SniKaZ Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Bortsett fra at det er i tredjeperson da. Oops. Skrivefeil fra min side Lenke til kommentar
MrL Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Standard GTA V diskusjon: 1. Ny trailer/info lanseres 2. Konsoll er dritt diskusjon 3. Når kommer det på PC/konsoll diskusjon 4. Alle finner ut at det ekke en dritt ny informasjon om nr 3, etter de som vet dette må mate det inn med teskje nok en gang. 5. Repeat --> tilbake til nr 1 Bare jeg som er lei? Endret 9. juli 2013 av MrLG 2 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Standard GTA V diskusjon: 1. Ny trailer/info lanseres 2. Konsoll er dritt diskusjon 3. Når kommer det på PC/konsoll diskusjon 4. Alle finner ut at det ekke en dritt ny informasjon om nr 3, etter de som vet dette må mate det inn med teskje nok en gang. 5. Repeat --> tilbake til nr 1 Bare jeg som er lei? Du glemte nr 6, det kommer en Pc versjon og vi må høre på Pc gamere snakke om hvor mye bedre det er på PC. Lenke til kommentar
Krispo123 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Ser jo hvor bra f.eks. The last of Us flyter med den grafikken det har. Tror det bir helt vilt, virker som last of us og gta 5 kommer til å bli ståendes som 2 spill som viser hva man faktisk kunne gjøre med gammel hw. The last of us fløt ikke så veldig godt i mine øyne. Etter du har hatt konstant 60-200 fps med en pc på forskjellige spill merker du VELDIG godt at ting hakker på ps3/xbox. Tipper TLOU kjørte med MAX 35 fps. Blir nok samme problemet på konsoll med gta 5 som gta 4, småhakking hele veien. Satser på det kommer en pc versjon senere en gang. Selvfølgelig blir det kjøpt uansett, men det er kjipt :/ Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) De sier at vi kan være 3 forskjellige characters, men lurer på om man faktisk kan være 4 etter hvert? Endret 9. juli 2013 av aBaDmAn91 1 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Bilkjøringen virker mer responderende i traileren i forhold til GTA IV. Regner med at det er større forskjeller på bilene. Sportsbilen som kjører feil vei på motorveien svinger kjapt, mens bilen til Trevor virker tyngre og mer vinglete men stødig i et røffere terreng. Skytingen og mekanismene rundt det virker som et mileskritt i forhold til forrige GTA. Investeringer og pengebruk ser også ut til å bli spennende. Virker som at man må jobbe litt for å tjene penger. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 De sier at vi kan være 3 forskjellige characters, men lurer på om man faktisk kan være 4 etter hvert? Sikkert en man i kylling drakt Men genialt funn man , kan ikke huske og sett noen ta dette opp før. Det er jo et fjes i spørsmåls tegn Men er det noen her som føler at han fyren som bor i storhuset er hovedpersonen ? Det virker bare som de ser ting fra hans perspektiv . Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 De sier at vi kan være 3 forskjellige characters, men lurer på om man faktisk kan være 4 etter hvert? That bottom section of the character wheel is saved for your Grand Theft Auto Online avatar. Ifølge Kotaku. Mon tro om man kan hoppe sømløst inn og ut av GTA Online? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Ifølge Kotaku. Mon tro om man kan hoppe sømløst inn og ut av GTA Online? Aha, kult da. Får vel vite det neste trailer... de snakket jo om at vi skulle få vite mer om online delen snart. Sikkert neste måned eller noe. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Rockstar Job Listing May Hint at Grand Theft Auto 5 PC Port “a talented graphics programmer to help bring our latest titles to the PC platform.” Håp for RDR også kanskje? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Kan noen fortelle meg hva som er problemet med og få dette på pc ? De taper jo ikke penger på det. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 De er vel redd for at folk som i utgangspunktet skulle kjøpe det på konsoll heller velger å piratkopiere en PC-versjon og dermed tape penger. Vet ikke om det finnes eller ei, men er det noen som ønsker en egen tråd for GTA V hvor vi kan diskutere om det vil komme på PC, PS4 og Xbox One? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) *feilpost* Endret 9. juli 2013 av Banksy Lenke til kommentar
Barista Bob Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Vet ikke om det finnes eller ei, men er det noen som ønsker en egen tråd for GTA V hvor vi kan diskutere om det vil komme på PC, PS4 og Xbox One? Sist jeg foreslo det, ble jeg bedt om å starte tråden selv, selv om jeg ikke er interessert i temaet, men bare er lei av diskusjonen. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Greit, jeg laget en egen tråd! https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1524949 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Nå håper jeg og slippe og høre på Orwandels klager om hvor mye bedre Gta er på Pc i framtiden ^^ You can only hope .... 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Haha, gjorde det jeg også. En mod kan slette min da. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 (endret) Spillet kan forhåndsbestilles til PC på CDON. Beviser det noe? http://cdon.no/spill...-gta-5-17075209 Endret 10. juli 2013 av Orwandel Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Kan noen fortelle meg hva som er problemet med og få dette på pc ? De taper jo ikke penger på det. Les gjennom noen sider tilbake. Har vært mange diskusjoner for og mot akkurat dette Lenke til kommentar
Korporal Kranium Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Det er vel planlagt utgivelse til PC xboxOne, PS4 vet jeg ikke enda, men jeg kommer til å kjøpe det til 360 og senere pc som er den skikkelige versjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå