Gå til innhold

Den store tråden om Grand Theft Auto V


Anbefalte innlegg

 

 

De har ikke vært på E3 siden GTA:SA, spesielt på grunn av hot coffee-moden.

Jeg trodde ikke de var på E3 med SA heller, men de slapp noen screenshots omtrent samtidig. Derimot ble IV vist på Take Twos pressekonferanse et år, og de hadde også VCS på E3.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

We hope that with the announcement that L.A. Noire is coming to PC this fall, and the knowledge that our next big game Max Payne 3 will have a PC release (plus that we've released both Grand Theft Auto IV and the Episodes from Liberty City for PC), we can finally put to rest any misconceptions that we've ‘abandoned the PC platform'.

 

We do know that, yes, there is just one title absent from our PC release plans – that game of course being Red Dead Redemption, and of course we're well aware that some fans have been asking for it. All we can say is that whenever it is viable (technically, developmentally and business-wise) for us to release a game for PC (or any other particular platform) – we will and we usually do; unfortunately, that is just not the case 100% of the time for all platforms. To PC gamers, we hope that between the Grand Theft Auto titles, and the forthcoming L.A. Noire and Max Payne 3, you'll have plenty of great Rockstar action to enjoy.

 

Dette er hva Rockstar sa om Red Dead Redemption.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Å fly rundt i et luftskip i 15 km/t kan de gjerne få ha for seg selv, men at disse stunt-fly-aktivitetene skal være exclusive, og deretter kjøpbar dlc, høres bare idiotisk ut.

 

Greit nok at dette er mer eller mindre dagens norm, jeg hadde bare ikke forventet at R* skulle synke like lavt.

Lenke til kommentar

Yes! Da er det bare å glede seg til 17. September folkens! :)

Sikert mye du kan observere fra 500 meters avstand over byen i 12km/t, mellomtiden så tar jeg en mottorsykkel og kruser rundt i gatene og oppdager kartet :p

(Ikke ment mot deg, men vise hvor latterlig slike dag 1 DLCer er)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...