SniKaZ Skrevet 7. juli 2013 Del Skrevet 7. juli 2013 Jeg ser egentlig på det som positivt hver gang er Rockstar-spill (eller uansett spill, forsåvidt) blir usatt fordi da vet jeg at det blir minst en "bug" mindre. Det kan forsåvidt slå begge veier med bugs at release er utsatt da Lenke til kommentar
Korka Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 (endret) 10am Eastern Endret 8. juli 2013 av Korka 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 hvor mye gameplay kan vi egentlig forvente her? rockstar er jo ikke kjent for å lage mange eller lange gptrailere. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Kommer kl 16 i morgen. Vedder en tier på at det er gameplay fra multiplayer. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Tipper jeg også. Vi vet jo allerede hvordan gameplayet vil være i singleplayer. Mye likt GTA IV, bare oppgradert, bedre, og med flere muligheter. Veldig spent på multiplayeren! Har spilt nesten ingenting online på GTA:IV, men håper å få gjort det denne gangen. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 8. juli 2013 Del Skrevet 8. juli 2013 Tviler veldig på det siden det aldri har vært fokuset i GTA. GTAIV hadde ikke engang anti-cheat så selv om jeg håper på en massiv og bra multiplayer så tviler jeg veldig på det. Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Jeg kan ikke se for meg at det kommer en multiplayer-trailer. Jeg tror de vil vise litt mer om typiske oppdrag og heists samt mer av de små tingene du kan gjøre i spillet med figuren og bilen din.. Men jeg gleder meg til å vite mer om Grand theft online også, så det gjør ingenting om jeg tar feil Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Om de kjører en sånn gameplay-serie som de gjorde med RDR, LA Noire og Max Payne 3, så tror jeg vi nok vil få se multiplayeren. RDR hadde vel to videoer dedikert til MP. Noen som vet hvorfor man ikke kan forhåndsbestille special editionen noe sted? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 fordi de er utsolgt allerede? Lenke til kommentar
MrL Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Jeg kan ikke se for meg at det kommer en multiplayer-trailer. Jeg tror de vil vise litt mer om typiske oppdrag og heists samt mer av de små tingene du kan gjøre i spillet med figuren og bilen din.. Men jeg gleder meg til å vite mer om Grand theft online også, så det gjør ingenting om jeg tar feil De har sagt de vil avsløre mer om multiplayeren iløpet av sommeren, og de hadde også en del multiplayer gameplay med RDR den gang, så jeg tror det er det de vil vise i dag. Lenke til kommentar
Spider Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 RDR ga også ut i hvert fall én trailer med singleplayer gameplay før lanseringen. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 fordi de er utsolgt allerede? Har de vært utsolgt overalt i Norge siden dag 1? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 vet ikke, men jeg var rimelig kjapp til å bestille meg en til hver plattform Lenke til kommentar
MrL Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 .. og der går noen millioner F5 knapper varme mens noen visse servere blir overbelasta som et helvete Lenke til kommentar
Avean Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Tror dem har laget drømmespillet her, helt målløs. Sykeste jeg har sett. 1 Lenke til kommentar
NinjaVal Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Å herregud...fikser ikke å vente lenger! Relativt sikker på at dette blir tidenes, ivhertfall for meg personlig. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 9. juli 2013 Del Skrevet 9. juli 2013 Ser bra ut altså, men skulle ønske det kom til neste gen konsoller også Virket som det var PS3 utgaven vi så på klippet, lurer på hvordan spillet vil være på PS3 siden det forrige hadde litt problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå