Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V

Anbefalte innlegg

Om du legger bort din indre fanboy og ser med et mer nøytralt syn på hva som er skrevet her inne ang dette spillet og om det kommer på pc så ser du fort at det i hovedsak er skrevet spørsmål og svar rundt rykter, folk som har vist sinn misnøye ved at rockstar ikke har annonsert spillet til Pc og generell diskusjon, noe denne tråden er ganske godt egnet til.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis ikke det har blitt postet før, sjekk ut den nye hjemmesiden!

Masse nye screens, og informasjon om hva man kan gjøre i spillet!

Anbefales ikke for det som vil bli overrasket i spillet, det var sykt mye informasjon der, sikkert 50-100% av alle flymodellene i spillet blant annet.-

Endret av MrLG
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er du idiot? Det er RYKTER, altså ikke noe nvidia har sagt.

Det er ikke tvil om at sitatet var sant. Det VAR sagt av en NVIDIA representant. Hvorvidt han forsnakket seg, er en annen ting. Men du er i alle fall helt på jordet. NVIDIA har kommentert sitatet, og vedkjent at det ble sagt, men unnskyldte seg og sa det var en tabbe.

Så, nei, jeg er ikke idiot.

Lenke til kommentar

Om du legger bort din indre fanboy og ser med et mer nøytralt syn på hva som er skrevet her inne ang dette spillet og om det kommer på pc så ser du fort at det i hovedsak er skrevet spørsmål og svar rundt rykter, folk som har vist sinn misnøye ved at rockstar ikke har annonsert spillet til Pc og generell diskusjon, noe denne tråden er ganske godt egnet til.

Hvis den var til meg, lurer jeg på hva det var som skulle tyde på at jeg er en fanboy (av hva?). Og nei, det har ikke bare vært tyting om manglende annonsering til PC. Det har vært gnål om at grafikken er dritt, verden er for liten +++. Det har kanskje ikke vært like mye av det her, men det finnes flere fora enn diskusjon.no. Alle som kjenner til GTA-serien og hvordan R* gjør ting burde vite at spillet (høyst sannsynlig) kommer til PC, og at det annonseres etter at konsollversjonen er ute,

.

Lenke til kommentar

Om det kommer en PC versjon eller ikke er meg likegyldig (selv om jeg håper det gjør det, for PC-gamerne sin skyld).

Det jeg er spent på, er om det kommer en Next-gen versjon også. Kjøper lett spillet en gang til om det gjør at jeg kan få dobbel frames-per-second eller noe annet snacks. Lengre draw-distance osv.

(Og nei, jeg orker ikke investere i en PC).

Lenke til kommentar

Hvis den var til meg, lurer jeg på hva det var som skulle tyde på at jeg er en fanboy (av hva?). Og nei, det har ikke bare vært tyting om manglende annonsering til PC. Det har vært gnål om at grafikken er dritt, verden er for liten +++. Det har kanskje ikke vært like mye av det her, men det finnes flere fora enn diskusjon.no. Alle som kjenner til GTA-serien og hvordan R* gjør ting burde vite at spillet (høyst sannsynlig) kommer til PC, og at det annonseres etter at konsollversjonen er ute,

Bemerk at jeg skrev den indre fanboy. Alle har dette, du er intet unntak her. Bare det at du indikerer et ønske om at spillet ikke kommer ut til PC og begrunner og formulerer dette slik at det virker som om det bare er PC-spillerene som sutrer over diverse ting rundt spillet er ikke bare en liten, men stor indikasjon på at du, som alle andre spillere, har en liten indre fanboy.

Jeg har sett flere klage på grafikken, blant annet, men jeg har og bitt meg merke i at flere av disse gjerne er konsoll-spillere som da heller ønsker GTA V på neste generasjons konsoller og "surver" deretter. Slik sett er det ganske bak mål å kun peke på den ene gruppen din indre fanboy trolig ikke liker i dette tilfelle og samtidig som den ser blindt på din egen gruppe.

Endret av Hansien
Lenke til kommentar

1 dag igjen nå, så kommer det masse info og filmklipp ang GTA Online. Hva tror folket at modusen dreier seg om?

Jeg tror at det blir en mini-mmo med innslag av politi og røvere og total sandbox. I tillegg finnes moduser som billøp, deathmatch, gjemsel og finn Waldo. Gidder ikke å forklare.

Noe jeg har tenkt på de siste dagene:

Hadde vært kult med random events hvor spillet setter i gang små grupper med spillere med oppdrag som f.eks bankran:

Spillet: "Ok røvere. Dere skal samles et sted på kartet og finne en bil med plass til ransutbytte og en fluktbil. I tillegg skal dere gjemme en annen fluktbil et sted rett utenfor byen så dere kan bytte bil underveis og sette fyr på den gamle bilen."

- Røverne finner og ordner biler. Da får de selve oppdraget av spillet:

"Ok røvere. Målet med oppdraget deres er å rane en av disse tre bankene, det er bevæpnede vakter innenfor dørene, klasse 2 bankbokser og klasse 3 bankvelv. I tillegg er det en safe klasse 4.

Som et av mmo-elementene går man opp i level innenfor forskjellige ting som for eksempel skapsprengning og kodelåsknekking.

Alarmen går hvis en av vaktene får slått alarm eller en av de besøkende i banken får ringt politiet eller løpt utenfor.

Selvfølgelig er det sykt vanskelig å klare å rane en bank uten at alarmen går.

Når alarmen går får politiet opp beskjed og destinasjon på banken ranerne raner. Da er det bare å sette kursen, og hva ranerne finner på å gjøre da er jo opp til spillerne. Har de litt utbytte kan de stikke av og prøve å riste fra seg politiet eller de kan velge å bli for å skyte seg fri samtidig som noen av ranerne fortsetter å fylle bagger med verdisaker. Eller de kan prøve begge deler.

For at ranerne skal lykkkes i oppdraget må ranerne klare å komme seg unna med minst 80% av medlemmene i live (4 av 5 ranere f.eks). Ransutbyttet "veksles" i erfaringspoeng som igjen gjør at man går opp i level innenfor forskjellige elementer (skyting, dirking, kjøring, skapssprengning osv).

Politiet vinner hvis de klarer å stoppe ranerne under flukt ved å immobilisere bilen dems, arrestere dem (skyter dem i beina så de gir seg) eller drepe samtlige (minst poeng).

Hadde vært litt kult.

Endret av Ham 550
  • Liker 1
Lenke til kommentar

3 player coop online i GTA5 hadde vært utrolig konge. Bare å kunne spille gjennom spillet selv å kunne switche mellom 3 forsjellige figurer nårsomhelst er jo utrolig kult, men om det hadde vært mulig å spilt ilag 2 player og byttet mellom den siste figuren eller 3 player og da valgt figur før man startet hadde vært the best ever.

Hadde fungert bra om man f.eks kunne velge for å bytte figur med en cooppartner og så la partnern velge om han vil bytte eller ikke.

Uansett så blir det utrolig kult å se video i morgen ettersom hver gang rockstar kommer med noen nyheter så er det bestandig noe kult :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...