Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ifølge nettsidene til goodyearluftsskipet, som er modell for det i gta v, har det en cruisehastighet på 35 mph (~53km/t) og maksfart på 53 mph (~85km/t). Wikipedia sier teoretisk toppfart for luftskip er rundt 160 km/t.

 

For øvrig interessant å se nesten hele kartet av selve byen tatt fra bildene av den rullen som følger med special/collectors edition.

Endret av teitur
  • Liker 4
Lenke til kommentar

For min del er ikke det å kjøre luftballong særlig spennende i seg selv, og heller ikke direkte nødvendig for min del, men det handler mere om at siden andre kan gjøre det, vil jeg ha sjansen til å gjøre det også uten å måtte betale noe ekstra. Det samme med ekstra biler osv. Nå skal jeg ikke klage på foretningsmodellen til Rockstar, siden jeg vet mange andre gjøre det samme og mange er værre.

Lenke til kommentar

Ja, enig med deg at man ikke skal slenge rundt seg med falske opplysninger, men her tenkte jeg at det sa seg selv at det ikke var bokstavlig ment. Er vel også få spill som oppgir hvor fort ting går. Så alt blir gjetting. Men nå kan vi sette en strek for denne diskusjonen og diskutere GTA i stedet, så blir det ikke fullt av OT:)

 

Endret av D02
Lenke til kommentar

For min del er ikke det å kjøre luftballong særlig spennende i seg selv, og heller ikke direkte nødvendig for min del, men det handler mere om at siden andre kan gjøre det, vil jeg ha sjansen til å gjøre det også uten å måtte betale noe ekstra. Det samme med ekstra biler osv. Nå skal jeg ikke klage på foretningsmodellen til Rockstar, siden jeg vet mange andre gjøre det samme og mange er værre.

Du må ikke betale noe ekstra ved å få den luft ballongen. Bare å forhåndsbestille!
Lenke til kommentar

For min del er ikke det å kjøre luftballong særlig spennende i seg selv, og heller ikke direkte nødvendig for min del, men det handler mere om at siden andre kan gjøre det, vil jeg ha sjansen til å gjøre det også uten å måtte betale noe ekstra. Det samme med ekstra biler osv. Nå skal jeg ikke klage på foretningsmodellen til Rockstar, siden jeg vet mange andre gjøre det samme og mange er værre.

 

Rockstar hadde noe lignende med Red Dead Redemption, hvor man fikk den beste hesten i spillet fra start og 25% kjappere Dead Eye regen. Ser også at det er folk som ikke vil ha de fordelene ved å fohåndsbestille. Tilgang til bonus-våpen tidlig i spillet fjerner jo litt av utfordringen. Og den luftballongen tror jeg er tilgjengelig for alle, i og med at den har vært med i så mange screenshots. Folk forventer at det henger en luftballong over byen.

Lenke til kommentar

Forhåndsbestillere får blimpen. That's it.

Okei, da beklager jeg for det, men på denne siden (http://www.vg247.com/2013/05/23/gta-5-special-collectors-editions-available-to-pre-order-now/) virker det som at du kan få litt ekstra om du er villig til å betale litt mere.

 

Hadde planer om å forhåndsbestille, men vil vente å se når nye generasjon av konsoller kommer ut, og om Rockstar kommer til å selge til disse samtidig som dagens konsoller.

Lenke til kommentar

Han sa ikke at man må betale noe ekstra, så du tok feil!!

JO! For min del er ikke det å kjøre luftballong særlig spennende i seg selv, og heller ikke direkte nødvendig for min del, men det handler mere om at siden andre kan gjøre det, vil jeg ha sjansen til å gjøre det også uten å måtte betale noe ekstra. Du tokk feil!
Lenke til kommentar

Okei, da beklager jeg for det, men på denne siden (http://www.vg247.com...-pre-order-now/) virker det som at du kan få litt ekstra om du er villig til å betale litt mere.

 

Hadde planer om å forhåndsbestille, men vil vente å se når nye generasjon av konsoller kommer ut, og om Rockstar kommer til å selge til disse samtidig som dagens konsoller.

Det går bra! Jeg skjønner nå at jeg var litt rettete isted.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...