Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V

Anbefalte innlegg

Herre...gud... Jeg kommer ikke til å gjøre annet enn å spekulere på børsen og kjøpe opp eiendommer!

Og dykke, herregud jeg skal dykke! Og kjøre! Og gå på fjelltur! Og fly! Og klappe på hunder!

Fantastisk kommentar. Gi denne mannen et eget tv-program på NRK3 eller noe.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er det mulighet for å kjøpe eiendommer/hus offline nå? Mener å ha lest at det ikke var mulig for en stund siden.

Spillet ser ellers helt sykt ut!!! Dette er kvalitet, det ser jeg med en gang. Kan ikke vente til 17. September. :w00t:

Kan ikke svare 100% her, men de har sagt det er mulig å innvestere i eiendommer. Om det er mulig å bruke disse er jeg usikker på.

Lenke til kommentar

Cliffy B er som regel en lite relevant fjottpeis.

Mon tro hvor mange naboer som ringer politiet når de hører "Give me all your money now, you bastard!!"

Ellers høres hele greia usaklig lovende ut.

Haha, en av naboene til et vennepar av meg på Grünerløkka ble besøkt av politiet fordi han hadde på volumet for høyt på et spill. Folk hadde visst ringt inn å sagt at de trodde noen ble drept i leiligheten.

Lenke til kommentar

Nå skal ikke jeg komme her og være party breakern men ett online sandbox spill med max 16 spillere? Blir det bare en liten del av GTAV verden man får benytte til dette kanskje, hvis ikke så er det vel lite sannsynlig å møte på annet enn AI`s med tanke på størrelsesorden på kartet som de har skrytt på seg.

Hele spillet her skriker etter en PC release, kjenner jeg Rockstar rett så annonseres det vel etter at det har solgt tilstrekkelig på konsoll først slik at folk betaler en gang til for en PC versjon... :/

Lenke til kommentar

Nå skal ikke jeg komme her og være party breakern men ett online sandbox spill med max 16 spillere? Blir det bare en liten del av GTAV verden man får benytte til dette kanskje, hvis ikke så er det vel lite sannsynlig å møte på annet enn AI`s med tanke på størrelsesorden på kartet som de har skrytt på seg.

Hele spillet her skriker etter en PC release, kjenner jeg Rockstar rett så annonseres det vel etter at det har solgt tilstrekkelig på konsoll først slik at folk betaler en gang til for en PC versjon... :/

Tror nok jeg kommer til å betale to ganger ja! ;-)

Lenke til kommentar

Fyyy faen!! Ser helt fantastisk ut! Har faktisk gått til innkjøp av xbox 360 bare for GTA V :D

Heheh, back in the days kjøpte jeg ps3 kun for GTA IV. Men det var da ikke så bra heller, var jo alt for lite ting man kunne gjøre.

Tror (vet...) at GTA V kommer til å bli sån 100 ganger bedre!

Lenke til kommentar

I tillegg til den "dårlige" grafikken x360/ps3 kan tilby er jeg redd spillet vil kjøre med så lav fps at det blir hakkete og tregt. Ikke for å være gledesdreper men er litt bekymret gitt.

Tror ærlig talt rockstar ikke har laget et spill som er hakkete og tregt.

Regner med det kommer til å hakke til tider, men tror det kommer til å ha som oftest en veldig fin flyt i seg.

Lenke til kommentar

Jeg tror spillet blir bedre enn forgjengeren nettopp på grunn av at de har hatt tid på å bli kjent med dagens konsoller, og utviklet spillet deretter.

"Vi kan komme oss til neste nivå nettopp fordi konsollene er så etablerte nå, forteller Houser.

Grand Theft Auto IV var vårt første forsøk på en ny plattform og HD-grafikk, så den første delen av utviklingsfasen var skikkelig trøblete. Nå, derimot, vet vi hva maskinvaren kan yte, så det har blitt mye lettere og mer moro å jobbe med det."

Link

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...