per17 Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Hvorfor skal liksom konsollfanbois spre rykter om en PC-versjon? for å fyre opp under bålet og å irritere desperate pc gamers Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Hvorfor skal Nvidia fortelle at det kommer til PC og ikke Rockstar selv? Dummeste jeg har hørt Nvidia har mange ben rundt i bransjen og for alt vi vet så jobber dem med driver optimalisering til spillet. Uansett så sa en Nvidia representant under et finansielt møte (eller noe i den duren) at GTA V er et av spillene som vil komme til PC iløpet av året. Forsnakket han seg? Eller er det bare sitert feil eller han ordla seg feil? Ikke godt å si, men nå er det bare opp til Rockstar å avkrefte eller bekrefte. Noe dem ikke har gjort enda... Lenke til kommentar
Stigs_GTA_cousin Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 https://www.youtube.com/watch?v=jYVKJcmNKQU https://www.youtube.com/watch?v=exknc0JoAAI 2 Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Selvfølgelig kommer det til PC. Hvorfor skulle det ikke det? Alle spillene i GTA-serien har kommet til PC, men ingen av de seneste PC-utgavene har blitt annonsert før lenge etter de er utgitt på konsoll. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 for å fyre opp under bålet og å irritere desperate pc gamers http://www.youtube.com/watch?v=yaujnSmgrHk Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Jeg sier heller Vår, men jeg tror det kun kommer til PC ikke PS4 eller XBONE. Som du kan se i videon har PC versjonen først dukket opp 160-220 dager etter konsoll release. Slik har det vært siden GTA III. Jepp, det er faktisk helt usannsynlig at GTA V ikke kommer til PC når så mye dritt fra Rockstar har blitt gitt ut til PC også gjennom årene. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) En del innlegg har blitt flyttet over fra en annen GTA V-tråd, siden vi ikke trenger to stykk. Endret 13. august 2013 av Dysfunctional Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 http://www.buzzfeed.com/josephbernstein/way-beyond-anything-weve-done-before-building-the-world-of-g Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 for å fyre opp under bålet og å irritere desperate pc gamers Så NVIDIA er konsoll-fanbois som kom med uttalelsen for å irritere sin største kundegruppe? Jeg håper du er klar over hvor dumt det høres ut... 2 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Spørsmålet er vel ikke OM GtaV kommer til pc, men NÅR. Hadde tatt seg ut at Nvidia styrer pr-uttalelsene til Rockstar. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Så NVIDIA er konsoll-fanbois som kom med uttalelsen for å irritere sin største kundegruppe? Jeg håper du er klar over hvor dumt det høres ut... Er du idiot? Det er RYKTER, altså ikke noe nvidia har sagt. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 En del innlegg har blitt flyttet over fra en annen GTA V-tråd, siden vi ikke trenger to stykk. Den andre tråden var vel et forsøk på å få samlet alt gnålet om PC/nextgen et annet sted så det gikk an å lese nytt om spillet her. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Er du idiot? Det er RYKTER, altså ikke noe nvidia har sagt. Jo, det er noe nvidia har sagt, som gjør at det ikke er en offisiell uttalelse fra Rockstar, men er det nærmeste vi har kommet en bekreftelse på at det kan bli en realitet. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Jo, det er noe nvidia har sagt, som gjør at det ikke er en offisiell uttalelse fra Rockstar, men er det nærmeste vi har kommet en bekreftelse på at det kan bli en realitet. Link meg nvidias side der det står, og ikke en ymse rykteside Lenke til kommentar
Vice Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 (endret) Men i all verden da?? Hvor vanskelig er det å skjønne dette? Dette var en forsnakkelse fra Nvidia, ikke noen offisiell nyhet og finnes selvsagt ikke på noen offisielle Nvidia sider. Er det veldig vanskelig å skjønne dette?? Endret 14. august 2013 av Vice Lenke til kommentar
whaley Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Nvidia har vel også lagt seg langflat nå, og bekreftet at dette utspillet ikke har noe rot Så da kan vi la det ligge.. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Det ville vært helt ubegripelig idiotisk å annonsere en PC-versjon nå. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Men i all verden da?? Hvor vanskelig er det å skjønne dette? Dette var en forsnakkelse fra Nvidia, ikke noen offisiell nyhet og finnes selvsagt ikke på noen offisielle Nvidia sider. Er det veldig vanskelig å skjønne dette?? det var et RYKTE! når det ikke er offisielt så er det fullstendig irrelevant. nvidia driver ikke med tull Lenke til kommentar
teitur Skrevet 14. august 2013 Del Skrevet 14. august 2013 Drit nå i hva noen fra nvidia har sagt eller ikke da. Det kommer til PC når/om det kommer. Selv tipper jeg de annonserer det ikke lenge etter at konsollverjonen er ute og har release i tide for julehandelen.(selv om en del av meg nesten ønsker at det ikke kommer til pc etter all bitchinga fra (en høylytt del av) pc-spillerne, som bare tyter og klager på alt rundt spillet) Nok om det, den oppdaterte nettsiden til spillet er awesome. 360° 3D vore av biler, ørten skjermbilder, svart lear jet, pimpa G-wagen... Too much! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå