Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er lite oppdatert på GTA V, vær så snill å si at det faktisk kommer til PC? Gleder meg som en liten drittunge.

 

Det vil nok ikke komme på PC før flere måneder etter PS3 / X360 versjonen lanseres, om det i det hele tatt kommer.

Er for øyeblikket meg bekjent ikke lagt opp til det, og så er det jo en ny generasjon av konsoller like rundt hjørnet som jeg antar GTA 5 vil komme ut på i tillegg.

Så du må nok se langt etter noen PC-versjon av GTA 5.

Lenke til kommentar

Det vil nok ikke komme på PC før flere måneder etter PS3 / X360 versjonen lanseres, om det i det hele tatt kommer.

Er for øyeblikket meg bekjent ikke lagt opp til det, og så er det jo en ny generasjon av konsoller like rundt hjørnet som jeg antar GTA 5 vil komme ut på i tillegg.

Så du må nok se langt etter noen PC-versjon av GTA 5.

 

Det var vel noe sånt jeg leste sist gang jeg sjekket, bare at det fremdeles var rimelig usikkert. Får håpe at PC-versjon kommer litt senere da, får se om jeg klarer å vente eller om jeg kjøper det til konsoll. Det er jo noe eget å spille GTA på PS :)

Lenke til kommentar

Tror faktisk GTAV ikke kommer til PC denne gangen, mye pga PS4 og Xbox one. Før så var det en grunn til å kjøpe GTA til PC pga bedre grafikk. Men så tidlig i denne generasjonen med PS4 og Xbox one tror jeg GTA V opplevelsen blir mer enn bra nok.

 

Det jeg hater er at vi må trolig kjøpe det til PS3 og Xbox360 først, de konsollene vet jeg er altfor dårlig til å kjøre et slikt spill.

Lenke til kommentar

Det kommer nok på PC senere. Mye tyder på det. Ved å skape tvil om det kommer på PC får R* mange PC-gamere som også eier konsoller til å kjøpe spillet to ganger (f.eks. meg selv).

R* gjorde det klart før release av RDR at det ikke ville komme på PC, det har ikke skjedd nå.

Endret av Martin_PS3
Lenke til kommentar

Jeg har virkelig delte meninger her.. Jeg tenker litt på å kjøpe ny ps3 kontroll, og gtav på ps3, eller bare vente til PC forhåpenligvis kommer...

Nå får vi forhåpentligvis noe informasjon om de har tenkt å gi det ut til PC før de lanserer det til konsol, sånn at du har tid til å kjøpe kontroll osv om det blir sånn at det ikke kommer til PC.

Lenke til kommentar

Du tror at å selge en halvferdig vare er den beste måten å tjene penger på?

 

Ikke "halvferdig" men upolert, ja. Mange spill som blir sluppet full av bugs og dritt. Mest på grunn av at utgivere vrir hånda til utvikleren og tvinger frem release. Hvor mye de tjener kontra hvor mye de kunne ha tjent er jo umulig å vite.

Lenke til kommentar
Ikke "halvferdig" men upolert, ja. Mange spill som blir sluppet full av bugs og dritt. Mest på grunn av at utgivere vrir hånda til utvikleren og tvinger frem release. Hvor mye de tjener kontra hvor mye de kunne ha tjent er jo umulig å vite.

Bare fordi mange gjør det betyr ikke at det er en god markedsstrategi. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...