Filmvenn Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Ikke kom her å si at GTA: London var søren ikke nytt heller, skurra. Dessuten var det åpenbart at det ble Los Santos. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Los Santos ligger i San Andreas. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Fuck this. -> Hjem! Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Og virker på mange måter som at eiendom kjøp/salg har noe å si i dette spillet. Hadde vært morsomt. Strandfest all over again <3 Og kjøre på toppen av fjellet å hoppe ned. Det fjellet er jo helt forbanna jævli stort :O Endret 2. november 2011 av SniKaZ Lenke til kommentar
BioDex Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Herlig trailer, og veldig mye av det jeg håpet på Digre bykjerner, skogsområder, svære fjell og ørkenlandskap. Jagerflyet er tilbake, og grafikken så nydelig ut. Mass Effect 3 VAR spillet jeg så mest fram til i 2012, men ikke nå lenger :!: Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 så masse "steder" som jeg kjente igjen fra ferien min i sommer, herlich! Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Haha Mr. Gnu, know that feeling. Dette blir sprøtt, Los Santos er PERFEKT! Vestkysten ahhhh, kan ikke bli bedre Håper virkelig det er hold i ryktene om at det kommer i Q1/2 neste år. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Los Santos ligger i San Andreas. Det har ingenting med det jeg sa. Los Santos har blitt hinta til før (altså Los Angles), og det var det jeg refererte til. Los Santos er den eneste klare referansen fra før, ikke San Andreas i sin helhet. Var det forresten "Frank West" som voicet hovedkarakteren? Terence J. Rotolo altså. Han har jo dekket kriger. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Ikke kom her å si at GTA: London var søren ikke nytt heller, skurra. GTA: London kom ut i 1999 og var en tilleggsutgivelse til det første GTA. Det hadde kun 18 missions. Jeg synes ikke det er oppbrukt. Jeg hadde likt å se London, ja. Men jeg hadde vært kjempefornøyd så lenge de gikk for noe annet enn en by vi har sett flere ganger før. Dette blir tredje gang vi besøker San Andreas, og jeg synes Rockstar kunne brukte fantasien litt bedre. Endret 2. november 2011 av Skurupu Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Los Santos ligger i San Andreas. Det har ingenting med det jeg sa. Los Santos har blitt hinta til før (altså Los Angles), og det var det jeg refererte til. Los Santos er den eneste klare referansen fra før, ikke San Andreas i sin helhet. Virker ikke som at San Fierro og Las Venturas er med, men ser ut til at det er store områder rundt byen. Men i den første traileren til det opprinnelige San Andreas var Los Santos den eneste byen som ble vist frem. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 TRAILER UTE, seff er jeg beaten av noen andre, men GLEDER MEG!! Lenke til kommentar
MrL Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Los Santos ligger i San Andreas. Det har ingenting med det jeg sa. Los Santos har blitt hinta til før (altså Los Angles), og det var det jeg refererte til. Los Santos er den eneste klare referansen fra før, ikke San Andreas i sin helhet. Virker ikke som at San Fierro og Las Venturas er med, men ser ut til at det er store områder rundt byen. Men i den første traileren til det opprinnelige San Andreas var Los Santos den eneste byen som ble vist frem. Jeg blir svært skuffet hvis ikke de er med, men det er alt for tidlig å si enda. Men hele "greia" med SA var jo nettopp det at man hadde ALT, altså 3 kjente byer med en herlig landvei, ørken, småbyer (you name it) imellom! Endret 2. november 2011 av MrLG Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Dette så jævlig digg ut. Elsket grafikken. Håper at det kommer så tidlig i 2012 som mulig. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Så mange detaljer i den traileren. Lastet den ned og så den i super-slowmo. Ser ut som at vi for kvinnelige politibetjenter blant annet. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Hadde faktisk trodd det skulle bli tilbake til Vice City i dette spillet, men Los Santos er heeelt greit. Liker traileren, merka at jeg plutselig gleder meg veldig mye Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 link? Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Var noe ale Vice noen steder, så jeg er fornøyd . (strand, lyse fine farger etc) http://www.rockstargames.com/ Endret 2. november 2011 av Wrasko Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 har vært på rockstar, men det står at det er 22 timer til den kommer. det virker som en del her har sett den. Lenke til kommentar
Leo_Khenir Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Her er youtube-embed (fra Rock*-kanalen): Fy faaaaen så pent det ser ut. Tror nok forsåvidt det blir hele San Andreas-området, og da blir det feeeeeeeeeeeett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå