Lakus Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Tror ærlig talt rockstar ikke har laget et spill som er hakkete og tregt. GTA4 4 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Gjerne mer koder også, leke seg rundt med masse koder etter man hadde runna spillet savna jeg i IV.. En ganske enkel map editor hadde også gjort seg, men det kommer neppe til konsoll. Spawne hopp hadde hvertfall vært priceless Likte veldig godt "leavemealone" koden fra Vice City (?) om jeg ikke husker helt feil! Genialt å kunne gjøre så mye faenskap du bare ville uten at politiet brydde seg! Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 I tillegg til den "dårlige" grafikken x360/ps3 kan tilby er jeg redd spillet vil kjøre med så lav fps at det blir hakkete og tregt. Ikke for å være gledesdreper men er litt bekymret gitt. IFLG CVG gutta så er ikke dette tilfelle. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Hvorfor skal de lage et spill som lagger? De bare tuner ned innstillingene og fikser en måte så spillet ikke lagger. Men jeg er enig i at xbox 360 og PS3 er rimelig utdatert, og jeg håper det kommer på PC. Har kjøpt med xbox bare for å spille GTA V ved release, men liker PC mye bedre enn konsoll. 16 players er plenty for meg, skal bare spille med noen kompiser, jeg Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Jeg mener å ha lest noe sted at ps3 ikke klarer å levere noe særlige mere enn 30-60 fps. 60 er ok, men 30 er for lite. Men det er bare min mening. Spesielt etter bare å ha spilt på 120hz skjerm det siste året. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Har jeg forresten forstått det riktig at GTA V og GTA Online er to separate spill man må kjøpe? Altså 499+499? Eller er det to i en her? Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Har jeg forresten forstått det riktig at GTA V og GTA Online er to separate spill man må kjøpe? Altså 499+499? Eller er det to i en her? du får online gratis hvis du kjøper gta v. Endret 16. august 2013 av Demon_Hunter Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Hvis du kjøper det nytt. Så nå er Rockstar i gang med online pass! EDIT: Ah, herlig, det stemte ikke likevel. Spillet krever ingen kode, og vil heller ikke være tilgjengelig utenom GTA V. Endret 16. august 2013 av Buddy Dacote Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 GTA4 Nå har jeg spilt GTA IV bare på pc, så kan ikke svare på den kommentaren, men trodde det gikk ganske bra på konsoll jeg? Nå skal det sies at jeg hadde problemer på PC om jeg kjørte fort osv. Tror GTA IV var laget ganske dårlig, og optimalisert dårlig. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Ja, porten til pc på GTA IV er elendig. Jeg har nå ganske spekket pc, men sliter sterkt med fps. Det er rett og slett ikke optimalisert for pc. Håper det blir det i større grad nååååår GTA V kommer på pc. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 (endret) Ja, porten til pc på GTA IV er elendig. Jeg har nå ganske spekket pc, men sliter sterkt med fps. Det er rett og slett ikke optimalisert for pc. Håper det blir det i større grad nååååår GTA V kommer på pc. Tja. Er muligens mere optimalisert om det kommer til PC, men tviler på at noen PC klarer å kjøre på høyeste grafikk når de flyr høyt over en by med full view distance Kommer også sikkert til å ta noen mnder etter det har kommet ut på PC før de får ordnet drivere som er gode nok for GTA V. Endret 16. august 2013 av SniKaZ Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Content creator? I'M IN!! Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Hvis du kjøper det nytt. Så nå er Rockstar i gang med online pass! EDIT: Ah, herlig, det stemte ikke likevel. Spillet krever ingen kode, og vil heller ikke være tilgjengelig utenom GTA V. de har sagt i et intervju at det kommer til å vere en liten download og at du kommer til å få en person til på character rotation wheelen i GTA V Så hopper man inn i online verdenen. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Spørs om alt dette er så bra. Vil jo bli vanvittig bugs i spillet og dårlig optimalisert når det blir for mye i et spill.Ikke at jeg ikke ønsker masse rart i et spill men man kan jo se av erfaring hvor dårlig optimalisert spill har blitt når de prøver å putte inn masse rart i et sandkasse spill. Ser for meg at det blir like bra optimalisert som RDR.. Tror dette kan bli knallbra. Tror ikke grafikken blir verdens beste, MEN dynamikken er minst like viktig spør du meg. Tror jeg kommer til å bli posetivt overasket når jeg spiller spillet. De har da tross alt brukt mange år på å utvikle dette nå. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Ser for meg at det blir like bra optimalisert som RDR.. Tror dette kan bli knallbra. Tror ikke grafikken blir verdens beste, MEN dynamikken er minst like viktig spør du meg. Tror jeg kommer til å bli posetivt overasket når jeg spiller spillet. De har da tross alt brukt mange år på å utvikle dette nå. Det som jeg tror kan bli problemet er at ting går mye fortere i GTA i forhold til RDR og må derfor oppdatere mye mere, som kan skape problemer i forhold til RDR. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Ja, porten til pc på GTA IV er elendig. Jeg har nå ganske spekket pc, men sliter sterkt med fps. Det er rett og slett ikke optimalisert for pc. Håper det blir det i større grad nååååår GTA V kommer på pc. Da er det noe alvorlig galt med pcen din hvis du har speccen du har i signaturen din. Du har råere maskin enn meg og jeg kjører alt maxet og har over 100fps. Kjører til og med ENB mod som gir vanvittig bra grafikk. Er ikke elendig port, spillet er rimelig detaljert og krever en del. Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Da er det noe alvorlig galt med pcen din hvis du har speccen du har i signaturen din. Du har råere maskin enn meg og jeg kjører alt maxet og har over 100fps. Kjører til og med ENB mod som gir vanvittig bra grafikk. Er ikke elendig port, spillet er rimelig detaljert og krever en del. Med dårlig optimalisert mener jeg fps-drops, treg bildeflyt og ikke spesielt gode drivere. Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 16. august 2013 Del Skrevet 16. august 2013 Åpenbart at de satser hardt på GTA Online. De sier selv at det vil bli flere områder, og det har vært rykter om at de skal ha Liberty City, Los santos og Vice City i samme spill. Tror vi ser starten på noe stort her...fy fan så fett det her blir Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Det som jeg tror kan bli problemet er at ting går mye fortere i GTA i forhold til RDR og må derfor oppdatere mye mere, som kan skape problemer i forhold til RDR. Jeg er enig med deg. Derfor jeg synes det er trist at det ikke er anonsert noen PC-versjon ennå... Men men, tror nok spillet blir fett uansett! Og da kan vi jo glede oss til første GTA spillet på neste generasjons konsoller! Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 17. august 2013 Del Skrevet 17. august 2013 Ja, porten til pc på GTA IV er elendig. Jeg har nå ganske spekket pc, men sliter sterkt med fps. Det er rett og slett ikke optimalisert for pc. Håper det blir det i større grad nååååår GTA V kommer på pc. Jeg kunne ikke spille GTA IV i det heletatt på min pc. Pcen min kjører både skyrim og bf3 samtidig, på full grafikk, men GTA IV greide den ikke Greide aldri å skru opp grafikken, på spillet eller oppløsningen på skjermen! Elendige greier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå