teitur Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 De har ikke vært på E3 siden GTA:SA, spesielt på grunn av hot coffee-moden. Jeg trodde ikke de var på E3 med SA heller, men de slapp noen screenshots omtrent samtidig. Derimot ble IV vist på Take Twos pressekonferanse et år, og de hadde også VCS på E3. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Bare fordi Take Two viser fram noe fra dem, betyr ikke det at R* er der. Lenke til kommentar
teitur Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Det passer med mitt inntrykk av R*s forhold til E3. Ser imidlertid ikke bort fra at de kommer med noe ny info for å få oppmerksomhet mens e3 pågår. Lenke til kommentar
Patrick123 Skrevet 16. mai 2013 Del Skrevet 16. mai 2013 Jeg tror min store drøm hadde vært en blanding av GTA og LA Noire, bare mer GTA-ish. Lenke til kommentar
Orwandel Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 Tror på alt som står på internett ? Nei. Det er et rykte, og hvorfor skulle ikke rstar lansere det til PC Samme som IV, det kom s e n e r e enn konsoll. Hvorfor skulle ikke RockStar lansere Red Dead til PC? Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. mai 2013 Del Skrevet 17. mai 2013 We hope that with the announcement that L.A. Noire is coming to PC this fall, and the knowledge that our next big game Max Payne 3 will have a PC release (plus that we've released both Grand Theft Auto IV and the Episodes from Liberty City for PC), we can finally put to rest any misconceptions that we've ‘abandoned the PC platform'. We do know that, yes, there is just one title absent from our PC release plans – that game of course being Red Dead Redemption, and of course we're well aware that some fans have been asking for it. All we can say is that whenever it is viable (technically, developmentally and business-wise) for us to release a game for PC (or any other particular platform) – we will and we usually do; unfortunately, that is just not the case 100% of the time for all platforms. To PC gamers, we hope that between the Grand Theft Auto titles, and the forthcoming L.A. Noire and Max Payne 3, you'll have plenty of great Rockstar action to enjoy. Dette er hva Rockstar sa om Red Dead Redemption. 1 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 21. mai 2013 Del Skrevet 21. mai 2013 (endret) Husker ikke om jeg har lagt ut her eller ikke, men her er alle trailerne samlet i en video. Ikke bli sur hvis denne har vært her før Endret 21. mai 2013 av BananLaks Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 (endret) Collectors og Special Edition annonsert. Skal lett ha Collectors hvis jeg får tak i den i Norge. http://www.vg247.com...-pre-order-now/ Større bildet på Collectors: http://www.rockstargames.com/V/img/global/collectors-full.jpg Endret 23. mai 2013 av Maury 2 Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Uff jeg hater pre-order bonuser som låser innhold. Ser ikke ut til å være de store greiene heldigvis. Noen klesplagg og enklere tilgang på biler er greit nok. Men de stuntfly-missionene bør være åpne for alle som kjøper spillet. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Er det ikke en sånn luft ballong eller noe lignende som bare de som kjøper Bonus Edition kan ha? Dette burde vell være med på begge spillene?!? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Å fly rundt i et luftskip i 15 km/t kan de gjerne få ha for seg selv, men at disse stunt-fly-aktivitetene skal være exclusive, og deretter kjøpbar dlc, høres bare idiotisk ut. Greit nok at dette er mer eller mindre dagens norm, jeg hadde bare ikke forventet at R* skulle synke like lavt. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Er det ikke en sånn luft ballong eller noe lignende som bare de som kjøper Bonus Edition kan ha? Dette burde vell være med på begge spillene?!? Blimpen får du hvis du preorder. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg har pre-ordra den vanlige versjonen får jeg da med den luft ballongen? Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Jeg har pre-ordra den vanlige versjonen får jeg da med den luft ballongen? An update on the Rockstar Games Newswire confirms that all pre-orders include the Atomic Blimp vehicle in-game: Så ja. 1 Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Yes! Da er det bare å glede seg til 17. September folkens! Lenke til kommentar
D02 Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Yes! Da er det bare å glede seg til 17. September folkens! Sikert mye du kan observere fra 500 meters avstand over byen i 12km/t, mellomtiden så tar jeg en mottorsykkel og kruser rundt i gatene og oppdager kartet (Ikke ment mot deg, men vise hvor latterlig slike dag 1 DLCer er) Lenke til kommentar
Auto Asmodeus Skrevet 23. mai 2013 Del Skrevet 23. mai 2013 Og med de tre bruddstykkene av kartet fra pre-order annonsene til Rockstar har allerede folk satt dem sammen og spekulert videre i størrelse og fasong på kartet: Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 @Do2 Jeg helt enig med deg! Skal bli artig å kjøre litt motorsykkel. Men om jeg tør spørre, hvor er kildene på at den går i 12km i timen? Jeg spurte R* om dette men de har ikke svart. Lenke til kommentar
D02 Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 Ingen kilder dessverre, men en luftbalong går vel kjeldene fort + lite acton og ting som skjer. Lenke til kommentar
neeeeii Skrevet 24. mai 2013 Del Skrevet 24. mai 2013 OK! Da tokk du feil. Du kunne heller ha skrevet 'Går bare noen km i timen'! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå