Orwandel Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Er fullstendig ulogisk at det ikke skal komme til next-gen konsoller og PC etterhvert. Kommer bare til å ta litt ekstra tid slik det alltid har gjort. De ønsker nok å melke det nåværende konsollmarkedet før de går over til next-gen. Og dersom de lager en next-gen versjon så lager de jo i praksis PC versjonen samtidig. Jeg har også alltid tenkt sånn, men at Red Dead aldri kom til PC gjør meg bekymret... Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Dette bringer ro til hjertet. http://i.imgur.com/3h9sTBj.jpg 1 Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Etter det eg har hørt er det ps3 versjonen som blei visst fram. Dei jobber med pc versjonen no så pc folk burde slappe av. Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 (endret) http://www.rockstarg...play-video.html "Just to clarify for those asking, this particular video was captured with footage from the PS3 version of the game. Also, make sure to check out a pair of Q&A's we did with Game Informer that debuted today with more details on customization and gun combat in GTAV (along with some new screens), plus an interview for French speaking fans at Jeuxactu: http://www.gameinfor...tomization.aspx http://www.gameinfor...gun-combat.aspx http://www.jeuxactu.com/gta-5-interview-rockstar-north-sur-le-switch-des-personnages-88398.htm" ang pc versjon: http://www.pcgamer.c...a-5-pc-release/ Er med på at det bare er kanskje at det kommer en pc versjon. Men er ganske sikker på at det kommer en etterhvert. Hugs å gjere klar 8gb til 360 og ps3 harddisken din: http://www.vg247.com...kstar-confirms/ "It was also revealed that the Xbox 360 build will ship on two discs while both versions will require an 8GB install. Christ." Endret 11. juli 2013 av Jikla Lenke til kommentar
Vice Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Red Dead var vel ikke like populært som GTA? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Helt insane at det der var ps3 versjonen. Det er rimelig natt og dag forskjell mellom GTAIV og GTAV. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Kanskje ikke like populært som GTA, men det var vanvittig populært, og det ble etterlyst til PC i lang lang tid. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Hadde jo vært det perfekte spillet for å få fart på salgstallene av selve konsollene ved launch, og såvidt jeg har hørt er standarden på utviklingsverktøy på de nye konsollene mye bedre enn denne generasjonen. Det er mye enklere å utvikle "for PC" til konsollene uten så mye triksing og distribuering av "jobbingen" mellom RAM/CPU/GPU som har vært et stort problem for mange utviklere. Dev kits til xbone og ps4 er rett og slett PC'er med specs som representerer konsollens ytelse. Dette hadde vel vært avhengig av endel penger fra microsoft/sony for å veie opp for et noe lavere salgstall av selve spillet i utgangspunktet og det er vel kanskje der det stoppet. Synd egentlig, jeg tror ikke 360'en min kommer til å få noe særlig mer bruk annet enn litt sofa-multiplayer når jeg har kompiser på besøk. Takler rett og slett ikke grafikken og frameraten jeg, blitt så kresen på mine eldre dager. Om du refererer til innlegget mitt, så er jeg enig med deg. Det jeg argumenterte for i innlegget mitt var hvorfor det bare er annonsert og kommer først til PS3/xbox360. Jeg personlig er 100% sikker på at 2 mnd (ca) etter release, når salgstallene begynner å synke litt og de ikke har like mye oppmerksomhet lengere, så vil de annonsere GTA til PC og muligens nextgen. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 11. juli 2013 Del Skrevet 11. juli 2013 Rockstar gir aldri intervju. Bortsett fra dette... Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Helt insane at det der var ps3 versjonen. Det er rimelig natt og dag forskjell mellom GTAIV og GTAV. Det var det mellom Gta 3 og San Andreas og. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Det virker som Rockstar har tatt alt vi savnet fra San Andreas, og rettet det opp i GTA V. Jeg savnet ting å bruke pengene på, RPG-elementene, det varierte kartet, og fly. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Bare GTA V blir bare 75% av det San Andreas var så blir jeg kjempefornøyd! Collector's Edition er bestilt for en stund siden Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Litt imponert over hvor mye det virker å være. Ikke bare i området, men også det at det virker som ting er ganske detaljert. Blir smule imponert over hvor likt ting jeg har og steder jeg har vært i L.A. virker så langt i GTA V. Og det virker liksom ikke ut som at de har kutta ut mye fra hvordan det i virkeligheten. Spent på om noen karakterer fra IV dukker opp, eller blir hinta til. Vi vet jo at The Lost MC er i GTA V også, så det blir fun å se ihvertfall. Digga Lost And The Damned. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 12. juli 2013 Del Skrevet 12. juli 2013 Gleder meg veldig til aksjermarked og hus investering. Selv om det ikke er det spillet i seg selv handler om legger det inn litt flere RPG elementer for en singleplayer spiller, noe jeg er veldig glad for. Er spent på hvordan dette systemet fungerer bra. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Noe små detaljer røpet av CVG som hadde et intervju med Rockstar - Leave your car behind during a mission? Well after the mission is over, you can collect you car from the City Vehicle Impound for a small fee - Vehicles now leak Petrol (Gasoline) when damaged and this can be used to your advantage - Melee system has been overhauled, using a free flowing system when fighting groups of people - Strength Stat affects how much damage and efficient the protagonists are when fighting hand to hand - Plenty of Destructive Scenes, some happening early on in the game - Use character switching to your advantage, you can place each protagonist at certain key points before you make your attack and the AI will control the other protagonists from where you placed them with what weapon you chose (example given, placing Michael at a vantage point with a Sniper Rifle and switching back and playing as Trevor as AI Michael will provide support from a distance) Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Betyr det at man kan fylle bensin? Men hastighetsmåler i biler noen rykter på den fronten? Lenke til kommentar
Seal Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Virker som dybden i hvordan man kan utføre forskjellige oppdrag er drastisk forbedret. Tommel opp! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 er spent på å se hva man kan bruke penger på, og hvilken nytte de faktisk får. i gta4 kunne de jo like gjerne latt vær å inkludere penger. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 13. juli 2013 Del Skrevet 13. juli 2013 Kan man se inni bilen ? Visst man kan blir jeg helt i 100! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå