Armageddon Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Glad de fokuserer på onlinedelen og ikke single player frem mot release. Online kan man jo lese om og spekulere i til man blir svimmel uten at det spoiler noe. Snart bare en måned igjen! Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 MOAR JIZZ CUMMING Nvidia confirm Grand Theft Auto 5 is coming to PC Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 PC version confirmed! http://www.nowgamer.com/news/2041063/gta_5_on_pc_confirmed_by_nvidia.html Eller? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Om det kommer til PC dette året, så avbestiller jeg både X360 og PS3 versjonen For tidlig å stole på disse ryktene enda, men man vet jo aldri. Lenke til kommentar
per17 Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 PC version confirmed! http://www.nowgamer...._by_nvidia.html Eller? rykter og tull spredd av consoll fanbois ta med en klype pepper Lenke til kommentar
D02 Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Booooombe! Men bra å få det bekreftet : ) Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Men bra å få det bekreftet : ) Det er vel ikke endelig bekreftet før Rockstar selv informerer om dette. Men PC-versjon blir det ganske sikkert. Men jeg tviler på at den kommer ut for salg den 17 september. 2 Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Epic, GTA V siden er oppdatert http://www.rockstargames.com/V/ 1 Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Epic, GTA V siden er oppdatert http://www.rockstargames.com/V/ Yes, det er helt konge - MASSE interaktiv info om biler, stock exchange osv osv. LØP!!! Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Er ikke bankers før Rockstar bekrefter det, men at Nvidia går ut og sier det på den måten er vel det nærmeste man kommer helt bekreftet. Snart kan vi endelig legge den saken død, og GTA på PC kanskje får sin egen tråd. Lei av å høre "kommer det på pc?" annenhvert innlegg. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 En skulle vel tro at om det stemmer at det kommer til PC også at det burde finne veien til neste gen konsoller også etterhvert...? Burde jo være en drøm for utviklere å porte ifra PC til neste gen konsollene skulle en tro...spesielt i forhold til tidligere. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Rart da at pc-utgaven ikke er annonsert siden "this fall" er... hmm ...nå snart? Flott at det kommer på pc også, men fortsatt mystisk at Rockstar ikke har annonsert det. Kanskje noen kan lage en petition eller en gruppe på facebook? Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Har du ikke fulgt med, mann? Hvis det kommer til PC, så blir det nok ikke annonsert før etter release til ps3/360. Antageligvis kommer det ut fra 6 til 12 måneder etter... Og det fins nok petitions fra før.... Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 En skulle vel tro at om det stemmer at det kommer til PC også at det burde finne veien til neste gen konsoller også etterhvert...? Ikke nødvendigvis. Se f.eks på San Andreas, selv om portingen burde være enklere nå... den som venter, den får se. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Hvorfor skal liksom konsollfanbois spre rykter om en PC-versjon? 2 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Hvorfor skal liksom konsollfanbois spre rykter om en PC-versjon? Det lurer jeg også på. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Er jo Nvidia som har forsnakket seg... EDIT: Eller ordlagt seg feil... Endret 13. august 2013 av _LarZen_ Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Hvorfor skal Nvidia fortelle at det kommer til PC og ikke Rockstar selv? Dummeste jeg har hørt Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) Hvorfor skal Nvidia fortelle at det kommer til PC og ikke Rockstar selv? Dummeste jeg har hørt Av samme grunn som feks. Apple nekter å bekrefte eller avkrefte neste telefon før de skal ha en offisiell release-statement?Noen ganger tar det veldig lang tid før produsentene bekrefter noe som helst, selv om de selvsagt har jobbet med spillet/produktet i lang tid. Endret 13. august 2013 av Vice Lenke til kommentar
1-600-DOCTORB Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 (endret) PC version confirmed! http://www.nowgamer...._by_nvidia.html Eller? Jeg sier heller Vår, men jeg tror det kun kommer til PC ikke PS4 eller XBONE. Som du kan se i videon har PC versjonen først dukket opp 160-220 dager etter konsoll release. Slik har det vært siden GTA III. Endret 13. august 2013 av 1-600-DOCTORB 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå