IceBlitz Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Noen som har en formening om hvilken konsoll dette spillet vil få best grafikk på, eller minst lag? GTA IV lagger en hel del når det skjer mye på en gang. Hvilken konsoll vil kjøre spillet best tror dere? Rent maskinvaremessig er det Xbox 360 såklart, men man vet jo aldri hvilken konsoll utviklerne prøver å tilpasse spillet best muilg til. Noen formeninger? Grunnen til at jeg spør er fordi jeg har begge konsollene, og ønsker bare en best mulig opplevelse Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Jeg vet vertfall at Gameplay trailerne ble filmet fra en PS3, så da vet du jo hva du får. Og PS3 har bedre HW en XBox 360. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Umulig for noen å si hvilken av konsollene som kommer til å virke best med GTA IV. Med forskjellene i strukturen hos Xbox og PS3 så kan det gå begge veier. Jeg tror spillet blir godt optimalisert uansett. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Veit ikke om dere har lest denne; http://www.buzzfeed.com/josephbernstein/way-beyond-anything-weve-done-before-building-the-world-of-g men det ser ut som at spillet er mye mer "polished" enn det GTA 4 er/var. Jeg tror dermed det vil være mye mer optimalisert for konsollene og dermed mindre opplevelse av lag. Endret 15. august 2013 av TOO TRILL 1 Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Gta v kommer til pc i høs: http://www.gamereactor.no/nyheter/192364/-+GTA+V+kommer+til+PC+i+h%F8st/ Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Nvidia har allerede trukket tilbake den uttalelsen der. http://www.gamereactor.no/nyheter/192454/Nvidia+aner+ikke+om+GTA+V+kommer+til+PC/ Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Pokkern. Nå ble jeg skuffet. 1 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Nå er online-traileren ute: http://www.rockstargames.com/videos/embed/10984 Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Her er en YT link til samme: http://www.youtube.com/watch?v=olEGtoYs_8A Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 aaaaand there goes my life.. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Ser for det meste ut som grafikken til GTA IV på PC med litt tweak på fargene. Ikke at det er noe negativt med det. GTA-serien har jeg aldri spilt på grunn av grafikken. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Så kommer det gameplay utover dagen eller? eddit; eller har jeg missforstått? trudde det skule være gameplay og ikke trailer til gameplay -.- Endret 15. august 2013 av Woltox Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 (endret) Ja, ser ikke imponerende ut grafisk sett. Men "når" det kommer til pc, eventuelt XO/PS4, så blir det bra.. Vet ikke om jeg gidder å kjøpe det før det kommer på pc med tanke på grafikken. Ja, jeg liker GOD grafikk. Kan godt være loadetidene blir lange også... Endret 15. august 2013 av kalleklovn12 Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Ja, ser ikke imponerende ut grafisk sett. Men "når" det kommer til pc, eventuelt XO/PS4, så blir det bra.. Vet ikke om jeg gidder å kjøpe det før det kommer på pc med tanke på grafikken. Ja, jeg liker GOD grafikk. Kan godt være loadetidene blir lange også... er det bekreftet at GTA V kommer på PC da? Jeg skal eventuelt ha både på ps3 og såklart på PC om det kommer. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Noen som vet om GTA V kommer ut på PC? Jeg må nok kjøpe det på PS3 så snart det kommer.... Men hadde ikke vært feil med en PC versjon etter hvert...! Gleder meg til å ta turen tilbake til Los Santos, og San Andreas Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Noen som vet om GTA V kommer ut på PC? Jeg må nok kjøpe det på PS3 så snart det kommer.... Men hadde ikke vært feil med en PC versjon etter hvert...! Gleder meg til å ta turen tilbake til Los Santos, og San Andreas Nei, ingenting er bekreftet til tross for at Nvidia fornsnakket seg litt. Vi får vente å se, men alle de andre har jo kommet på pc, så sannsynligheten er vel ganske stor. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Noen som vet om GTA V kommer ut på PC? Jeg må nok kjøpe det på PS3 så snart det kommer.... Men hadde ikke vært feil med en PC versjon etter hvert...! Gleder meg til å ta turen tilbake til Los Santos, og San Andreas ikke faen om det kommer til pc, ta av deg skylappene Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 Har alltid ønsket roleplay aspektet i GTA online. Spilte en del SA:MP, men dette ser ut som blir utrolig bra. Hadde det bare gått å spille sammen med PS3 spillere når jeg har Xbox siden alle jeg kjenner har ps3... Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 15. august 2013 Del Skrevet 15. august 2013 tipper grafikken ikke blir noe fryktelig dårligere enn singelplayer moden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå