selv men samtidig er jeg glad for å ENDELIG kunne spille GTA online uten å irritere meg over cheatere. cheater er på konsoll også. gta v vil piratkopieres til konsoll i stor skala også. red dead redemption var vel laget av et annet studio, og har ikke samme pc tradisjon som gta. og selvsagt vil de selge dobbelt opp, de er gjerrige faens. men greit nok siden spillet blir nok konge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå