SniKaZ Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Fy faen jeg gleder meg Det dere såg utrolig morsomt ut. Ble rett og slett imponert over det fjellet som er mulig å gå tur opp, og detaljene. Håper det ikke er aaaaalt for lenge til det kommer, for dette blir bra Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Enkelt og greit Bjellesau, feeling fra Miami, med fjell og vinewood 2 Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Og der var Vinevood-skiltet. Det ser ut som en ny San Andreas! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Håper jeg tar feil, men det minnet ganske mye om GTAIV. Det lover ikke bra for min del. Jeg vil ha humoren tilbake... Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Det blei Los Angeles da! Lenke til kommentar
Fredrik7le86 Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 SAN ANDREAS!!! så nettop traileren.. dette blir intressant.. er mere nyskjerig på vem som spiller hovedrollen denne gangen da dette var litt mere uklart. Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Det virka FEEEEEETT Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Tommy Vercetti i San Andreas. Love letter til GTA fans. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 East Los Santos står det på ene skiltet! Sweeeet, we're back En ting som hadde vært fett, er hvis man kan modde våpen (så våpnene til ranere har silencer). Holy fuck balls, det ser nice ut! Lenke til kommentar
Johncons Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Denne spillen blir å eie! Lenke til kommentar
Paisley Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Los Angeles virker som et svært godt valg! Forhåpentlivis med mer varierte miljøer enn det vi så eksisterte i Liberty City. Spillet set mektig bra ut og grafikken ser svært bra ut. Det ser ut til at det blir nok en dyp historie, selv om vi denne gangen er i mer lystligere selskap enn med Nicos mørke historie Lenke til kommentar
Wrasko Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 (endret) Liker godt at det virker som om de ikke har jobbet så hardt med grafikken, men at det er mer snakk om polering av grafikkmotoren. Tenker tilbake på overgangen fra GTA3 til Vice.. Vice var penere, og gikk MYE glattere (selv på tregere pc). Endret 2. november 2011 av Wrasko Lenke til kommentar
FrankTheTank Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Ser sykt bra ut, men hadde ønsket meg en annen by... 1 Lenke til kommentar
olehenri Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Im Lovin it! Jeg elsker Los Angeles så dette passer meg utmerket! Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Enkelt og greit Bjellesau, feeling fra Miami, med fjell og vinewood Faen der gikk Excite-o-meteret mitt op igjennom taket. Jeg trenger ikke den vente-leken nå. Få ut spillet allerede, da. PS. Og pokker ta at "alle" sidene jeg kommer inn på kun har embed-traileren fra R* som seff er sperra her jeg sitter. Dass! Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Samme byen om igjen, som forventet. Megaskuff. Jeg vil se noe nytt. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Åh fantastisk. Fjell, fly! HUNDER!! Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Det her må bare bli bra! Lenke til kommentar
Jekay Skrevet 2. november 2011 Del Skrevet 2. november 2011 Ser så deilig ut :3 Jagerfly, privatfly, helikopter og luftballong Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå