Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V

Anbefalte innlegg

Noen som har en formening om hvilken konsoll dette spillet vil få best grafikk på, eller minst lag?

GTA IV lagger en hel del når det skjer mye på en gang. Hvilken konsoll vil kjøre spillet best tror dere?

Rent maskinvaremessig er det Xbox 360 såklart, men man vet jo aldri hvilken konsoll utviklerne prøver å tilpasse spillet best muilg til.

Noen formeninger? :)

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har begge konsollene, og ønsker bare en best mulig opplevelse :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, ser ikke imponerende ut grafisk sett. Men "når" det kommer til pc, eventuelt XO/PS4, så blir det bra.. Vet ikke om jeg gidder å kjøpe det før det kommer på pc med tanke på grafikken. Ja, jeg liker GOD grafikk.

Kan godt være loadetidene blir lange også...

Endret av kalleklovn12
Lenke til kommentar

Ja, ser ikke imponerende ut grafisk sett. Men "når" det kommer til pc, eventuelt XO/PS4, så blir det bra.. Vet ikke om jeg gidder å kjøpe det før det kommer på pc med tanke på grafikken. Ja, jeg liker GOD grafikk.

Kan godt være loadetidene blir lange også...

er det bekreftet at GTA V kommer på PC da? Jeg skal eventuelt ha både på ps3 og såklart på PC om det kommer.

Lenke til kommentar

Noen som vet om GTA V kommer ut på PC?

Jeg må nok kjøpe det på PS3 så snart det kommer.... Men hadde ikke vært feil med en PC versjon etter hvert...!

Gleder meg til å ta turen tilbake til Los Santos, og San Andreas

Nei, ingenting er bekreftet til tross for at Nvidia fornsnakket seg litt. Vi får vente å se, men alle de andre har jo kommet på pc, så sannsynligheten er vel ganske stor.

Lenke til kommentar

Noen som vet om GTA V kommer ut på PC?

Jeg må nok kjøpe det på PS3 så snart det kommer.... Men hadde ikke vært feil med en PC versjon etter hvert...!

Gleder meg til å ta turen tilbake til Los Santos, og San Andreas

ikke faen om det kommer til pc, ta av deg skylappene

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...