Dofty Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Og siden folk forhåndsbestiller spill uansett så ser utgiveren at det spiller liten rolle om det er helt ferdig eller ikke. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Det spiller en veldig stor rolle, viss du gir ut et uferdig spill så vill ikke folk kjøpe en oppfølger viss det kommer en. Gjelder og tenke 1-2 år fram i tid. Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Ja, helt klart. Men når vi prata om raske lettjente penger som dessverre mange utgivere tenker, så funker den modellen. Jeg prøver ikke å forsvare den modellen og jeg lovpriser Rockstar for å ikke drive slik. Jeg har absolutt ikke hastverk med å spille GTA V, det kommer når det kommer! 1 Lenke til kommentar
D02 Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Glad GTA ikke er noe årlig utgivelse. Bra de bruker tid på å utvikle spillet enn å pumpe ut nye tittler i hytt og pine : ) 2 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. mai 2013 Del Skrevet 30. mai 2013 Bare fordi mange gjør det betyr ikke at det er en god markedsstrategi. Jeg sa aldri det var god markedsstrategi. Jeg sa ikke engang at det tjenes penger på det. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Men jeg håper de kommer med flere ekstra tilleggspakker til GTA5, i forhold til 4'ern. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Går greit med DLC for min del så lenge de har en såpass god historie så det blir som å spille et nytt spill. Lenke til kommentar
Mr. Hermonella Skrevet 31. mai 2013 Del Skrevet 31. mai 2013 Så lenge det ikke er DLC for våpen, klær, biler eller andre små ting så går det greit for meg. Gjerne en DLC som kommer seinere med en helt ny story, GTAIV EILC style:) Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Du mener sånn som pre-order-DLC-en spillet kommer med? Ble litt skuffa over Take 2 og Rockstar da jeg så hvor mye det var. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Ta deg en bolle. Det er snakk om bare en liten blimp som sikkert er med i alle nye kopier uansett. Folk som kjøper Collectors Edition burde få tilgang på noe ekstra stuff i selve spillet og. Det er fremdeles opsjonelt om man vil ta i bruk det. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Vitsen med samlerutgaver er jo at en får en boks og litt greier man kan stille ut, ikke mer innhold i selve spillet. Nå får man jo ikke et komplett spill en gang uten å kjøpe superutgavene. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 2. juni 2013 Del Skrevet 2. juni 2013 Enig med Dacote der. En samlerutgave bør på ingen måte inneholde noe ekstra til spillet (Annet enn ubetydelige ting som andre farger på våpen, tatoveringer osv for syns skyld ingame). Hadde luftballongen heller vært en nøkkelring av denne som man fikk med i limited/collectors edition eller ved å forhåndsbestille hadde nok valget plutselig vært enklere for min del. Nå tror jeg neppe spillet blir kjøpt før det er ute, om det i hele tatt blir å kjøpe da. Lenke til kommentar
InFlamesWeMust Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 http://www.ign.com/games/grand-theft-auto-v/ps3-20594 "Grand Theft Auto V | PS3 PCXbox 360 | Release Date: September 17, 2013" Jeg vet ikke om det kommer til PC ved lansering. Men, er det bekreftet til PS4 og Xbox One? Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Nei, det er ikke bekreftet til PS4 og Xbox One. Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 7. juni 2013 Del Skrevet 7. juni 2013 Det er vel heller avkreftet til PS4 og Xbox One. http://www.oxm.co.uk/55397/gta-5-doesnt-need-an-xbox-one-or-ps4-version-says-take-two/ Men det betyr ikke at det aldri kommer til neste generasjon av konsoller. Kanskje om et års tid. Lenke til kommentar
eRextion Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Nye skjermbilder i forbindelse med Sony's E3-konferanse. 2 Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Tviler STERKT på at kvaliteten på PS3 versjonen blir så bra som det der. Lenke til kommentar
snillekim Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Jeg håper virkelig de kommer med en finpusset PS4-versjon ved lansering og. Men vi får bare glede oss Lenke til kommentar
MrL Skrevet 11. juni 2013 Del Skrevet 11. juni 2013 Bildene der ser veldig bra ut, men mener å ha lest at spillet i live-action ikke ser like bra ut Lenke til kommentar
Korka Skrevet 12. juni 2013 Del Skrevet 12. juni 2013 Såklart så ser det ikke i NÆRHETEN så bra ut Live Action vs bilder. Men helheten av spillet veier jo veldig opp i forhold til litt dårlig grafikk på konsollsiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå