Windoge Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Så, beste siden å forhåndsbestille GTA V til PS3 vil være? Noen erfaringer på tidligere pre-orders her? Gamezone.no. Jeg bruker faktisk å få spillene mine dagen før lansering. 1 Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Har lest mange som klager over at Elkjøp er trege med levering av nye storspill. Det varierer sikkert en del. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Ikke opplevd et eneste leveringsproblem siden Red Alert 3 til 360 med Elkjøp. Men dette var leverandørens feil igjen. Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 på ellkjøp får jeg som regel ting 1 eller 2 dager før utgivelses dagen. 1 Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Steller meg foran døra på Elkjøp den 17. De pleier å ha ganske fine tilbud på releasedagen til storspill. Lenke til kommentar
Krokanrull Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Da blir det Elkjøp, hakke billigere enn på Gamezone også. Bor i Oslo, så å få det et par dager før release dato hadde jo også vært fantastisk. Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Endre trådnavnet til "Elkjøp" eller xD Men når kan man forvente de første ordentlige multiplayer videoene? Lenke til kommentar
Seal Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Hørt at det skal være haier i spillet. Kan allerede se for meg hvor redd jeg blir når jeg er ute og dykker og koser meg, og så ser jeg en hai i nærheten. Vitenskapelig korrekt angriper de sjeldent dykkere, men noe sier meg at R* ikke har gått så dypt i programmeringen her. 4 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Overasket at ingen bryr seg om at man kan ha en hund. Lenke til kommentar
Brawler Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Din egen lille vantro hund? 2 Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Den rottis'n som er med i en av de Gta trailerne ser jo litt overfora ut, første jeg skal gjøre er å sette den på diet. 1 Lenke til kommentar
kalleklovn12 Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 GLEDER MEG!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg ser at mange har valgt Xbox 360 (ref https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1525062 ). Er det noen spesiell grunn til dette, eller kun fordi dere ikke har ps3/liker Xbox 360 som konsoll bedre? Lurer på hvilken konsoll jeg skal velge... Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg ser at mange har valgt Xbox 360 (ref http://www.diskusjon...owtopic=1525062 ). Er det noen spesiell grunn til dette, eller kun fordi dere ikke har ps3/liker Xbox 360 som konsoll bedre? Lurer på hvilken konsoll jeg skal velge... Lol Xbox fanboys og 2 stykker som kjøper til begge konsollene. Spar meg. Kjøp til den konsollen du har. Bare husk at du må trenger flere disker til Xbox versjonen. http://www.nowgamer.com/news/1988782/gta_5_2_discs_on_xbox_360_with_mandatory_install.html Bortsett fra det så må du bare gjøre hva du vil. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 18. juli 2013 Del Skrevet 18. juli 2013 Jeg har begge konsollene, derfor jeg lurte. Trodde kanskje det kunne være noe med ytelsen e.l. Men da får jeg bare se da Takk. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Jeg har begge konsollene, derfor jeg lurte. Trodde kanskje det kunne være noe med ytelsen e.l. Men da får jeg bare se da Takk. Bruker aldri være noen forskjell. visst du hadde baller av stål kunne du ventet til Ps4 og Xbox one versjonen. Men for og være ærlig så vil ingen klare og vente så lenge. Og beklager jeg sa ikke spar meg til deg, det er mye konsoll kids i disse dagene og man vet med en gang hva de velger når man ser navnet. Jeg liker Playstation så jeg vil alltid kjøpe det. Men Pc begynner og ta over kroppen min Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Bruker aldri være noen forskjell. visst du hadde baller av stål kunne du ventet til Ps4 og Xbox one versjonen. Men for og være ærlig så vil ingen klare og vente så lenge. Og beklager jeg sa ikke spar meg til deg, det er mye konsoll kids i disse dagene og man vet med en gang hva de velger når man ser navnet. Jeg liker Playstation så jeg vil alltid kjøpe det. Men Pc begynner og ta over kroppen min Jeg venter nok ikke til Xbox One/PS4. Men jeg skal muligens skaffe en kopi til Xbox One/PS4/PC etterhvert også, hvis jeg liker spillet.. Hehe "hvis", etter å ha elsket alle de foregående spillene er det nok ingen fare for at dette blir noe annerledes. Hva mente du forresten med: "det er mye konsoll kids i disse dagene og man vet med en gang hva de velger når man ser navnet." Noe galt med navnet mitt/nicket mitt? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Hva mente du forresten med: "det er mye konsoll kids i disse dagene og man vet med en gang hva de velger når man ser navnet." Noe galt med navnet mitt/nicket mitt? Nice. Følg med på Xbox 360 vs Ps3 tråden. Samtaler går kun på visst man liker xbox, snakker man positivt om xbox, visst man liker Ps3 så snakker man kun om de gode tingene til Ps3. Også har du de som liker begge, disse folkene er som regel lettest og høre på. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Nice. Følg med på Xbox 360 vs Ps3 tråden. Samtaler går kun på visst man liker xbox, snakker man positivt om xbox, visst man liker Ps3 så snakker man kun om de gode tingene til Ps3. Også har du de som liker begge, disse folkene er som regel lettest og høre på. Hehe, jepp. Klar over at det finnes mange fanboys her Men, siden du beklaget at du skrev "spar meg". Så tenkte jeg at det var noe med nicket mitt, siden du etterpå skrev setningen jeg markerte med fet skrift Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 19. juli 2013 Del Skrevet 19. juli 2013 Jeg har begge konsollene, derfor jeg lurte. Trodde kanskje det kunne være noe med ytelsen e.l. Men da får jeg bare se da Takk. jeg har bestilt en CE til hver konsoll til jeg får vite hvilke konsoll som spillet kjører best på. selv håper jeg det kjører best på 360 pga kontrollen, men safer uansett. men det aller beste ville vært en pc release på dag 1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå